Fitness Seller

Zomerkuur

1DAYUMAY

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
102kg
Vetpercentage
12%
1. Wat je leeftijd is
22
2. Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk)
4 jaar
3. Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %)
Woog eerst 110 kg met een hoge vet%. Nadien ben ik afgevallen tot 78 kg en sindsdien heb ik dus tot vandaag 24 kg gewonnen.
4. Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet
Op dit moment heb ik een schema met hoge eiwitten en weinig koolhydraten en vetten.
5. Welke supplementen je al hebt gebruikt
Eiwitshakes, aminozuren,...
6. Waarom je deze kuur wilt doen
Duwtje in de rug
7. Wat je wilt bereiken in bodybuilding op lange termijn?
Ik ben van plan om in 2015 het podium op te gaan.

Hallo allemaal.

Ik wil graag een kuur doen. Op dit moment weeg ik 102 kg met 12% vet. Wat ik wil bereiken is om zoveel mogelijk van mijn massa te behouden en terwijl vet verliezen. Ik weet dat dit heel moeilijk is, maar het is zeker niet onmogelijk.

Wat raden de kenners van AAS mij aan? (Het is niet mijn eerste kuur, heb hiervoor een winstrol only kuurtje gehad)

Alvast bedankt beesten

12 weekjes test prop , mast prop (,eventueel primo er ook nog bij) is leuk. Je kan ook voor de langere esters gaan maar mijn voorkeur gaat naar korte esters.
Maar als beginner zou ik gewoon test e / proviron doen. Proviron is echt underrated , het maakt je knetter hard.

srs? 12 weken test-p? eod prikken voor 12 weken als eerste kuur?
Laat proviron voor wat het is, het geeft je enkel de vermannelijkende bijwerkingen, haarlijn en lichaamsbeharing...
Deed voor de rest geen moer voor mezelf.

Je moet uiteraard ook nog eten ;)
Dan doet het wel iets voor je , of je provi was fake..
Meningen verschillen.. Van test e only krijg je een balloon effect , zeker als je voeding niet 100% zit.
Proviron werkt deze oestrogeen bijwerkingen zeer goed tegen. 25-50mg ed volstaat.
Met test e only loop je ook het risico op dikke tepels met kans tot gyno. Niet echt handig in de zomer lijkt me?
En als je je zorgen maakt over kaalheid zou ik al helemaal geen aas gebruiken.

Laatst bewerkt:
Meningen verschillen.. Van test e only krijg je een balloon effect , zeker als je voeding niet 100% zit.
Proviron werkt deze oestrogeen bijwerkingen zeer goed tegen. 25-50mg ed volstaat.
Met test e only loop je ook het risico op dikke tepels met kans tot gyno. Niet echt handig in de zomer lijkt me?

Not true at all, persoonsgebonden.
Snap niet waarom je 12 weken lang aan de prop zou willen.

Inderdaad bullshit. En je kan altijd nog kiezen om een lage dosis AI mee te laten lopen.

Ja met test p kun je geen gyno krijgen.....

Je eerste kuur 12 weken test p zetten is gewoon k*t. Virgin muscles en je onervarenheid qua prikken is gewoon k*t.

• Topic Starter Topic Starter
12 weken lang eod prikken lijkt me idd geen goed idee als beginner...

als de winstrol je is bevallen

1-12 500mg test ( ivm je gewicht is 250 weinig)
1-4 Winstrol 50mg

of als het niet is bevallen

1-12 500mg test
1-4 50mg dianabol

nakuur enz weet je wel lijkt me.

Zet dan test e 2x per week

En met mast er bij moet je het wel heel gek maken wil je vocht vasthouden

als de winstrol je is bevallen

1-12 500mg test ( ivm je gewicht is 250 weinig)
1-4 Winstrol 50mg

of als het niet is bevallen

1-12 500mg test
1-4 50mg dianabol

nakuur enz weet je wel lijkt me.

Ja de winstrol was goed, had erna wel spijt dat ik maar een winstrol only kuurtje heb gedaan.
Had er toch mss beter iets bijgepakt.
Zijn er leden die ervaringen hebben met de 1e?

Ik lees al lange tijd mee hier en zag verschillende cutkuren met test, tren en winstrol.
Mss zoiets proberen?

Tren als 'eerste echte' kuur?

Zou gewoon test nemen, eventueel met mast/winny.

Ik ben 21 / 97 kilo en 13% train ook al voor ruim 4,5 jaar nu. En zat er ook aan te denken.

Ik dacht aan Test P 1-8 weken
en winstrol 3-8 weken
en 8 - 12 weken dan Nolvadex.

Wat vinden andere hiervan ?

