MuscleMeat

Progressie van 95 naar 65 kg

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind je nog redelijk hoog in je vet% zitten. Iets lager kan voordelig zijn bij het bouwen.
Bouwen is niet per definitie hoog in je voeding zitten een verhoging van 200-300 kcal is al redelijk hoog om niet teveel vet aan te komen.
Oké, interessant om te weten.
Inmiddels ben ik denk ik nog hoger in vet% gaan zitten, omdat ik inmiddels 10 kg ben aangekomen. Al hoop ik dat een deel hiervan ook spier is. Ik zie namelijk in de spiegel een ander figuur nu als voorheen zonder krachttraining met dit gewicht.

Oké, interessant om te weten.
Inmiddels ben ik denk ik nog hoger in vet% gaan zitten, omdat ik inmiddels 10 kg ben aangekomen. Al hoop ik dat een deel hiervan ook spier is. Ik zie namelijk in de spiegel een ander figuur nu als voorheen zonder krachttraining met dit gewicht.
Lees gewoon goed in op dit forum en staat prima informatie op, ook een hoop onzin overigens.
En anders neem je iemand in de hand die het voor je doet.
Zat coaches die goede resultaten neerzetten.

En voor de meelezende, nee dit is geen verkoop praatje.
Mij vooral overslaan. :roflol:

Je hebt al een flinke prestatie neergezet door zoveel af te vallen, als je wel een stap verder wel ben ik een fan van consistency in de workouts, dan kan je ook per onderdeel meten hoeveel verder je komt per keer. En dus ook je upper consistent trainen 😜

Terug
Naar boven