Fitness Seller

Zomerkuur

Gelijk heb je hier inderdaad, ze hebben nog nooit een naald voor hun kiezen gekregen. Toch is Test-E dan beter om te doen. Maar wat zou je me kunnen vertellen over de nadelen van Test-E ten opzichte van Test-P ? vocht vasthouding en overtollig zweten op momenten waar je bijna niks aan het doen bent.

Geen nut van orals? toch lees ik vaak dat winstrol echt nuttig is. Kwa kracht levert het vooral een winst. En heeft geen vocht problemen, en schijnt je ook net een wat vollere / zwaardere spier look te geven. En zolang je winstrol niet over doseert of te lang gebruikt, is de kans op orgaan beschadiging zo laag mogelijk.

Ik probeer zoveel mogelijk informatie bij elkaar te zoeken over deze dingen, omdat ik het beste uit de middelen wil trekken. Voedingsschema's en trainingschema's is allemaal geen probleem. Maar over AAS weet ik nog altijd niet genoeg (vind ik zelf)

ik wil me gewoon niet wagen aan orals. Zal wel mee vallen hoe 'slecht' het is maar dat is mijn mening. Ieder zijn ding natuurlijk

test=test, dus neem aan dat je van p net zo hard gaat zweten als van e. Alleen van p zou je minder makkelijk vocht vast houden, hoeveel of iets dit is weet ik niet. Wil je geen test e zetten vanwegen vocht kun je er nog wat mast bij zetten, dan zou het mee moeten vallen. en is ook erg afhankelijk van je voeding allemaal

Als je na 12 weken cutten zo veel mogelijk vet wilt verliezen maar niet per se droog (vocht) hoeft te staan zou ik eerder investeren in een medium dosis test + aromasin of lage dosis test + tren. Het geld wat je bespaart kun je gebruiken voor kwaliteitsvoedsel en supps die werken.

Wil je wel droog en hard staan dan moet je gaan voor de bekende contest preps maar dan ook accepteren dat zo'n kuurtje erg duur kan uitvallen en een hoop ongemakken met zich meebrengt t.o.v. prikken. (test prop, primobolan, anavar, masteron)

Zelf heb ik bijvoorbeeld goede ervaring gehad met 1200 mg primo per week maar achteraf gezien zou 350 mg tren ace per week even effectief geweest zijn. Aan de andere kant heb ik dit wel 16 weken gedaan waar dit met tren onmogelijk zou zijn in mijn geval.

Dilemma's dilemma's.

Terug
Naar boven