Ik ben 21 / 97 kilo en 13% train ook al voor ruim 4,5 jaar nu. En zat er ook aan te denken.

en winstrol 3-8 weken

beter gewoon 10/12 weken test e only

beter gewoon 10/12 weken test e only

Test E omdat je dan 1 x per week hoeft te spuiten. True, maar ik lees toch vaak dat als je spuiten niet erg vind dat Test-P veel betere resultaten bied. En waarom eigenlijk test-E only ? En niet Test-E en winstrol ? Winstrol voor kickstart ?

Het is sowieso wel me eerste keer, maar ik lees wel veel dingen over Test-E die me niet echt bevallen, zoals vocht, en sommige mensen schijnen door test-E meer te zweten. + Test-P geeft je veel leanere massa.

Dit is overigens wat ik gelezen heb hoor, ben geen pro. Maar wil het liever wel direct gewoon goed doen, en niet met bepaalde middelen die slechter zijn.

Maten van mij in de sportschool gebruiken: Dianabol, hier ben ik ook geen fan van. En met hun heb ik het er niet over. Het gaat ze verder niks aan of ik gebruik ja of nee.

Test-E schijnt ook pas te werken na een week of 4, en Test-P al na 1 a 1,5 week.

Test E omdat je dan 1 x per week hoeft te spuiten. True, maar ik lees toch vaak dat als je spuiten niet erg vind dat Test-P veel betere resultaten bied. En waarom eigenlijk test-E only ? En niet Test-E en winstrol ? Winstrol voor kickstart ?

Het is sowieso wel me eerste keer, maar ik lees wel veel dingen over Test-E die me niet echt bevallen, zoals vocht, en sommige mensen schijnen door test-E meer te zweten. + Test-P geeft je veel leanere massa.

Dit is overigens wat ik gelezen heb hoor, ben geen pro. Maar wil het liever wel direct gewoon goed doen, en niet met bepaalde middelen die slechter zijn.

Maten van mij in de sportschool gebruiken: Dianabol, hier ben ik ook geen fan van. En met hun heb ik het er niet over. Het gaat ze verder niks aan of ik gebruik ja of nee.

Test-E schijnt ook pas te werken na een week of 4, en Test-P al na 1 a 1,5 week.

idd 1x spuiten > meerdere keren qua eerste kuur als je het mij vraagt, je hebt virgin muscle pain meestal en prop doet ook aardig pijn=niet fatoenelijk kunnen trainen. Persoons afhankelijk natuurlijk maar ga er ma van uit dat je last krijgt

Ben persoonlijk geen fan van orals. Zie er zelf het nut niet echt van in. Merkbaar verschil idd pas na 4 weken ongeveer maar werkt al vanaf 1 dus zou het gewoon op test houden, dan evt weekje verlengen mocht je denken dat het nog goed gaat.

vocht is is idd iets wat je kunt hebben, prop is minder vocht meen ik maar als je goed op eten let moet dit niet zon probleem zijn.

en winstrol 3-8 weken

Ik ga voor test e/ mast e
nakuren met nolva

idd 1x spuiten > meerdere keren qua eerste kuur als je het mij vraagt, je hebt virgin muscle pain meestal en prop doet ook aardig pijn=niet fatoenelijk kunnen trainen. Persoons afhankelijk natuurlijk maar ga er ma van uit dat je last krijgt

Ben persoonlijk geen fan van orals. Zie er zelf het nut niet echt van in. Merkbaar verschil idd pas na 4 weken ongeveer maar werkt al vanaf 1 dus zou het gewoon op test houden, dan evt weekje verlengen mocht je denken dat het nog goed gaat.

vocht is is idd iets wat je kunt hebben, prop is minder vocht meen ik maar als je goed op eten let moet dit niet zon probleem zijn.

Gelijk heb je hier inderdaad, ze hebben nog nooit een naald voor hun kiezen gekregen. Toch is Test-E dan beter om te doen. Maar wat zou je me kunnen vertellen over de nadelen van Test-E ten opzichte van Test-P ? vocht vasthouding en overtollig zweten op momenten waar je bijna niks aan het doen bent.

Geen nut van orals? toch lees ik vaak dat winstrol echt nuttig is. Kwa kracht levert het vooral een winst. En heeft geen vocht problemen, en schijnt je ook net een wat vollere / zwaardere spier look te geven. En zolang je winstrol niet over doseert of te lang gebruikt, is de kans op orgaan beschadiging zo laag mogelijk.

Ik probeer zoveel mogelijk informatie bij elkaar te zoeken over deze dingen, omdat ik het beste uit de middelen wil trekken. Voedingsschema's en trainingschema's is allemaal geen probleem. Maar over AAS weet ik nog altijd niet genoeg (vind ik zelf)

weer een belg met gekke stats
vertrouw deze shit helemaal niet
en dan ook nog quasi natty :roflol:

Terug
Naar boven