XXL Nutrition

ZMA vraag

hoe kom er bij dat het wel schade zou aanbrengen aan het zenuwstelsel? :s
Progressief= opbouwend.

voor de mensen die zeggen dat zma niet bij hun werkt, hoeveel nemen jullie en wanneer?

ik heb dat ook met bcaa. als ik er daan 4 of 5 voor slapen neemt dan slaap ik echt lkkr en altijd dromen

hoe kom er bij dat het wel schade zou aanbrengen aan het zenuwstelsel? :s
Progressief= opbouwend.
omdat een teveel aan vitamine B6 schade zou kunnen aanbrengen op je zenuwstelsel en aangezien in ZMA 10x de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitamine B6 zit is dat mijn verwachting, maar ik heb er nog nooit wat over gehoord hoor voor de rest maar klinkt vrij logisch toch?

ach over het algemeen kun je van meeste vitamines beter niks aantrekken van de ADH. van bepaalde mineralen en in lipofiele vitamines kun je beter niet al te veel afwijken van de adh aangezien het lichaam deze soms moeilijk kwijt kan indien er teveel van is.

ik merk t wel, als ik niks meer voel kan ik altijd nog op kickboxen gaan

Nee geen van beide. magnesium carbonaat & stearaat. Is er een reden waarom malaat beter is dan?

omdat een teveel aan vitamine B6 schade zou kunnen aanbrengen op je zenuwstelsel en aangezien in ZMA 10x de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid vitamine B6 zit is dat mijn verwachting, maar ik heb er nog nooit wat over gehoord hoor voor de rest maar klinkt vrij logisch toch?

in mijn ZMA zit er 3 keer zoveel als de ADH. Daarbij het is hoogstens 1 maand...

...kga ut ook eens proberen..al is ut alleen maar voor de freaky dromen die sommige dudes ermee krijgen....:D

• Topic Starter Topic Starter
ik heb dat ik in het begin raar droom. ik was verdwaalt in de mac donalds die zo groot was als een grote school en het spookte daar maar de spoken waren nep... :P

tja. was erg boeiende droom...

Terug
Naar boven