MuscleMeat

Zijn dit de juiste suppl. ?

vivadelpiero

Dutch Bodybuilder
Waardering
8
Lengte
1m82
Massa
88kg
Vetpercentage
7%
Hallo,

Ik ben 21 jaar weeg op dit moment 66.7 kilo en ben 1.85
Dus vrij aan de magere kant.
Ik ben 2 jaar geleden gestopt met fitness en ben sinds die tijd weer 10 kilo kwijt geraakt.
Ik ben sinds 2 weken weer volgas aan het trainen, 6 dagen per week en op zondag rust, ik train 45 to 50 min per keer.
mijn schema ziet er ongeveer zo uit:

Borst/Triceps

Rug/Biceps

Schouders/Buik

Borts/Triceps

Rug/Biceps

Schouders/buik

Sinds ik weer begonnen ben ben ik meteen weer verslaafd geraakt en ben op mijn voeding gaan letten.
Ik eet nu het dubbele wat ik normaal at daarbij pak ik:

2x per dag Supermass Weightgainer van M double you met melk á 400 ml
1x per dag Precision engineerd Hardcore Formula Creatine Powder á 5gram met Jus d'orange

Ik ben nu in 7 dagen 1.5 kilo aangekomen en ik heb vandaag Amino X-plode amps binnen gekregen ( vloeibare amino ) en ik vroeg mij af of dit goed is om er 1 per dag bij te pakken, zo ja hoe moet ik dit inemen?
Mengen met een sapje of gewoon puur drinken?

Ik hoop op reacties!

Mike

Heb je geen benen?

• Topic Starter Topic Starter
Haha dit had ik kunnen verwachten, ja die heb ik, die komen volgende maand erbij in mijn schema, ik vind het zelf nog niet heel belangrijk vandaar!

misschien vind je het niet belangrijk, maar dat is het wel! ;)

Dat klopt en ik ga er zo snel mogelijk mee beginnen,
Maar mijn vraag is: is het slim om bij de creatine en weightgainer ook een amino amp te pakken? zo ja hoe en wanneer moet ik die inmemen.
Alvast bedankt!

ja benen idd!!! wou het k zegge verstndg!! bwa je moet zelf weten wat je dooet maar alsk vn u was zouk gwn gn freite en traine en pk split schema 4 dgn per week 6 is overkill spieren hbbn rust nodg om te groeie met 1 dag rust kome je spieren der niet zenne! grtzz lees je wat beter in hb ik 'k gedaan! 6 dagen hou je 1 niet vol en groei je niet op! me 4 kilo gewichte cv! maar je wil groeie ga je mr moette pakke en zodus k meer rust geven aan je spieren !! grtzz

Dat klopt en ik ga er zo snel mogelijk mee beginnen,
Maar mijn vraag is: is het slim om bij de creatine en weightgainer ook een amino amp te pakken? zo ja hoe en wanneer moet ik die inmemen.
Alvast bedankt!
amino ampules kan je nemen, maar je betaalt je er blauw aan. Denk dat het het niet waard is omdat je nog een beginner bent

Ok, ik heb ze al gehaald. en ik heb het geld ervoor dus dan ga ik het gewoon gebruiken. bedankt!

Suskee -> ik word er niet wijzer van, snap je verhaaltje niet . Misschien woorden afmaken etc ...

ja benen idd!!! wou het k zegge verstndg!! bwa je moet zelf weten wat je dooet maar alsk vn u was zouk gwn gn freite en traine en pk split schema 4 dgn per week 6 is overkill spieren hbbn rust nodg om te groeie met 1 dag rust kome je spieren der niet zenne! grtzz lees je wat beter in hb ik 'k gedaan! 6 dagen hou je 1 niet vol en groei je niet op! me 4 kilo gewichte cv! maar je wil groeie ga je mr moette pakke en zodus k meer rust geven aan je spieren !! grtzz

omg k*t sms taal :duh:

Terug
Naar boven