1DAYUMAY
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 12%
1. Wat je leeftijd is
22
2. Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
4 jaar
3. Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
Woog eerst 110 kg met een hoge vet%. Nadien ben ik afgevallen tot 78 kg en sindsdien heb ik dus tot vandaag 24 kg gewonnen.
4. Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
Op dit moment heb ik een schema met hoge eiwitten en weinig koolhydraten en vetten.
5. Welke supplementen je al hebt gebruikt
Eiwitshakes, aminozuren,...
6. Waarom je deze kuur wilt doen
Duwtje in de rug
7. Wat je wilt bereiken in bodybuilding op lange termijn?
Ik ben van plan om in 2015 het podium op te gaan.
Hallo allemaal.
Ik wil graag een kuur doen. Op dit moment weeg ik 102 kg met 12% vet. Wat ik wil bereiken is om zoveel mogelijk van mijn massa te behouden en terwijl vet verliezen. Ik weet dat dit heel moeilijk is, maar het is zeker niet onmogelijk.
Wat raden de kenners van AAS mij aan? (Het is niet mijn eerste kuur, heb hiervoor een winstrol only kuurtje gehad)
Alvast bedankt beesten
22
2. Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
4 jaar
3. Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
Woog eerst 110 kg met een hoge vet%. Nadien ben ik afgevallen tot 78 kg en sindsdien heb ik dus tot vandaag 24 kg gewonnen.
4. Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
Op dit moment heb ik een schema met hoge eiwitten en weinig koolhydraten en vetten.
5. Welke supplementen je al hebt gebruikt
Eiwitshakes, aminozuren,...
6. Waarom je deze kuur wilt doen
Duwtje in de rug
7. Wat je wilt bereiken in bodybuilding op lange termijn?
Ik ben van plan om in 2015 het podium op te gaan.
Hallo allemaal.
Ik wil graag een kuur doen. Op dit moment weeg ik 102 kg met 12% vet. Wat ik wil bereiken is om zoveel mogelijk van mijn massa te behouden en terwijl vet verliezen. Ik weet dat dit heel moeilijk is, maar het is zeker niet onmogelijk.
Wat raden de kenners van AAS mij aan? (Het is niet mijn eerste kuur, heb hiervoor een winstrol only kuurtje gehad)
Alvast bedankt beesten