Fitness Seller

Zomercarnaval 26 juli 2008 @ Rotterdam

Volop vechten daar. Veel opgefokte anti's die de avond ervoor en de dag zelf vetes uitvechten. Echt een aanwinst voor Rotterdam :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Hopen maar dat de zon aanwezig zal zijn he!

En dan maar swingeee met die billeee.. hahahaha

Ik ga overigens niet. Elke keer gezeik daar! Vind het niet zo veilig.

Voor je het weet heb je een verdwaalde kogel te pakken.

en het is zowieso niet meer wat het geweest is!

Jammer is dat he..
Vroegäh was alles beter.. ;)

Volop vechten daar. Veel opgefokte anti's die de avond ervoor en de dag zelf vetes uitvechten. Echt een aanwinst voor Rotterdam :thumbs:

jammer:(

ben nog nooit geweest, zou het toch wel een keer willen zien. misschien maar vroeg daar zijn en in de middag terug naar huis.

Wij keken altijd alleen naar de parade en gingen daarna wat eten en terug..

but those times have past..
Vind het niks meer aan..

De laatste keer dat ik het heb gezien, was ik volgens mij dronken?
njah met mooi weer is het altijd wel tof..in iedergeval super druk, en veel meiden:p..
en voor de rest, ziet het zwart van de mensen;) zo druk dat het is.

Ach, als je weet waar je moet gaan staan dan kan het best gezellig zijn.

Waar je niet moet gaan staan is de Witte de Withstraat, Nieuwe Binnenweg en het smalle deel op de Karel Doormanstraat.

Laat het de 20e maar lekker branden in Rotjeknor als ik maar thuiskom met wat geile redbull airrace foto's.
De 26e mag het van mij wel sneeuwen :D

laatste x dat ik er was, vond ik het wel gezellig maar de parade viel wat tegen. Het eten is ook niet overal lekker. Slechte roti met smaakloze masala. Maar het kan zeker gezellig zijn. Een maat van mij kan na flink wat bier wel eens iets te amicaal zijn bij vreemden, maar dat was zelfs voor de volop met goud behangen Antiliaanse "gangsta's" geen probleem.

Ik zit net dat weekend met men vriendin in rotterdam dus we gaan het zeker es checken ja :)

zeep :heart: zomercarnaval

Ga je ook optreden, Jenny? Dan kom ik wel ff kijken.

Vroagah was 't idd nog leuk.
Ik ben dan wel in R'dam met vriendinnen aan 't shoppen, dus misschien dat we iets v/h carnaval mee pikken :)

Ach, als je weet waar je moet gaan staan dan kan het best gezellig zijn.

Waar je niet moet gaan staan is de Witte de Withstraat, Nieuwe Binnenweg en het smalle deel op de Karel Doormanstraat.

Zo is dat, ik ben er 's middags gewoon weer bij. 's Avonds een afterparty opzoeken.

Hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gezind net als vorig jaar. Toen was het echt ideaal met veel zon en een übergeil temperatuurtje.

Nog iemand geweest? Hoewel ik overal las dat het zou gaan onweren is het gewoon droog gebleven. Heb me prima vermaakt iig, zometeen kijken of er in Club Vie nog iets te beleven is.

Terug
Naar boven