XXL Nutrition

Zoektocht naar mooi ontwerp voor XXLnutrition labels

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.382
Beste forumleden...

We willen een andere layout van onze labels, onze lijn bestaat uit hoogwaardige supplementen en we willen een label die dat ook uitstraalt. Onze huidige labels hebben deze uitstraling in iedergeval niet :o

We willen een label dat ongeveer dezelfde kleurstelling heeft als de website ons logo moet er in terugkomen zoals op de site te zien is. Ook zouden we graag de voedingswaarden (nutrition facts) zien zoals op de USA producten, zwart kader met wit vlak en daarin de nutrition facts. Verder moet het gewoon een profi uitstraling hebben.

Nu zoeken wij iemand die dat voor ons kan maken, uiteraard tegen een vergoeding. Heb je interesse laat dit dan middels een PM weten.

:D amen

Waarom niet gewoon het logo gebruiken van de site? Ziet er IMO best strak uit.

zal eens proberen

als ik iets moois kan maken pm ik het wel

• Topic Starter Topic Starter
Waarom niet gewoon het logo gebruiken van de site? Ziet er IMO best strak uit.

:rolleyes: Het label zoals het daar is wil ik ook terug laten komen. Het gaat me om het gehele label zoals het om de pot/emmer zit :D . Zodat je straks met trots je emmer XXL whey aan iemand kan laten zien :D

er zitten hier wel verschillende kunstenaars..dus dat zal wel goed komen.

:rolleyes: Het label zoals het daar is wil ik ook terug laten komen. Het gaat me om het gehele label zoals het om de pot/emmer zit :D . Zodat je straks met trots je emmer XXL whey aan iemand kan laten zien :D

ach soo ;) Ik zal eens kijken of ik mijn photoshop skills niet verleerd ben :p

Wel leuk om het via deze weg te doen, maar waarom geen prof designer zoals voor de site? Of is het echt bewust deze keuze :)

Ben benieuwd hoe het er gaat uitzien. :)

Wel leuk om het via deze weg te doen, maar waarom geen prof designer zoals voor de site? Of is het echt bewust deze keuze :)

He T,

De man van de site komt ook van DBB eigenlijk :D.. Sommige mensen hier hebben een grafische opleiding gehad en kunnen dit soort dingen volgens mij prima. Als er niets uitkomt wat echt naar onze smaak is kunnen we altijd die stap nog maken. Ik vond het gewoon een gewaagd idee om dit hier eens te droppen.

René

Alles waar een computer voor nodig is, moet je benchmarc bij hebben.

zie nu pas dat jullie white flood en Green Magnitude hebben toegevoegd goede stap

Wat een onwijs leuk idee zeg van jou!!!

Is toch leuk om als DBBer straks te kunnen zeggen dat je het label hebt gemaakt op de pot whey die jij en vele anderen op de plank hebben staan.

Zal vast wel iemand bij zijn die wat moois kan maken.

Ik doe het alleen, als ik met mijn kop op de pot mag komen. Zoiets als dat havermout mannetje ! :D

Gaat helemaal goed komen kerel, ik ben benieuwd naar de creativiteit van de DBB leden :)

Ik zal wel eens kijken als ik ff wat tijd heb. Ik weet niet in welke afmetingen (hoogte en breedte van de pixels) ze het moeten hebben om op die potten te printen?

Terug
Naar boven