Fitness Seller

Ziggo Storing

• Topic Starter Topic Starter
Weer gvd

In regio Zutphen is een storing door een kapotte kabel, mocht je daar in de buurt wonen.

In regio Zutphen is een storing door een kapotte kabel, mocht je daar in de buurt wonen.

Regio Alkmaar. Ben nu op andere pc dan waar je laatst me mee geholpen hebt. Heb die stappen zojuist weer gedaan op deze en nu heb ik weer internet.

HAllo Ziggo, ik heb geen internet, Standaard Ziggo reactie, heeft u de stekker er al uitgehaald :rolleyes:

Of ja JA jaaaaaaaaaaa daar komt ie, heeft u anders het reset knopje gebruikt --1=!? :rolleyes::rolleyes:

maffia bedrijf man...

Gewoon Ziggo keihard in de kont neuken !

HAllo Ziggo, ik heb geen internet, Standaard Ziggo reactie, heeft u de stekker er al uitgehaald :rolleyes: Of ja JA jaaaaaaaaaaa daar komt ie, heeft u anders het reset knopje gebruikt --1=!? :rolleyes::rolleyes: maffia bedrijf man...

Zo gaat het bij vrijwel elke klantenservice wat internet problemen betreft. Die lezen gewoon een verplicht standaard scriptje voor. Wanneer ik al een probleem heb en ik bel in zeg ik altijd direct verbindt me maar meteen door naar de 2e lijn technical support want die standaard nonsens heb ik allemaal al geprobeerd.

KPN is ook al zo een tyfusbedrijf

Zo gaat het bij vrijwel elke klantenservice wat internet problemen betreft. Die lezen gewoon een verplicht standaard scriptje voor. Wanneer ik al een probleem heb en ik bel in zeg ik altijd direct verbindt me maar meteen door naar de 2e lijn technical support want die standaard nonsens heb ik allemaal al geprobeerd.
Ja heeft u helemaal gelijk in, ik bel standaard NIET meer met ze :D
KPN is ook al zo een tyfusbedrijf

Ik zit nu bij Tele2 ook al me problemen gehad, vanaf dag1 :roflol:
maar het gaat al voor 60% beter dan bij Sniggo :p

als is het alleen maar voor me voetbal in het weekend..

Terug
Naar boven