edgar1979
Cool Novice
- Waardering
- 1
Qua voeding en training heb ik alles geoptimaliseert echter wil ik wat extra toevoegen ter bevordering van progressie.
Echter wil ik alles op natuurlijke wijze blijven doen!
Zijn Mass FX&Hyperdrol X2 dan een goeie stack in tegenstelling tot de omstreden alri(Jungle Warfare)producten.
Als langzame eiwitten neem ik dessert(bsn) en als why een goeie isolaat en colostrum.
Ik neem voldoende vitamine's antioxidante(schield,rado,multivitamine,vitamine C&E,omega3)
En ik neem clout met hmb 6weken wel en dan 6weken niet.
Ik weet wat ik moet eten en hoeveel en wanneer ik welke supplementen moet nemen en hoe ik moet trainen.
Wat zou ik nog toe kunnen voegen( Mass FX&Hyperdrol X2?)Als extra en wat werkt daadwerkelijk!!?
Ik heb insu en endostim al geprobeert
(maar dat was niks)en nox produkten(eigen mix) neem ik ook af en toe wat wel een lekkere pomp geeft.
Alvast bedankt voor mogelijke antwoorden en tips
Echter wil ik alles op natuurlijke wijze blijven doen!
Zijn Mass FX&Hyperdrol X2 dan een goeie stack in tegenstelling tot de omstreden alri(Jungle Warfare)producten.
Als langzame eiwitten neem ik dessert(bsn) en als why een goeie isolaat en colostrum.
Ik neem voldoende vitamine's antioxidante(schield,rado,multivitamine,vitamine C&E,omega3)
En ik neem clout met hmb 6weken wel en dan 6weken niet.
Ik weet wat ik moet eten en hoeveel en wanneer ik welke supplementen moet nemen en hoe ik moet trainen.
Wat zou ik nog toe kunnen voegen( Mass FX&Hyperdrol X2?)Als extra en wat werkt daadwerkelijk!!?
Ik heb insu en endostim al geprobeert
(maar dat was niks)en nox produkten(eigen mix) neem ik ook af en toe wat wel een lekkere pomp geeft.Alvast bedankt voor mogelijke antwoorden en tips