Fitness Seller

zijn cidoteston en deca samen, goed als eerste kuur?

Scorpius

Novice
Waardering
0
Ik train nu zo'n 5 jaar goed door en heb besloten om met m'n eerste kuurtje te beginnen.Ik weeg 83kg bij 1.75m Ik ben van plan licht te beginnen met dit

week 1-9: 250mg cidoteston

is deze kuur zwaar genoeg om zo'n 5kilo bij te komen of moet ik na bv de 3de week nog 200mg deca bij doen?Moet er bij lichte kuur ook nagekuurd worden?
Zo ja met wat? Alvast bedankt voor jullie raad.

Mvg,Scorpius:D

Cido is gewone enantaat...zou m op 500mg elke week zetten.
Dan heb je een leuke kuur!

deca vanaf begin erbij. kuur is nooit licht!

250 cido en 200 deca ew. Niet genoeg voor eerste kuurtje? :cool:

500 mg test/ week is best ok voor een eerste kuur
hij neemt er geen orals bij dus...

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben aan m'n kuur begonnen met 250mg cido de eerste 2 weken.k'Was aan het twijfelen om oftewel 250mg cido of 200 mg deca bij te doen vanaf de derde week.Want zoveel voel ik er eigenlijk niet van.Ik merk wel een verschil (denk ik),maar ik dacht dat de werking na 2 weken spectaculairder zou zijn.Of moet ik nog wat geduld oefenen? Duurt het lang voordat cido begint te werken?Alvast bedankt voor jullie wijze raad... ;) grtzzzz

Ik ben aan m'n kuur begonnen met 250mg cido de eerste 2 weken.k'Was aan het twijfelen om oftewel 250mg cido of 200 mg deca bij te doen vanaf de derde week.Want zoveel voel ik er eigenlijk niet van.Ik merk wel een verschil (denk ik),maar ik dacht dat de werking na 2 weken spectaculairder zou zijn.Of moet ik nog wat geduld oefenen? Duurt het lang voordat cido begint te werken?Alvast bedankt voor jullie wijze raad... ;) grtzzzz

Deca heeft een erg lange esther dus nooit vanaf week 3 gaan inzetten....

Ik neem aan dat "lange esther" betekent dat het wat tijd nodig heeft om beginnen te werken???????? ( ik leer hier alle dagen bij... :) )Na hoeveel tijd begint cido zo wat te werken? Grtzzzzzzzzzzzzz

Cido = enanthaat.. duurt ong 2 weken voor het begint te werken maar gaat na de kuur ook nog ong 2 weken door..

enneh, 1e kuur niet licht doen.. eruit halen wat je kan.. ik zou geen deca erbij pakken.. gewoon enanthaat op 500 mg.. als je voedig goed is haal je die 5 kg zeker..

Ok,thanks guys..Ik zal vanaf volgende week naar 500mg overschakelen.Zou ik dan de laatste weken beter terug afbouwen,of op 500mg blijven tot het laatste van de kuur?
En welke nakuur zouden jullie me aanraden?Ik zit me eigenlyk wel een beetje druk te maken over deze.Ik hoop dat ik niet met een testosteron tekort zal kampen na m'n kuur.:help:

Grtzzzzzzzzzzzz

Terug
Naar boven