AndroidHealthClinic

Zoektocht naar mooi ontwerp voor XXLnutrition labels

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goed idee om het door DBB mensen te laten doen!
je krijgt dan -als je eenmaal een aantal verschillende leuke ontwerpen binnen hebt- meer feedback van de gebruikers. Bovendien is het dan ook echt door een gebruiker gemaakt :D
Misschien is het leuk, als je alles binnen hebt, en er zijn meerdere designs die je leuk vind, ze te posten en ons te laten stemmen?:rolleyes::D

ik zal trouwens ook eens kijken of ik tijd heb om even wat te fixen ;)

het formaat maakt niet echt uit of wel?
anders neem ik gewoon de 26x10 cm (of ik verklein die tot 13x5).

laat het weten zou ik zeggen :D

• Topic Starter Topic Starter
goed idee om het door DBB mensen te laten doen!
je krijgt dan -als je eenmaal een aantal verschillende leuke ontwerpen binnen hebt- meer feedback van de gebruikers. Bovendien is het dan ook echt door een gebruiker gemaakt :D
Misschien is het leuk, als je alles binnen hebt, en er zijn meerdere designs die je leuk vind, ze te posten en ons te laten stemmen?:rolleyes::D

ik zal trouwens ook eens kijken of ik tijd heb om even wat te fixen ;)

het formaat maakt niet echt uit of wel?
anders neem ik gewoon de 26x10 cm (of ik verklein die tot 13x5).

laat het weten zou ik zeggen :D

Laten we maar eens kijken of er een leuk ontwerp komt uitrollen :p

De meeste labels zijn 26x10, slechts 1 is er groter de rest kleiner. Naar wat ik begrijp worden ontwerpen (voor de uiteindelijke druk) vaak in een formaat 2x zo groot gemaakt en daarna verkleind. Dit verbeterd de resolutie. Maar ik ben een leek op dit gebied en wil ik eigenlijk ook zo houden :D

• Topic Starter Topic Starter
Indien nodig kan ik degene die dat wil een digitaal bestand van het huidige label sturen. Dan kan je daar evt gegevens vanaf halen.

Yessss:yes: dat bedoelde ik Ruud....Goede producten met een totaal plaatje m.b.t. de afwerking etc....het oog doet namelijk een hele hoop;).

Hoop dat we het e.a. zo kunnen organiseren dat ik alles kan inpassen in mij volgende project..moet lukken;).

we houden elkaar op de hoogte:coffeepc:.

Terug
Naar boven