Fitness Seller

zoek filmpjes hoe je injecteert!

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
Waardering
6
He guys,

waar kan ik dat vinden hoe je veilig en verantwoord kan injecteren. Ik heb al bij de stickys gekeken en info gelezen over welke spuit, hoe etc. etc. Wie weet een site?

Alvast bedankt!

• Topic Starter Topic Starter
ja, die heb ik al gezien. Heb nu twee x B-complex geinjecteerd in schouder met 0.6 x 25 ampul van 3 ml maar dat is nog vrij pijnlijk. Ik heb gelezen dat je langzaam moet injecteren maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je jezelf in je schouder injecteert. Je krijgt echt een lange arm als je meer dan 2 minuten naald in je vlees hebt zitten :p Omdat er als maatstaf 1ml per minuut wordt geadviseerd. Bovendien gaat je arm op een gegeven moment trillen en dat doet pijn en na het zetten blijf ik zeker een paar uur spierpijn in mn schouder hebben. Nu vraag ik mij af of ik iets verkeerd heb gedaan, hoe ik de spierpijn kan minimaliseren (heb trouwens al naar de tips hier op het board gekeken). Nu vraag ik mij af ik het niet beter in mn biceps of triceps kan zetten? Alleen het spierweesels is hier harder (ik weet niet of dat juist pijnlijker is) Tevens ben ik bang dat ik een zenuw raak en verschrikkelijke pijnscheut krijg of een bloedvat raak of loop je daar nagenoeg geen kans op?

Alvast bedankt!

je hebt ook nog zoiets als je billen. vraag evt een vriend of gebruik de spiegel.
als alternatief heb je nog je glutes, al dat gespuit in armen en schouders slaat helemaal nergens op. uitgezonderd als je flink door aan 't zetten bent want dan moet je wel.
de inject site masseren na 't zetten kan helpen maar reken er niet teveel op.

Met b12 op waterbasis is het ook niet zo ernstig mocht je bloedvat raken. Dit in tegenstelling tot AS op oliebasis.

3 ml in je schouders is ook bestwel veel eigenlijk, in je biceps helemaal, of je moet natuurlijk armen hebben van 50 cm :D

3ml is idd teveel voor je schouders. Ik ga niet verder dan 2ml.

Neem je bilspier hier kun je wel 3ml in kwijt. B12 kun je ook subcutaan injecteren of IV. Althans de versie die ik heb. Dus je kunt prikken waar je wilt .. keuze te over

Ik zou ook niet teveel piepen met 1ml/minuut. Als je AS op olie basis zet dan moet je wel wat rustiger injecteren.. maar dit op waterbasis duw je zo weg, niet te snel want dat kan wel zeer doen :D

slabek zei:
3ml is idd teveel voor je schouders. Ik ga niet verder dan 2ml.

Neem je bilspier hier kun je wel 3ml in kwijt. B12 kun je ook subcutaan injecteren of IV. Althans de versie die ik heb. Dus je kunt prikken waar je wilt .. keuze te over

Ik zou ook niet teveel piepen met 1ml/minuut. Als je AS op olie basis zet dan moet je wel wat rustiger injecteren.. maar dit op waterbasis duw je zo weg, niet te snel want dat kan wel zeer doen :D

Ik had inderdaad ook al gelezen dat 3ml aardig wat is voor je schouder. Subcutaan injecteren of IV? Wacht even ik ben een newbie op dit gebied? Wat betekent dit? Kan ik het dan overal injecteren ook in vetweefsel van buik bijvoorbeeld?
Even voor de duidelijkheid: Ik heb neurobion vitmanine B-complex op waterbasis.

ik denk dat dat ook geen optie is geloof ik want mn vetpercentage is vrij laag en ik heb weinig vet rond mn buik.

sc = subcutaan = onder de huid gespoten m.b.v. een dun injectienaaldje
iv = intraveneus = in de ader m.b.v. een (niet dikke) injectienaald

mm, optie 1 lijkt me wel goed. 0.6 x 25 mm is dat dun genoeg? Moet je de naald er dan helemaal in steken of maar voor een gedeelte. Recht of schuin? Buik een goed idee? Mn bf is rond de 9% maakt dat uit?

subcutaan altijd de naald in een hoek van 60 graden. pak eerst een stuk vel maar niet te dicht bij de navel en prik er dan schuin in. beweeg de naald even naar link en recht als je dit niet kan zit je in de spier zo niet dan even aspireren (als het goed is) en spuiten maar

en trouwens in je bil kan je 4ml kwijt geen 3

subcutaan altijd de naald in een hoek van 60 graden. pak eerst een stuk vel maar niet te dicht bij de navel en prik er dan schuin in. beweeg de naald even naar link en recht als je dit niet kan zit je in de spier zo niet dan even aspireren (als het goed is) en spuiten maar

en trouwens in je bil kan je 4ml kwijt geen 3. of in je been daar spuit ik altijd in gewoon 4ml hoppa nergens last van

is de opname via subcutane injectie net zo goed als bij IM bij vit b12? heb wel gehoord dat het langzamer gaat, hoe langzaam? en wordt ook daadwerkelijk alles opgenomen aan het eind net zoals bij een IM injectie?

In je bil kan je wel 6ml kwijt! :cool:

Maar goed, als jullie willen organiseren we wel een injecteer-party bij iemand thuis als ik in m'n kuur zit en ga ik allemaal shotjes doen en kunnen jullie er wat van opsteken :roflol:

DBC01 zei:
In je bil kan je wel 6ml kwijt! :cool:

Maar goed, als jullie willen organiseren we wel een injecteer-party bij iemand thuis als ik in m'n kuur zit en ga ik allemaal shotjes doen en kunnen jullie er wat van opsteken :roflol:

In je ader kan je wel een liter wegsteken :D

een beetje vent kan ook IV ;) injecteren

Terug
Naar boven