Fitness Seller

ZIEN! Donderdag 12 mei, 21.10 uur op Ned 3 'DE JUNGLE VAN DE TIENERSEKS'

Okee vaag, ik krijg 'em niet geopend met BS

Voor een keer moet ik onze minister president even napraten:

Waar zijn toch de normen en waarden gebleven??

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar] ;)

ben ik blij dat ik op vwo zit~~

maar ff serieus;
het 'soort' mensen dat je hier ook hoort, echt, altijd als ik dit soort figuren zie lopen schiet ik in de lach.
ben ik de enige?

George zei:
ben ik blij dat ik op vwo zit~~

maar ff serieus;
het 'soort' mensen dat je hier ook hoort, echt, altijd als ik dit soort figuren zie lopen schiet ik in de lach.
ben ik de enige?
nee

altijd weer die maroc shit he, er zitten hier ook NLmembers van redelijke leeftijd die zich laten ppen door 12 jarigen

Wie bedoel je nou? :D

man-mountain zeur niet.
het zijn gewoon vooral marrokanen.

Oh men wat zijn die lui dom heb ik voor niks speciaal real player gedownload. ???
Hmm hier moet ik misbruik van maken. :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Die meisjes die zeiden dat ze 'vroeger toen ze 13 waren' weleens in de fout zijn gegaan waren nou niet typisch Breezah-volk...en ook geen VMBO-achtige trutjes.

klopt, typisch linkse intellectuelen!

DBC01 zei:
Het versieren middels het 'schuren' op de dansvloer heeft mijns inziens meer te maken met de apen/dierenrijkcultuur van paringsdansen danwel met hoe de Afrikaanse bevolking nog steeds op typische holbewonersmanieren elkaar het hof maken.

Zo kennen wij dat niet. Evenmin waren wij bekend met groepsverkrachtingen die in die Afrikaanse landen wel gewoon zijn. We worden aan alle kanten ingekapseld met omgangsvormen die ons vreemd zijn en ver van ónzxe beschaving afstaan en als je dan zo'n vader op typisch Calvijnse manier hoort spreken denk ik zit daar toch niet zo educatief te wezen! Ga die kereltjes te grazen nemen die je dochter hebben verkracht man!

Maar ook hier geldt weer:
Geslagen? Bedreigd? Beledigd?
Gewoon een hoofddoekje dragen, dan is er niets aan de hand
.

Kortom we worden de burka's ingedreven.

Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens.

DBC als je ooit in Vlaanderen in de politiek stapt dan stem ik op jouw :D

Wel een leuk meisje die ik ook wel in mijn MSN wil hebben :D

• Topic Starter Topic Starter
twjunk zei:
Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens.

DBC als je ooit in Vlaanderen in de politiek stapt dan stem ik op jouw :D

Als het politieke klimaat aanhoudt denk ik er zeer zeker over om mijn Vlaamsche broeders een hart onder de riem te komen steken :cool:

Niemand de jongerenwerker opgemerkt? Probeerde met z'n slingerende mimiek wat geleerd over te komen maar greinsde besmuikt toen hij verklaarde dat hechte groepscultuur naast vrienden voor het leven óók inhoudt dat je meedoet aan de 'mindere dingen' zoals groepsverkrachting als jongen...

ik had het gezien en moet zeggen dat die Nederlandse meisjes wel slecht nederlands spraken, echt heel slecht en met dat typische allochtoonse randstad accent wat die allochtoonse wijven kunne opzetten in het westen van NL

ik had me nogal vermaakt hoe stom ze praten en dan ook denken dat ze tof overkomen whuahaha. niet mijn types, Mother I Like to **** is mijn domein

Man-Mountain zei:
altijd weer die maroc shit he, er zitten hier ook NLmembers van redelijke leeftijd die zich laten ppen door 12 jarigen

een vriend van mij (19) laat zich ook ppen door een sletje van 14 ....maarja.. hij is dan ook tervreden met alles wat hij kan krijgen :D

DBC01 zei:
Als het politieke klimaat aanhoudt denk ik er zeer zeker over om mijn Vlaamsche broeders een hart onder de riem te komen steken :cool:

Niemand de jongerenwerker opgemerkt? Probeerde met z'n slingerende mimiek wat geleerd over te komen maar greinsde besmuikt toen hij verklaarde dat hechte groepscultuur naast vrienden voor het leven óók inhoudt dat je meedoet aan de 'mindere dingen' zoals groepsverkrachting als jongen...
haha mijn proteststem heb je ook ;)

goeie docu, alleen denk ik niet dat het zo ver veralgemeend mag worden
kijk ik ben zelf 19 en ik denk toch dat ik me nog 'jongere' mag noemen, en dus voor dat publiek spreken
het loopt soms wel de spuigaten uit maar heus niet iedereen is zo, ik denk zelfs dat het een heuse minderheid is.
men doet het af alsof 9 van de 10 jongens potentiele verkrachter is en 9 van de 10 jonge meisjes pijpt om in de gading te vallen van een oudere jongen en dat is niet zo
nuja de breezergeneratie is wel een feit dat buiten discussie staat en het zal er ook zeker niet op beteren

even ter zijde; iemand gelet op de naam van die eene 'internet-onderzoeker'
vrij toepasselijk met de naam "R. Pijpers" :D

Terug
Naar boven