Fitness Seller

zilvervlies rijst en protiene shake

danny18nl

Novice
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
62kg
Hallo.

ik heb van de week van bodylab zilvervlies rijst en protiene shake gekregen.

die zou vol romig van smaak moeten zijn maar het enige was ik proef is poeder dus met andere woorden de shake mengt zich niet met de melk of water en het is gewoon pure poeder wat je drinkt en klonten.

dat hoor toch niet.

de emmer koste 32,50 en is 2,5 kg.

Mvg Danny

heb je wel goed geroerd?

• Topic Starter Topic Starter
ja natuurlijk. heb der een shake beker voor.

en heb vaker whey eiwit shakes gehad van bodylab en daar was nooit wat mis mee.

THT datum gecheckt?

tot oktober 2010 houdbaar

Korrels is de zilvervliesrijs kerel, daar kan je niks aan veranderen. Is de structuur, maar dat het niet mixed is bullshit. Ik heb gisteren mijn eerste shake genomen en ik heb niks van de door jouw beschreven klacht waargenomen.

Maar wil je groeien, of wil je een smaakvolle shake? Dan moet je naar de Macdonalds...

Trouwens wel frappant dat ene "paashaas18" en "danny18" een account openen om Bodylab's nieuwe gainer te bashen....

Laatst bewerkt:
Hallo.

ik heb van de week van bodylab zilvervlies rijst en protiene shake gekregen.

die zou vol romig van smaak moeten zijn maar het enige was ik proef is poeder dus met andere woorden de shake mengt zich niet met de melk of water en het is gewoon pure poeder wat je drinkt en klonten.

dat hoor toch niet.

de emmer koste 32,50 en is 2,5 kg.

Mvg Danny

Ik heb m nu met een shaker en een blender gemaakt. heb geen klonten, lost goed op, smaak is prima en met melk zelfs vol. De structuur is een klein beetje grover dan whey maar minder dan met whey en brinta door elkaar.

Ik sluit mee aan bij seeker, bullshit gewoon een prima shake!
als het geen gelul is dan zou ik de gebruiksaanwijzing nog eens goed lezen of een mailtje naar Bodylab sturen.

kun je deze shake ook na de training nemen met water ipv een whey shake ? hoe is de smaak met water ?

Ik heb m nu met een shaker en een blender gemaakt. heb geen klonten, lost goed op, smaak is prima en met melk zelfs vol. De structuur is een klein beetje grover dan whey maar minder dan met whey en brinta door elkaar.

Ik sluit mee aan bij seeker, bullshit gewoon een prima shake!
als het geen gelul is dan zou ik de gebruiksaanwijzing nog eens goed lezen of een mailtje naar Bodylab sturen.

natuurlijk is het geen bullshit weet heus wel hoe ik een shake moet mengen.

heb normaal de whey eiwitten maar dacht laat ik is wat anders proberen. maar dat poeder blijft ook gewoon op de bodem hangen.

dat komt omdat het stukjes blijven die niet oplossen, gewoon mengen en drinken!
als je het laat staan zakt het af ja, maar dat is toch logisch?
het lost niet op ofzo, gewoon mixen en drinken!

shake! Drinken ! groeie!

en zoals hierboven gezegt, die heeeeeerlijke shake haal je bij de mac!

prima spul BodyLab!!

Rag de staafmixer erdoorheen en niet zeuren man, wat dacht je wat we vroeger voor klontenbende hadden.

Stap 1. Doe melk in de blender
Stap 2. Doe het poeder erbij
Stap 3. Doe de deksel erop
Stap 4. Zet de blender op de hoogste stand
Stap 5. Ga op DBB lezen over hoe je een idioot groot beest word voor minstens 10 minuten.
Stap 6. Zet de blender uit, en drink het op.
Stap 7. Kom hier posten dat dit gewerkt heeft.

ja heb nog steeds wel klontjes maar iedereen zegt dat het zo hoord met zilvervlies rijst ook bij bodylab dus doe er gewoon wat meer water bij en schud tijdens het drinken. even en dan is het al een stuk minder.

thx voor het advies

Terug
Naar boven