XXL Nutrition

zomerkuur 2007

maruan

Novice
Waardering
0
w1-10 1000mg test e (ew)
w1-10 500 mg superdeca (ew)
w1-4 100mg oxy (ed)
w11-18 600mg test cypionate
w11-18 400mg tren e

nakuur nolvadex,clomid

wat vinden jukkie ervan?
hoor het graag

Zonde zo lang.

De test cyp als vervanger van de test e is me ook een vraag.
Pak dan test prop of Susta, om je waterhoofd van de voorgaande weken met Deca en oxy weg te werken.
Test Cyp is zo gelijkend op Test e dat je eigenlijk test e gewoon door kunt gebruiken. Cyp heeft in dit geval dus geen enkele meerwaarde.

SuperDeca heeft geen overtuigende meerwaarde t.o.v. gewone Deca maar da's een kwestie van smaak.

Ik zou het beperken tot 10-12 weken.

Week 1-10 Deca
Week 1-12 Test e
Week 1-4 Dbol ipv Oxy als je per sé een oral erin wilt
Week 9-12 Winstrol 100mg om de dag

Enuff is enuff. ;)

ik vraag me af hoe je lichaam reageert op dit soort aromatiserende middelen, maar ik zou nooit kiezen voor dit soort middelen in een zomer kuur..tenzij michellin mannetje je voorbeeld is?!

ga dan alleen voor de test/tren combo IMO

Mja de zomer is meer voor droog worden en definitie krijgen maar je ziet het wel vaker hoor, Michelin is populair in Spanje op vakantie :D

wat is er met lekker huge te zijn in de zomer? i love it

beachboys zie je genoeg dan ;)

maar ja ik ben altijd al wat tegendraads geweest :D

Huge? Koop een zak zout, fl**ker hem achterover, dat zorgt voor evenveel waterrentie als met die watermeloenkuur dan ben je ook huge en het kost veel minder. ;)

hou ook maar wat hcg bij de hand met 10 weken Deca gevolg door 8 weken tren e.

Huge? Koop een zak zout, fl**ker hem achterover, dat zorgt voor evenveel waterrentie als met die watermeloenkuur dan ben je ook huge en het kost veel minder. ;)

Damn! Goeie tip man!
Zal eens kijken voor een reisje naar Spanje.:D

nice kuur:angstig: ik zal bidden voor je lichaam :D

• Topic Starter Topic Starter
heb al dergelijke kuur gedaan en reageerde er goed op ik sta van mijn eigen goed droog zit nu op 8%. en heb ook een goeie dieet! zal een foto plaatsen na 8 weken en jullie zullen zien
weet wel met wat ik bezig ben
thanx

Zonde zo lang.

De test cyp als vervanger van de test e is me ook een vraag.
Pak dan test prop of Susta, om je waterhoofd van de voorgaande weken met Deca en oxy weg te werken.
Test Cyp is zo gelijkend op Test e dat je eigenlijk test e gewoon door kunt gebruiken. Cyp heeft in dit geval dus geen enkele meerwaarde.

SuperDeca heeft geen overtuigende meerwaarde t.o.v. gewone Deca maar da's een kwestie van smaak.

Ik zou het beperken tot 10-12 weken.

Week 1-10 Deca
Week 1-12 Test e
Week 1-4 dianabol ipv Oxy als je per sé een oral erin wilt
Week 9-12 Winstrol 100mg om de dag

Enuff is enuff. ;)

Ik doe nu winstrol 50mg e/d en het begint echt op men zenuwen te werken die injectiepijn. Maakt 100 eod veel verschil met e/d ? En dan bedoel ik echt wel zichtbare resultaten en niet in je hoofd

• Topic Starter Topic Starter
ik zet winstrol altijd eod doe 1.5ml dus 75mg het doet wel pijn maar veel minder als jehet ed plaatst...

heb al dergelijke kuur gedaan en reageerde er goed op ik sta van mijn eigen goed droog zit nu op 8%. en heb ook een goeie dieet! zal een foto plaatsen na 8 weken en jullie zullen zien
thanx

Ben benieuw! :rolleyes:

thanx

netjes suc6 ermee ,elk lichaam reageert anders de ene word met die kuur een michellin mannetje de andere blijft goed droog ,als je je lichaam goed kent dan weet je zelf wat voor jou het beste is

Oxyyyyyyyyyy.... mjam mjam...
Daar ga ik volgende week ook van smullen...

Succes met de kuur bro...

Terug
Naar boven