XXL Nutrition

Zo klinkt Beyoncé echt...

kdenk ook wel ermee gerommeld is:)
was es zo'n filmpje van christina, met die circusclip(naam vergeten)
voor en achter de schermen.

Altijd leuk dit soort filmpjes, al lijkt deze niet helemaal echt.

Zag laatst nog een mooi filmpje van Britney Spears, waar ze na een nummer terwijl de lichten uit gingen de tekst "MY p*ssy IS HANGING OUT!!" schreeuwde met een open microfoon :roflol:

:roflol::roflol:, denk iemand echt dat dit echt is :roflol::roflol:

Altijd leuk dit soort filmpjes, al lijkt deze niet helemaal echt.

Zag laatst nog een mooi filmpje van Britney Spears, waar ze na een nummer terwijl de lichten uit gingen de tekst "MY p*ssy IS HANGING OUT!!" schreeuwde met een open microfoon :roflol:

heb het ook gezien :D wat nog maar eens bewijst wat voor domme koe het eigenlijk is

Ze hoort zichzelf niet zingen, ze zit er volledig naast. Kan ze niets aan doen. Ik heb haar jaren geleden eens live gehoord in de Ahoy toen ze nog in Destiny's Child zong.

Lullig voor dr.

Hahaha, dat is echt verschrikkelijk. Ik zong ook in bandjes vroeger en bij mijn eerste hoorde ik mezelf ook niet tijdens een optreden. Dan ga je proberen om boven de muziek uit te komen, of op een gelijkwaardige toon te zingen. En het erge is dat je denkt dat het nog goed gaat ook :roflol:

damn ze heeft echt een ****ing mooie stem.. filmpje van OP is duidelijk fake :o

Hahaha, dat is echt verschrikkelijk. Ik zong ook in bandjes vroeger en bij mijn eerste hoorde ik mezelf ook niet tijdens een optreden. Dan ga je proberen om boven de muziek uit te komen, of op een gelijkwaardige toon te zingen. En het erge is dat je denkt dat het nog goed gaat ook :roflol:

:roflol:

OMG Hahaha die uithaal @ 2:39 :roflol:
Wel heel erg fake maarja, daarom niet minder grappig

Wordt beetje nerveus van haar,3 octaven per seconde.......kolere

Wat een mong*len die denken dat dit echt is :roflol:

Dit is zo vreselijk nep..........niet te geloven. Als je dit wilt geloven dan ben je echt een oen!

bruut nep!

• Topic Starter Topic Starter
Wat een mong*len die denken dat dit echt is :roflol:

Dit is zo vreselijk nep..........niet te geloven. Als je dit wilt geloven dan ben je echt een oen!

Dit fragment begint nu pas opgepikt te worden door de media en het is ook aan bod gekomen in de radioshow van Howard Stern.
Aan iedereen die "fake" roept bij het horen van dit fragment...de moeite om even naar het onderstaande te luisteren. Je krijgt ook nog een flits van Enrique Iglesias te horen trouwens...

http://www.youtube.com/watch?v=NZez1ktlMik

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit fragment begint nu pas opgepikt te worden door de media en het is ook aan bod gekomen in de radioshow van Howard Stern.
Aan iedereen die "fake" roept bij het horen van dit fragment...de moeite om even naar het onderstaande te luisteren. Je krijgt ook nog een flits van Enrique Iglesias te horen trouwens...

http://www.youtube.com/watch?v=NZez1ktlMik

het filmpje in de openingspost is ook zo fake als iets, der word met de pitch gespeeld dat is duidelijk te merken

Heheh nepper kan niet :p

Deze zingt wel goed btw:

Terug
Naar boven