XXL Nutrition

zijn er nog ervare gasten

michael

Cool Novice
Waardering
0
mijn kuur verleden is geweest
deca,test,naposim
boldenone winny
winny only
niet in deze volgorde

wil dus nu met de volgende kuur beginnen. maar wil toch nog wat meningen horen van wat ervare mensen. ik weet ook wel dat iedereen een eigemanier van denken heeft maar wil gewoon kijken of er mensen zijn die op een lijn met me zitten . en als ze dat niet doen dat ze met feiten kunnen. En mischien moet ik dan ook mijn mening en opvattingen bij schraven.
je bent nooit te oud om te leren. er daar is dit forum toch voor,
oke boy's

Wil de volgende kuur doen.
wk 1-2: eq 600 mg/wk
wk 3-10 : eq 400mg/wk
wk 3-7 : tren 50mg/dag
wk 8-10 : winny 50mg/dag of depot om de dag

mijn doel is kwaliteit, niet kwantiteit.

michael zei:
mijn kuur verleden is geweest
deca,test,naposim
boldenone winny
winny only
niet in deze volgorde

wil dus nu met de volgende kuur beginnen. maar wil toch nog wat meningen horen van wat ervare mensen. ik weet ook wel dat iedereen een eigemanier van denken heeft maar wil gewoon kijken of er mensen zijn die op een lijn met me zitten . en als ze dat niet doen dat ze met feiten kunnen. En mischien moet ik dan ook mijn mening en opvattingen bij schraven.
je bent nooit te oud om te leren. er daar is dit forum toch voor,
oke boy's

Wil de volgende kuur doen.
wk 1-2: eq 600 mg/wk
wk 3-10 : eq 400mg/wk
wk 3-7 : tren 50mg/dag
wk 8-10 : winny 50mg/dag of depot om de dag

mijn doel is kwaliteit, niet kwantiteit.

Ik benhet wel redelijk met je eens alleen zou ik zelf een paar dingen veranderen

week 1-9 400mg eq week 10 200mg eq (meer dan 400 heeft geen nut al zullen sommige het hier niet mee eens zijn )

week 1-6 75mg tren om de dag

week 5-10 50 mg winstrol depot om de dag

een een kleine nakuur erbij van hcg en/of clomid

• Topic Starter Topic Starter
waarom zou jij gelijk met de tren beginnen en niet wachten to de eq begint te werken.
kan kan je ook mooi twee weken uitlopen met de winny.
dan krijg je echt die harde look.
of niet.....vraag me zelf af of een na kuur eigelijk wel nodig is omdat er haast niets aromatizeert.

michael zei:
waarom zou jij gelijk met de tren beginnen en niet wachten to de eq begint te werken.
kan kan je ook mooi twee weken uitlopen met de winny.
dan krijg je echt die harde look.
of niet.....vraag me zelf af of een na kuur eigelijk wel nodig is omdat er haast niets aromatizeert.

waarom wachten met de tren tot de eq werkt ? Nu heb je een sterk werkend elemant in je kuur dat snel werkt anders heb je niets ana de eerste paar weken van je kuur. En 5 weken winstrol depot is lang genoeg om hardte worden de laatste week tren zal dit niet in de weg zitten aangezien de tren vrijwel geen vocht vasthoudt. En niet aromatiseren wil niet zeggendat je aigen test aanmaak niet stil komt te liggen natuurlijk.

ja dat kinkt goed

wat denk je eigelijk wat ik van deze kuur kan verwachten!

michael zei:
wat denk je eigelijk wat ik van deze kuur kan verwachten!
Dat ligt aan JOU!! eet genoeg slaap genoeg en train hard en je zal het maximale er uit kunnen halen (gewicht toename en groei is per persoon anders)

dat weet ik maar ik wil h=gewoon een gemiddelde weten. wat ik ongeveer verwachten kan.

michael zei:
dat weet ik maar ik wil h=gewoon een gemiddelde weten. wat ik ongeveer verwachten kan.

Iemand van 1.65meter die 2500kcal per dag eet zal met een kuur misschien 6 kilo pakken en iemand van 1.85 die 7000kcal per dag eet misschien meer dan 12. See the point ? Er valt niets over te voorspellen helaas.

Zorg gewoon dat je 3500-4500 zit met 7000 wordt je gewoon fatsig iig de meesten wel dan win je ook veel vet.

ik ben 1.68 en 79kg en 12%

Navy zei:
Wat Juriaan zegt tussen de 3500-4500 vindt ik ook juist, nou hangt het idd ook wel af van de stats van de persoon in situatie, maar ook met eten geld "meer is niet altijd beter" Ik ken iemand die 123 kilo weegt en die eet ook 4500 ik vondt 6000 altijd al zwaar overdreven, maar 7000 spant de kroon, 7000 is echt gewoon veel en veel te veel, 7000 kcal verbrand je niet eens al zou je 12uur per dag werken en dan ook nog een uur trainen.

In dat geval ga ik me afvragen waar Unregistered die caloriën allemaal laat, hij vreet er 10.000 per dag en hij werkt niet ofzo hij traint alleen elke dag.
300 gram vet bijv waanzinnig hoog en toch blijft ie droog ???

Verklaring voor ? :)

MightyDuck zei:
In dat geval ga ik me afvragen waar Unregistered die caloriën allemaal laat, hij vreet er 10.000 per dag en hij werkt niet ofzo hij traint alleen elke dag.

Ik ken ook wel wat atleten die kunne vreten wat ze willen en knalhard blijven maar dat is per persoon heel verschillende het metabolisme van de een kan zeer verschillen met die van de ander. Verder ken ik mensen die wel 4 pizza's op een dag kunnen vreten en de aderen over hun reet hebben lopen helaas nemen die jongens ook 10 tabs t3 per dag !

MightyDuck zei:

je moet niet alles geloven wat geschreven wordt. :rolleyes:

300 gr. vet = 2700 cals, dan blijven er 7300 uit kh en eiwitten, 500 gr. eiwit is 2000 cals, dan blijven er 5300 over uit kh, dat is 5300/4 = 1325 gr. kh. :rolleyes:

Terug
Naar boven