MuscleMeat

Zo

maniac zei:
Laten we hopen dat'ie nog in isolement gaat, aangezien die ook in de bak zijn onzin loopt te preken.

Niks isolement, stop 'm in het cellenblok met een paar Hollandsche Zware Delinquenten, die zorgen vast heel goed voor 'm. En dan de bewakers rond laten fluisteren dat Mohammed B. vindt dat ze allemaal nichten zijn...dat probleem lost zichzelf vast op :D

Big_T zei:
Nu kan de staat ook nog meneer zijn hotelkosten betalen. Uitvoeren naar land van oorsprong en daar laten opsluiten is betere optie. Of voer gewoon de doodstraf terug in voor dit tuig, heeft geen enkel recht op leven meer, laat staan een hotelgevangenis op kosten van de staat (soms nog beter dan wat daklozen in NL hebben) Dwangarbeid kan natuurlijk ook: vuilnis en stront van de straat rapen aan een zware ketting met zijn soortgenoten ed..
ik denk dat als hij de kans krijgt hij zelf uit het leven stapt....

Lopen er toch debielen op de wereld zeg...

Iemand die een ander van het leven berooft verdient het niet o in de gevangenis te zitten, die verdiend gewoon een pijnlijke dood... Gewoon een paar hongerige wolven in de cel erbij... verder niet.

Levend verbranden zou ook nog een optie kunnen zijn...

Purple zei:
Lopen er toch debielen op de wereld zeg...

Iemand die een ander van het leven berooft verdient het niet o in de gevangenis te zitten, die verdiend gewoon een pijnlijke dood... Gewoon een paar hongerige wolven in de cel erbij... verder niet.

Levend verbranden zou ook nog een optie kunnen zijn...
I like your style! Daten? :D

run-ner zei:
ik denk dat als hij de kans krijgt hij zelf uit het leven stapt....

Das voor moslims net zo erg als in je reet gedoet worden.

Ze moeten 'em op een stoel laten staan met een strop om z'n nek,
En als ie dan na een paar dagen niet meer op z'n poten kan staan, dan moet ie de keus maken om op te geven.
Want je kan natuurlijk niet voor eeuwig blijven staan :devil:

En dan is het zelfmoord, en dat mag niet van Allah :study: :finger:

Jammer... geen 200 maagden voor jou :flipoff:

• Topic Starter Topic Starter
Maar we kunnen ook allemaal een kaartje sturen:

http://www.boomerang.nl/

Van de zoon van Theo.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Idd, voor iemand die zich afrukt op de hoop dat ie als martelaar zal sterven, is deze straf gepast. Ik zou die vent persoonlijk krenken door hem bizarre straffen te laten ondervinden: door een buffel in zijn kont laten batsen, poep laten eten en de hele dag 'stars and stripes forever' in zijn cel draaien op de hoogste volume. Want wat is er nou cool aan om aan je volgelingen te zeggen dat je door bulletje bent genomen?

Alles is wel gezegd,ik ben het met iedereen eens die vind dat ie dood moet.

Voor dit soort mensen kan ik me wel vinden in de doodstraf ja.

Maar verlaag je niet tot zijn niveau met wolven of levend verbranden, maar hou het dan plain and simple. Dodelijke injectie, neerschieten etc.

Apenootje zei:
Das voor moslims net zo erg als in je reet gedoet worden.

Ze moeten 'em op een stoel laten staan met een strop om z'n nek,
En als ie dan na een paar dagen niet meer op z'n poten kan staan, dan moet ie de keus maken om op te geven.
Want je kan natuurlijk niet voor eeuwig blijven staan :devil:

En dan is het zelfmoord, en dat mag niet van Allah :study: :finger:

Jammer... geen 200 maagden voor jou :flipoff:
jezelf opblassen is volgens allah geen zelfmoord?

MrJ zei:
Voor dit soort mensen kan ik me wel vinden in de doodstraf ja.

Maar verlaag je niet tot zijn niveau met wolven of levend verbranden, maar hou het dan plain and simple. Dodelijke injectie, neerschieten etc.

Ge weet zeker niet wat kogels tegenwoordig kosten? :D

spiertje16 zei:
damn shit man ik kan er echt niet meer tegen
ik ben zelf turks en moslim...
en ik word er zo woedend van als idioten als mohamed b de islam als excuus gebruiken voor hun moordpraktijken
die mensen hebben niks met islam te maken
het zijn gewoon allemaal gestoorde mensen die onder het naam van de islam hun gestoorde praktijken uitvoeren

Lijkt me k*t wanneer je een relaxte moslim bent en gewoon respect hebt voor andere mensen. Je zult er tegenwoordig vaak op worden aangekeken dat je een moslim bent en dus mogelijk.......

Moslims in Londen schijten nu ook in hun broek en worden bij het leven gediscrimineerd (lees uitgescholden in het openbaar vervoer).

Dat mensen alerter zijn en jonge moslim-mannen in het openbaar vervoer meer in de gaten houden kan ik snappen. Maar om maar willekeurig mensen uit te gaan schelden slaat natuurlijk nergens op.

Laat hem maar wegrotten in die cel, nu vind ie het allemaal niet erg, hij schijnt er zelfs erg relaxed onder te zijn en laconiek op vragen te reageren, maar Allah sleept hem echt niet door al die jaren celstraf heen hoor.

Hotel of niet, oud worden in een cel is het ergste wat er is.

En ik weet heel zeker dat niet alle mede gedetineerden en gevangenis bewaarders het hem gemakkelijk zullen maken.

De straf is minder hard dan valen dan ons hopen, maar hij krijg echt wel wat ie verdient.

Jah maar onze geert Wilders duft wel te zeggen wat 80% van de nederlandse bevolking denkt.
En groot gelijk heeft die .:)

Geert for president :D

leGionellz zei:
Laat hem maar wegrotten in die cel, nu vind ie het allemaal niet erg, hij schijnt er zelfs erg relaxed onder te zijn en laconiek op vragen te reageren, maar Allah sleept hem echt niet door al die jaren celstraf heen hoor.

Hotel of niet, oud worden in een cel is het ergste wat er is.

En ik weet heel zeker dat niet alle mede gedetineerden en gevangenis bewaarders het hem gemakkelijk zullen maken.

De straf is minder hard dan valen dan ons hopen, maar hij krijg echt wel wat ie verdient.
Yep,als je en martelarendood wil sterven is dat nog de beste straf,jarenlang in een cel laten wegrotten tot iedereen je beu is en uiteindelijk vergeet.

mohammed b zou er anders makkelijk van af komen, alleen om het feit dat hij zelf zei dat hij WIST wat hij gedaan had en dat hij toerekeningsvatbaar is verklaard.
@ bartman;
denk jij tegenwoordig nog aan pim fortuyn? wie was dat ook alweer? :D dingen vergeten gaat zo snel, mohammed b, over 2 jaar weten we amper nog wie het geweest is denk ik. De tijd vliegt trouwens man... pim fortuyn.... lang geleden

ik snap niet dat mensen zo bezeten kunnen worden door iets. Bijv. door de koran en het paradijs waar in ze zullen belanden, en dat is dan nog maar de vraag. Ik vraag me werkelijk af wat zij denken en waarom. Ik snap dat eer een kwestie is, maar om je zo snel beledigd te voelen is best raar. Als iemand je dochter aan rand, ok dan snap ik het maar als er alleen maar woorden vallen dan zit je toch nog wel zeker ver van de grens.... right?

Terug
Naar boven