MuscleMeat

Ziektekosten weer omhoog:)

Gaat idd weer lekker. Verzekeringsmaatschappijen zijn toch klootviolen, heb ik alweer mee mogen maken met mn motorverzekering.

Aan de andere kant zijn er wel weer mensen die te snel met onzin naar de dokter etc gaan.

Hij schrijft het grote verlies niet alleen toe aan de enorme concurrentieslag die zorgverzekeraars vorig jaar hebben geleverd;

Doordat ze zelf gaan concurreren met andere zorgaanbieders worden wij weer de dupe!
Voor diegenen die nu al amper gebruik maken van de zorgverzekering zou een apart stelsel moeten komen.
Maar ja de gezonde man/vrouw kan weer meebetalen aan de hypochonders van dit land.

Idd, het komt er gewoon op neer dat wij mogen betalen voor al die luie vetz*kken die het vertikken om ook maar iets aan beweging te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Plus aan de wanbetalers.
500.000 mensen blijken niet of nauwelijks te betalen.
Laat zeggen dat 300.000 dus niet betalen (kinderen eraf).
300.000 x 100 euro per maand.
Nu weet ik wel waarom verzekeringen verlies draaien;)

Dat heb ik ook gelezen, en waar bestaat het overgrote deel van de wanbetalers uit???

Ze moeten eerst het probleem met de wanbetalers maar eens zien op te lossen, i.p.v. ziektekosten verhogen.

Hans Hoogervorst = god. Wat een schitterend voorbeeld van marktwerking toch weer.

Achjah, jammer dat het zo duur is, maar ik ben al lang blij dat ik zo een ziekenhuis in kan stappen als er iets met mij aan de hand is... * denkt aan de interpolis reclames *... Dat neemt trouwens nog niet weg dat het natuurlijk te duur is allemaal

Weet je wat het gewoon is; we leven in mongolenland, geleid door mong*len!:cool:

Welja, een eigen risico van 150 euro erbij! We hebben toch geld zat joh... Waar is dat topic over huizen in Duitsland ook alweer?

Welja, een eigen risico van 150 euro erbij! We hebben toch geld zat joh... Waar is dat topic over huizen in Duitsland ook alweer?

Dat vind ik idd nog wel het ergste! Dat ik niet zelf kan kiezen voor €0,= eigen risico, maar dus zeker weten 150 pleuries uit eigen zak kan betalen, mocht ik ooit gebruik willen maken van onze medische voorzieningen.

Doordat ze zelf gaan concurreren met andere zorgaanbieders worden wij weer de dupe!
Voor diegenen die nu al amper gebruik maken van de zorgverzekering zou een apart stelsel moeten komen.
Maar ja de gezonde man/vrouw kan weer meebetalen aan de hypochonders van dit land.

precies,the bastards

Het leven wordt steeds duurder.

Een starter op de arbeidsmarkt met een MBO/HBO diploma verdient netto tussen de 1100-1400 euro. En al die vaste lasten die er van af gaan, dan blijft er bijzonder weinig over.

Het wordt er allemaal niet makkelijker op.

De Nederlandse levensstandaard lijkt onszelf voorbij te gaan op het financiële vlak.

Ik haal mijn geld der iig wel uit:)

Mja, wie dat niet op z'n klompen aan kon voelen komen bij de invoering, had ze waarschijnlijk niet aan... :D

Tuurlijk moest ie omhoog....

Ach ja, ergens heb ik toch een beetje het gevoel dat jullie ook allemaal een deel weer aan mij betalen in de vorm van mn loon :D

Het leven wordt steeds duurder.

Een starter op de arbeidsmarkt met een MBO/HBO diploma verdient netto tussen de 1100-1400 euro. En al die vaste lasten die er van af gaan, dan blijft er bijzonder weinig over.

Het wordt er allemaal niet makkelijker op.

Als je met 1400 euro in de maand niet rond kunt komen...
Troost je overigens, het is praktisch nergens zo makkelijk als hier. :D

Na het zuur komt het zoet....

Zoutzuur zeker??

was gewoon te verwachten dat dit zou gaan gebeuren dat zag je eigenlijk al aankomen met de invoering ;maar vergelijk het eens met de kosten in Belgie kost hier niet zoveel .

was gewoon te verwachten dat dit zou gaan gebeuren dat zag je eigenlijk al aankomen met de invoering ;maar vergelijk het eens met de kosten in Belgie kost hier niet zoveel .

De kosten voor de verzkering, vind ik ook niet zo erg. Het eigen risico van 150 euro, dat me door de strot wordt geduwd, vind ik wel vervelend. Ik denk, dat ik dan of blijf lopen met bepaalde kwaaltjes of zoveel gebruik maak van mijn verzekering, dat ik al mijn kosten eruit heb gehaald.:D

Terug
Naar boven