vivadelpiero
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 7%
Hallo,
Ik ben 21 jaar weeg op dit moment 66.7 kilo en ben 1.85
Dus vrij aan de magere kant.
Ik ben 2 jaar geleden gestopt met fitness en ben sinds die tijd weer 10 kilo kwijt geraakt.
Ik ben sinds 2 weken weer volgas aan het trainen, 6 dagen per week en op zondag rust, ik train 45 to 50 min per keer.
mijn schema ziet er ongeveer zo uit:
Borst/Triceps
Rug/Biceps
Schouders/Buik
Borts/Triceps
Rug/Biceps
Schouders/buik
Sinds ik weer begonnen ben ben ik meteen weer verslaafd geraakt en ben op mijn voeding gaan letten.
Ik eet nu het dubbele wat ik normaal at daarbij pak ik:
2x per dag Supermass Weightgainer van M double you met melk á 400 ml
1x per dag Precision engineerd Hardcore Formula Creatine Powder á 5gram met Jus d'orange
Ik ben nu in 7 dagen 1.5 kilo aangekomen en ik heb vandaag Amino X-plode amps binnen gekregen ( vloeibare amino ) en ik vroeg mij af of dit goed is om er 1 per dag bij te pakken, zo ja hoe moet ik dit inemen?
Mengen met een sapje of gewoon puur drinken?
Ik hoop op reacties!
Mike
Ik ben 21 jaar weeg op dit moment 66.7 kilo en ben 1.85
Dus vrij aan de magere kant.
Ik ben 2 jaar geleden gestopt met fitness en ben sinds die tijd weer 10 kilo kwijt geraakt.
Ik ben sinds 2 weken weer volgas aan het trainen, 6 dagen per week en op zondag rust, ik train 45 to 50 min per keer.
mijn schema ziet er ongeveer zo uit:
Borst/Triceps
Rug/Biceps
Schouders/Buik
Borts/Triceps
Rug/Biceps
Schouders/buik
Sinds ik weer begonnen ben ben ik meteen weer verslaafd geraakt en ben op mijn voeding gaan letten.
Ik eet nu het dubbele wat ik normaal at daarbij pak ik:
2x per dag Supermass Weightgainer van M double you met melk á 400 ml
1x per dag Precision engineerd Hardcore Formula Creatine Powder á 5gram met Jus d'orange
Ik ben nu in 7 dagen 1.5 kilo aangekomen en ik heb vandaag Amino X-plode amps binnen gekregen ( vloeibare amino ) en ik vroeg mij af of dit goed is om er 1 per dag bij te pakken, zo ja hoe moet ik dit inemen?
Mengen met een sapje of gewoon puur drinken?
Ik hoop op reacties!
Mike