MuscleMeat

zijn Mass FX&Hyperdrol X2 steriods of prohormonen of slecht om een andere reden?!

edgar1979

Cool Novice
Waardering
1
Qua voeding en training heb ik alles geoptimaliseert echter wil ik wat extra toevoegen ter bevordering van progressie.
Echter wil ik alles op natuurlijke wijze blijven doen!
Zijn Mass FX&Hyperdrol X2 dan een goeie stack in tegenstelling tot de omstreden alri(Jungle Warfare)producten.
Als langzame eiwitten neem ik dessert(bsn) en als why een goeie isolaat en colostrum.
Ik neem voldoende vitamine's antioxidante(schield,rado,multivitamine,vitamine C&E,omega3)
En ik neem clout met hmb 6weken wel en dan 6weken niet.
Ik weet wat ik moet eten en hoeveel en wanneer ik welke supplementen moet nemen en hoe ik moet trainen.

Wat zou ik nog toe kunnen voegen( Mass FX&Hyperdrol X2?)Als extra en wat werkt daadwerkelijk!!?

Ik heb insu en endostim al geprobeert:( (maar dat was niks)en nox produkten(eigen mix) neem ik ook af en toe wat wel een lekkere pomp geeft.

Alvast bedankt voor mogelijke antwoorden en tips;)

Daar is nog niet zo heel veel over bekend. Ik heb het zelf ook gebruikt, zonder enkele problemen. Was er tevreden mee.

Maar ik kan je 1 ding zeggen.. Het is alles behalve natuurlijk (ja daar gaan we weer...)
In Hyperdrol zit 6-bromo-androstenedione, dit is het werkende ingredient. Bestaat al lang, en is niet natuurlijk.
Dan moet er iets verteld worden over 6-bromo, dit bestaat uit alpha en beta isomeren.
6-bromo veranderd in je lichaam naar 6alpha bromo testosterone (en de beta).
In theorie zou deze alpha net zo potent zijn als een AAS.

Het probleem is dat er dus ook de beta in het product zit. Deze is bij lange na niet zo potent.
6-bromo wordt meestal uit china gehaald, en is een mix van alhpa en beta isomeren.

1 vd 2, de alpha, is dus erg anabolisch, en dus eventueel onderdrukkend op je eigen test aanmaak. Daarom misschien niet verstandig als PCT te gebruiken.

Goed, wat dit dus zou betekenen, is dat het gewoon een pro steroide is. Niet zo'n hele goede, omdat er dus beta isomeren doorheen zitten.
Alles behalve natuurlijk dus. Hier de link:
6-bromoandrostenedione concerns (for PCT) - Bodybuilding.com Forums

Daarbij wil ik dus wel zeggen dat ik zelf totaal nergens last van heb gehad, op 1 keer kramp in mijn ballen na, en het product redelijk voor mij werkte. Wel te duur voor de resultaten als je het aan mij vraagt..

ik heb me er klem bij gezopen.... ik leef nog :D:D:D:D

Ik hetzelfde hoor ;) Ik wist al van tevoren wat 6-bromo was.. Het is niet natuurlijk, maar de risico's zijn ook wel erg klein.

Deze stack lijkt mij een veeeel betere keuzen dan de JW + BAM. Resultaten zijn iets minder meestal, maar de risico's zijn ook veeeeel minder

ik vind het geweldige producten en heb op acne na geen bijwerkingen meer gehad.. check me log maar eff dan zie je het vanzelf

ik werd er wel flink agressief van, meer mensen die hier last van hebben gehad?
buiten dat om nergens last van gehad , wel redelijke kracht en massa gains gemaakt.

ik ben op gewicht gebleven enso, ik at slecht. zat in spanje, maar bleef gewoon op gewicht en oogte vol... trainen voelde lekker. zelfs met kater... daarom bennik tevrede over het spul

Ik heb de Anabolic Extreme stack klaarstaan voor maart. Hoe zit het nu? Negatieve bijwerkingen of niet? Designer roids, PH's enz. Hoe zit het nu eigenlijk???

ik gebruik het nu al sinds begin dit jaar, en moet zeggen dat het zeker wat doet!
ik heb nog nooit iets gebruikt als AS of een prohormoon, ik train namelijk met een doel: gezond er uit zien en gezond zijn. passen AS en prohormomen niet helemaal in zeg maar..
ik heb redelijk wat gelezen over HD en MF en tot nu toe nog nergens gezien dat het een shutdown geeft of dat je moet nakuren.
wel merk ik dat de stack zonder MF wel even andere koek is, heb net 2 weken zonder getraind nu..
maar wat het doet? mijn PR squat staat van 10 jaar geleden op 8 x 120 kilo op stang, ik haalde voor de stack 100 kilo een keer of 6. na twee weken stack haalde ik 9 x 110 met nog ruimte over :)
geen sides, niets negatiefs, beetje minder libido, maar niet bijzonder. maar ik heb wel voeding aan moeten passen, je moet eten als een paard met deze stack anders gaat het licht uit!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor jullie posts en concludeer dat dit dus niets voor mij is hebben jullie andere tips qua Natuurlijke! producten die ik kan toevoegen om mijn prestatie's te optimaliseren/verbeteren?!!(zie begin om te zien wat ik neem)

dit forum staat bol van de tips.. zoek een beetje.

Direct voor de training
0,4 g/kg snelle suikers (wanneer je gevoelig reageert op snelle suikers, neem je in totaal (voor + na training) 0,4 g/kg en consumeer je deze uitgespreid over de gehele trainingsperiode)
15 g essentiele aminozuren

Direct na de training
0,4 g/kg snelle suikers
15 g essentiele aminozuren

http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/perfecte-voeding-voor-na-training-35652/

WANNEER JE GEEN ESSENTIELE AMINOZUREN WILT/KUNT KOPEN KRIJG JE HET VOLGENDE SCHEMA:

20-30 min. voor de training
0,4 g/kg whey

Direct voor de training
0,4 g/kg snelle suikers (wanneer je gevoelig reageert op snelle suikers, neem je in totaal (voor + na training) 0,4 g/kg en consumeer je deze uitgespreid over de gehele trainingsperiode)

Direct na de training
0,2 g/kg whey
0,4 g/kg snelle suikers

TIJDENS HET CUTTEN:

30 min. voor de training
0,4 g/kg whey

Direct voor de training
5 g bcaa's (of 15 g essentiele aminozuren, je kunt dan de whey voor de training weglaten)

Tijdens de training
0,4 g/kg koolhydraten. Deze consumeer je uitgespreid over de gehele trainingsperiode

Direct na de training
5 g bcaa's of 15 g essentiele aminozuren

(Wanneer je geen BCAAs/essentiele aminozuren kunt gebruiken, neem je 30 min. voor de training 0,4 g/kg whey, en direct na de training 0,2 g/kg whey. Tijdens de training neem je gewoon 0,4 g kg koolhydraten.)

Terug
Naar boven