- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Geen idee, zou triest zijn als men daar de tijd voor vind.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mark,
Met eten ben je goed bezig, nette discipline zo te zien. Paar zaken die mij opvielen:
in ochtend rijstenpap vervangen door havermout of brinta. Creatine misschien beter na de training alleen nemen.
Eierkoeken beter vervangen door andere bron.
Weightgainer voor slapen gaan niet verstandig, hou carbs aan einde van de dag laag.
Of je het moet doen is je eigen overweging, de theorie (en praktijk overigens) wijst uit dat jong kuren (onder de 22-23) slecht is voor je ontwikkeling en groei. Als je onder de twintig jaar bent zijn je hormonen in volle gang, en je lichaam groeit als nooit tevoren. Als je dan aas gaat gebruiken rem je je eigen hormoonaanmaak. Je kunt ook de groei van je lichaam afremmen door te gebruiken. Stringent advies voor jongeren: NIET KUREN! VOordel is wel dat je goed kunt trainen en inlezen in de materie en straks op alle fronten een beter uitgangspunt hebt.
d
Wel een redelijk voedingsschemaman
Maar eet je elke dag 8 eieren per dag met of zonder dooier?
En waarom eet 500 gram mager of rood vlees 300 gram groenten,250 gram aardappelen en als toetje 500 gram vis+ 300 gram rijst een kilo vlees/vis in 1 keer
Als avond eten dat zijn 2 tot 3 maaltijden in 1 keer kan je beter dit al bijvoorbeeld 2 maaltijden zien en 1 van de 2 nog ergens tussen prikken bijvoorbeeld om 4 uur
maaltijd 4: 500 gram mager of rood vlees 300 gram groenten,250 gram aardappelen.
maaltijd 5: 500 gram vis+ 300 gram rijst.
Overgens zou je er zelfs 4 maaltijden van kunnen maken ... maar als je zou gaan kuren zou ik als ik jou was er zeker een eiwitspaarder bij pakkenwant die eet je wel genoeg
.. succes mann
Bizar zo´n dieet!.. Naturel trainen en zo´n dieet.. Ik vind het knap dat je dat iedere dag volhoud terwijl je naturel gaint.. Zonder gebruik van aas eet ik gewoon wel redelijk veel en verspreid maar echt niet iedere dag het zelfde :s
Gedraag je als een 19 jarige en Fantaseer niet zomaar wat.
je (voedingschema) slaat nergens op.
Je weet nergens wat vanaf:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/advies-over-mijn-training-schema-160685/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/bulk-maar-kom-niets-159796/
bedankt voor het commentaar als ik er wat aan had dan.
Het betekend dus dat je nog weinig tot Niks weet van Trainen voeding etc. en dus helemaal niet klaar bent om uberhaubt aan Kuren te denken.
ja daar heb je wel gelijk in dat ik nog niet veel van voeding en van training weet.
wat ik wel weet is dat mijn stats wel vooruit gaan door de training die ik doe.
wat ik ook weet is dat ik door de bulk wel aankom.
dus vind de manier waarop je reageert nie echt motiverend/informatief.
klopt je bent er niet om mij te motiveren maar ik bedoel een forum is om iets te leren maar bedankt voor dit berichtIk ben er ook niet om jouw te motiveren.
je bent er al wel achter dat je nog lang niet moet gaan kuren.
omdat je nog veel meer moet leren over training en je voeding.
Als je dat goed op een rij hebt en 3-4 jaar verder bent,
kun je gaan denken aan een kuurtje.
ondertussen heb je tijd genoeg om informatie te verzamelen.