MuscleMeat

Zo klinkt Beyoncé echt...

DrWho

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Iedereen kent ze wel, dat lekker mokkel van Jay-Z, een lijf om u tegen te zeggen en een engelenstem.

Nou, luister eerst nog eens effe naar het engelengeluid in de officiële video

En zet je nou schrap voor een échte live versie ervan. Wacht zeker even op het refrein...verwittig ook even mensen die dit gaan kunnen horen.
[Link niet meer beschikbaar]

:eek: :haha:

Die zou es moeten meedoen met X-factor ofzo, ik wil de reacties van de jury wel horen :D

*news at eleven!!*

Mtv artiesten die live helemaal niet zo goed klinken, meen je niet man? What. the. ****?! !!!

feyk!

en die fans maar blijven lachen : /

t*ring wat een kippe stem :roflol:

Zelfs m'n schoonmoeder zingt minder vals.:roflol:

Volgens mij fake,

http://www.youtube.com/watch?v=f4_CCBnTnS0

http://www.youtube.com/watch?v=iR6W1pKnQhk

In andere shows ook live gehoord en dat klonkt niet zoals in het filmpje in de openingspost.

WHAT THE FAK heeft ze aan in dat eerste filmpje :roflol:
2r2vxab.png

whahahahhahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahaha volgens mij hebben ze per ongeluk de microfoon aangelaten en het bandje uitgezet ofzo of te zacht.

Nee man.. is echt fake.. je hoort het aan de instrumenten.. ze hebben gewoon lopen k*tten..

Denk dat het fake is, Beyoncé godsgruwlijk lekker en die stem is even lekker.

Misschien had ze een bizar slechte dag. Maar normaliter is ze ongelofelijk goed.

Overigens zijn de MTV artiesten die geweldige elektronische stemvervormers nodig hebben om een liedje te maken, meestal de meest afschuwelijke zangers/zangeressen. Denk aan Britney, Lady Gaga etc.

Beyonce, Christina Aguilera, Leona Lewis zijn toppers.

Ze hoort zichzelf niet zingen, ze zit er volledig naast. Kan ze niets aan doen. Ik heb haar jaren geleden eens live gehoord in de Ahoy toen ze nog in Destiny's Child zong.

Lullig voor dr.

Vals of zuiver maakt mij niet uit. Het muziek genre is en blijft gewoon k*t.

Of zou ze zo'n stemzuiverkastje gebruiken ofzo en was ie nu stuk? Ze klonk ook vrij onzeker, misschien wist ze er vanaf.

Terug
Naar boven