- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JuggerNaut zei:

neeGeorge zei:ben ik blij dat ik op vwo zit~~
maar ff serieus;
het 'soort' mensen dat je hier ook hoort, echt, altijd als ik dit soort figuren zie lopen schiet ik in de lach.
ben ik de enige?
DBC01 zei:Het versieren middels het 'schuren' op de dansvloer heeft mijns inziens meer te maken met de apen/dierenrijkcultuur van paringsdansen danwel met hoe de Afrikaanse bevolking nog steeds op typische holbewonersmanieren elkaar het hof maken.
Zo kennen wij dat niet. Evenmin waren wij bekend met groepsverkrachtingen die in die Afrikaanse landen wel gewoon zijn. We worden aan alle kanten ingekapseld met omgangsvormen die ons vreemd zijn en ver van ónzxe beschaving afstaan en als je dan zo'n vader op typisch Calvijnse manier hoort spreken denk ik zit daar toch niet zo educatief te wezen! Ga die kereltjes te grazen nemen die je dochter hebben verkracht man!
Maar ook hier geldt weer:
Geslagen? Bedreigd? Beledigd?
Gewoon een hoofddoekje dragen, dan is er niets aan de hand.
Kortom we worden de burka's ingedreven.

twjunk zei:Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens.
DBC als je ooit in Vlaanderen in de politiek stapt dan stem ik op jouw![]()

Man-Mountain zei:altijd weer die maroc shit he, er zitten hier ook NLmembers van redelijke leeftijd die zich laten ppen door 12 jarigen

haha mijn proteststem heb je ookDBC01 zei:Als het politieke klimaat aanhoudt denk ik er zeer zeker over om mijn Vlaamsche broeders een hart onder de riem te komen steken
Niemand de jongerenwerker opgemerkt? Probeerde met z'n slingerende mimiek wat geleerd over te komen maar greinsde besmuikt toen hij verklaarde dat hechte groepscultuur naast vrienden voor het leven óók inhoudt dat je meedoet aan de 'mindere dingen' zoals groepsverkrachting als jongen...