XXL Nutrition

Zijn er ook mensen die NIET gaan stemmen?

leander112

Competitive Bodybuilder
10 media-items
Waardering
0
Mij boeit het geen reet al die politiek en ik ben blij als al dat gelul weer voorbij is, en ik heb nog nooit gestemd.
Zijn er nog meer mensen die al die onzin ook kunnen schijten?

Ik ben met je eens dat het een hoop gezeik is, maar stemmen is zo'n beetje de enige manier waarop je je kunt laten horen in de politiek. Stemmen is een recht waar voor gevochten is (soms zelfs letterlijk), maar het is geen plicht. Wel jammer dat vaak de grootste schreeuwlelijkerds het voor het zeggen krijgen als de gematigden hun stem niet gebruiken.

Er zijn echter ook andere manieren (lobbyen, protesteren, actievoeren, handtekeningenacties, etc) waarop je je kunt laten horen. Iets meer werk, maar wellicht efectiever als je commentaar hebt op specifieke punten.

ik heb ook nog nooit gestemd, heb geen zin om me erin te gaan verdiepen,en het is toch allemaal 1 pot nat.

ik geef mn broer altijd een volmacht mee :P

Ik stem ook niet. Niet in verdiept, geen zin om me erin te verdiepen.. Ik geef de volmacht altijd aan mn moeder.

En ik maar denken dat een volmacht bedoeld was om iemand anders JOUW stem te laten vertolken omdat je zelf niet in staat bent om te stemmen...

Ik word moe van het hele circus om de verkiezingen heen, zeker nu men elkaar meer en meer zwart maakt, de verschillende interpretatie van cijfers en al dat soort dingen.

Ondanks dat er altijd compromissen gemaakt moeten worden in de politiek, lijkt het me voor een ieder vrij essentieel welke partijen gaan regeren. Daarom ga ik dit jaar wederom braaf naar het stemhokje.

heb niet te kiezen. Zou iig wel gaan stemmen, het is pas als je niet meer mag gaan stemmen dat je het belang hiervan gaat inzien...

Als je niet gaat stemmen, verspeel je in mijn ogen het recht de komende vier jaar ook maar in het minst te zeiken over het overheidsbeleid of gevolgen daarvan...

Al ga je alleen maar om blanco te stemmen, dan geef je in ieder geval aan dat je je bij geen van de partijen op je plek of serieus genomen voelt.

Is zonde, stemmen gaan dan naar de grootste partijen toch? Stem dan Geert :P

Dan ook niet gaan klagen als iets volgens jou niet goed gaat!

ind. niet stemmen is gewoon dom zeg. Van mij mogen ze stemmen wel verplichten.

als ik wist waar ik die stemkaarten gelaten had, was ik wellicht gaan stemmen, maar nu zou t beetje moeilijk gaan denk ik :P

ik heb nog eens geen stemkaart gehad

Terug
Naar boven