MuscleMeat

zomer kuur

W_G_B

Novice
Waardering
0
Status
1m85
89-90kg
12-13%
5 jaar training waarvan vorig jaar een kuurtje, test/deca 8 weken 250mg/200mg wk

Kuur

bold wk 1-6 200–300 mg pwk (niet lang,maar nog wel zinvol??)
Trenbolone wk 1-8 50 mg eod
winny wk 1-6 50 mg eod
proviron wk 1-8 50 mg pdg

Nakuur
9 dg voor einde kuur 3000 iu HCG om de 3 dg 3 inj. dan om de 5 dg 3000 ui HCG
Nolvadex wk 9-10 20 mg/dg of (Clomid 50 mg/dg)

Wil wel een kuurtje dat niet (te) zwaar is en vind het zelf er eigenlijk nu nog wel een beetje heftig uit zien. Maar niet zo lang, en wil toch ook wel wat massa pakken en zeker ook een beetje droog worden.
En wil de kans op gyno uitsluiten.

Ik wil na 11 weken eigenlijk klaar zijn met het kuren incl. na kuur (i.v.m. vakantie) en ben ook niet van plan echt een lange kuur te pakken.

Heeft er iemand nog suggesties en of verbeteringen?
Alvast bedankt :D

Bold. 6 weken zou ik niet doen door z'n lange ester. Hoe je een winny/tren combi over waar mijn inziens geen proviron voor nodig is (mits je gedachtewngang was vocht tegen te gaan).

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Bold. 6 weken zou ik niet doen door z'n lange ester. Hoe je een winny/tren combi over waar mijn inziens geen proviron voor nodig is (mits je gedachtewngang was vocht tegen te gaan).

klopt proviron tegen vocht(en aromatase kan toch eigenlijk niet voorkomen met deze kuur) En als ik Equilon 100 pak van WDV (kort en langwerkende Bold.) zou het dan wel nut hebben?

W_G_B zei:
klopt proviron tegen vocht(en aromatase kan toch eigenlijk niet voorkomen met deze kuur) En als ik Equilon 100 pak van WDV (kort en langwerkende Bold.) zou het dan wel nut hebben?

Hoe kort is kort? :) Wat is de halfwaarde daarvan?

Terug
Naar boven