AndroidHealthClinic

ziek

quaresm

Cool Novice
Waardering
2
ik ben nu 2 weken ziek; griep, oorontsteking en die reutemeteut het volgt elkaar allemaal op.
Heb wel gewoon goed kunnen eten en ben door gegaan met mu shakes. kan ik nog iets meer doen dan goed eten om spierafbraak zoveel mogelijk te voorkomen? of is spierafbraak gewoon bullshit

ik ben nu 2 weken ziek; griep, oorontsteking en die reutemeteut het volgt elkaar allemaal op.
Heb wel gewoon goed kunnen eten en ben door gegaan met mu shakes. kan ik nog iets meer doen dan goed eten om spierafbraak zoveel mogelijk te voorkomen? of is spierafbraak gewoon bullshit

Spierafbraak is geen bullshit, maar blijf gewoon goed en zo clean mogelijk eten dan zul je amper droge massa hoeven inleveren. Als je ziek bent heeft je lichaam juist voedingsstoffen nodig om te herstellen, dus zeker niet minderen!

Misschien ff naar je huisarts voor het geval het Mexicaanse griep is?

In ieder geval veel sterkte gewenst!

grtz

ben vandaag ook al ziek thuis gebracht ik had geen m griep maar wat het wel is is een raadsel het is wel moeilijk nu je voedingsschema aan te houden maar doe me best

• Topic Starter Topic Starter
vandaag naar de dokter geweest en heb vocht achter het trommelvlies waardoor ik naar de kno arts moet:(
griep is gelukkig zo goed als voorbij!

ik heb geen moeite met mu eetschema aan te houden en gebruik 2 shakes per dag om toch zoveel mogelijk eiwitten binnen te krijgen.
dus hoop datk vlug weer op de been ben en niet al te veel heb ingeleverd.

vandaag naar de dokter geweest en heb vocht achter het trommelvlies waardoor ik naar de kno arts moet:(
griep is gelukkig zo goed als voorbij!

ik heb geen moeite met mu eetschema aan te houden en gebruik 2 shakes per dag om toch zoveel mogelijk eiwitten binnen te krijgen.
dus hoop datk vlug weer op de been ben en niet al te veel heb ingeleverd.

Fijn te horen dat het geen Mexicaanse griep is. En wat spierverlies betreft.. als je voeding gewoon goed zit zou ik me daar maar geen zorgen om maken, dat zal niks voorstellen. Gewoon rusten en luisteren naar je lichaam tot je volledig hersteld bent en weer kunt vlammen

Succes en sterkte!

Voeg even 3000 mg vitamine C toe aan je voedingsschema, en misschien ook wat vitamine B en je bent met een week beter.

gebruik al vitamine;) maar probeer maar 3000 dan raak je zwaar aan de diarree jonge!

wow proficiat je 1ste reactie!:P

maandag trakteren!

Terug
Naar boven