MuscleMeat

Zien jullie resultaat?

Daryl

Advanced Bodybuilder
Waardering
29
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Bovenste foto's 75,7 KG (1 december)

Onderste foto's 83,4 KG (1 augustus )

10429eb.png

Laatst bewerkt:
Ja, je bent een stuk afgevallen.

niet slecht maar op de fotos lijkt t alsof je schouders naar voren worden getrokken en je rug boller is dan dat t hoort... besteed genoeg aandacht aan pull oefeningen voor je rug en vergeet deadlifts niet.

• Topic Starter Topic Starter
niet slecht maar op de fotos lijkt t alsof je schouders naar voren worden getrokken en je rug boller is dan dat t hoort... besteed genoeg aandacht aan pull oefeningen voor je rug en vergeet deadlifts niet.

Ik train upper body 3 keer per week. Besteed inderdaad niet veel aan mijn rug. Zou ik mijn oefeningen dan uitbreiden voor mijn rug en de oefeningen voor de schouders doen aan een lager gewicht?

Bedankt!

Ik train upper body 3 keer per week. Besteed inderdaad niet veel aan mijn rug. Zou ik mijn oefeningen dan uitbreiden voor mijn rug en de oefeningen voor de schouders doen aan een lager gewicht?

Bedankt!

Prioriteit bij schouder training op de achterkant, prioriteit bij upperbody op de rug. Dit kan door deze oefeningen eerst te doen.
Verder ben je goed afgevallen, duidelijk verschil op de foto's

Bedankt!

Je MAG je rug simpelweg NIET uitsluiten. Veel mensen in de gym doen alleen maar push oefeningen, denk aan; bench press, shoulder press, flys etc en besteden weinig aandacht aan de achterkant dat resulteert uiteindelijk in pijn in je schouders en verdoet postuur. Je moet zorgen dat je lichaam functioneel en gezond blijft.
Een van je doelen is uiteindelijk aesthetic lichaam; schouders die mooi op zn plaats staan doen je groter lijken. Probeer het maar uit voor de spiegel :cool:. Succes ermee!

vergeet deadlifts niet!

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Schouders op zn plaats= naar achteren en naar beneden.

• Topic Starter Topic Starter
OK! bedankt voor de tips!

Terug
Naar boven