MuscleMeat

Zoek gevechtsport...

Gilleken

Novice
Waardering
0
Lengte
1m62
Massa
40kg
Hallo,

Ik ben 13 jaar en ik ben redelijk klein vind ik..
Ik weeg niet zo veel ik denk 35 tot 40 kilo..
Ik ben rond 1m 60 mss iets groter..
En ik zou graag een gevechtsprort doen als thaiboks of gwn boksen ofzo..
Maar omdat ik zo mager en zo klein ben weet ik niet wat het beste is voor mij..
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen???

MVG Gilleken

Jong geleerd is oud gedaan. Maakt allemaal geen bal uit. Doe wat je leuk vind. Gewicht, lengte, leeftijd; geen zorgen om maken. Een beetje een fatsoenlijke trainer zal je niet alle hoeken van de ring laten zien door een 2 meter grote, 150 kg wegend beest. Voornamelijk: doe wat je leuk vind. Voor mij is het Thaiboksen.

maakt niks uit joh, juist super mooi als je begint op jou leeftijd!(wou dat ik het gedaan had) Spieren komen vanzelf wel, en als het niet zo is: maakt ook niet uit, met een beetje techniek laat jij de (grotere) nieuwelingen over een tijdje alle hoeken van de ring zien!

wat jij het leukst vind moet je helemaal zelf weten, ga naar wat proeflessen zou ik zeggen!

Lengte en gewicht maakt inderdaad niet uit. Ik ben na 1 les thaiboksen helemaal verslaafd geraakt en heb inmiddels ook 3 keer in de ring gestaan. En als je wedstrijden zou willen doen kom je toch alleen tegen niet zo kleine/zware jongens te staan

tot je 16 laat geen enkele club die ik ken echt sparren, als ze je al toelaten.

ik moest op mn 13e ook al gewoon sparren hoor, zonder helm, zonder scheenbeschermers zelfs. :P verscheelt gewoon per gym.

Terug
Naar boven