XXL Nutrition

ZomerKuur

johndope

Cool Novice
Waardering
0
mannen
voor mij nog 15 weken tot D-day (vakantie:P)
op zoek naar harde harde spiermassa en een lichaamsgewicht tussen de 120 en 124 kg

nu heb ik het volgende bedacht:

sth 4Iu eod
t3 0,5 tab ed

bold 600mg elke week week 1/12
test prop 600mg elke week week 1/12
winstrol 50mg elke dag week 7/12
tren 75mg eod week 7/12

clen erbij
en pct uiteraard

input is welkom! ook gezien het financiele deel want als ik het zo uitreken ben ik wel heeeeeel duur uit met zoveel propionaat :)
stats momenteel 118 met 8 procent

Dit is wel een erg bruut kuurtje
maar voor de rest ziet het er netjes uit (neem aan dat het cutting is aangezien je korte esters gebruikt)
veel succes

Waarom geen Test enanthaat ipv prop? Neem er arimidex bij anders, scheelt prikken. En ik zou de Bold ook nog eens frontloaden.

in ieder geval veel succes gewenst!

johndope zei:
mannen
voor mij nog 15 weken tot D-day (vakantie:P)
op zoek naar harde harde spiermassa en een lichaamsgewicht tussen de 120 en 124 kg

nu heb ik het volgende bedacht:

sth 4Iu eod
t3 0,5 tab ed

bold 600mg elke week week 1/12
test prop 600mg elke week week 1/12
winstrol 50mg elke dag week 7/12
tren 75mg eod week 7/12

clen erbij
en pct uiteraard

input is welkom! ook gezien het financiele deel want als ik het zo uitreken ben ik wel heeeeeel duur uit met zoveel propionaat :)
stats momenteel 118 met 8 procent

Mooie kuur!
Niets aan toe te voegen eigenlijk.
De sth is ook hoog genoeg voor het vet-verbrandende effect.
Om wat geld te besparen zou je die nog naar 3 ie kunnen verlagen.

Zou beginnen met tren a en dan later stoppen en dan overgaan op stanozolol

• Topic Starter Topic Starter
dus wijzigigen worden dan vanaf week 1 tren tot week 7 en winstrol vanaf week 7 tot het einde

omgerekend heb ik wel 72 ml prop (!) nodig is er geen goedkoper alternatief??

ps
ik ben femera vergeten erbij te vermelden maar dat zal er ook in gaan 1 ml ma wo vr

Laatst bewerkt:
Je kan ook gewoon de eerste paar weken Test E pakken en dan de laatste paar weken switchen naar test prop.

mja prikken is niet erg, zo gepiept
kwestie van gewenning hehe

Ach ja, je bent een bikkel toch!? :D

Ik weet niet of dit voor iedereen geld, maar als ik test e eod zet, heb ik dezelfde resultaten als met prop eod. Scheelt wat flesjes :D

lunatic zei:
Ik weet niet of dit voor iedereen geld, maar als ik test e eod zet, heb ik dezelfde resultaten als met prop eod. Scheelt wat flesjes :D

Same here!

Goedkoper, wanneer ik om de dag of om de 2 dagen zet.
Bovendien is prop vaak geen pretje om te zetten.

same here 2.

hmmmm

maar ik wil absoluut geen vochtretentie hebben!!
durf niet zo goed :p

ik wil keihard weg hier dat de aderen over mn reet lopen :)

Gewoon frequent injecteren, dan heb je geen last van test-pieken in je bloed. De schommelingen en te hoge doseringen, dat zijn de boosdoeners, want test = test.

lunatic zei:

ligt eraan hoeveel je trekt in de spuit :D

Persoonlijk zou ik test e nemen ipv 12wkn lang test prop. Is veel makkelijker, scheelt je nl heel wat prikjes.

lekker dikke kuur... waarom geen masteron op t einde te samen met winny? kan toch wel als je nu op 8% staat dan krijg je die aders wel te zien hoor

Met 8% sta je er al vrij goed voor hoor.
Wat betreft test prop of test enth, zoals je jongens al zeiden qua vocht zal het wel meevallen ,je hebt immers femara achter de hand zei je.Dat wat betreft prikken, geloof me maar na zoveel weken elke dag prikken wordt het geen pretje meer:p
Wat bij mij ook goed hielp was 50mg proviron elke dag.
Maargoed de keus is aan jouw,het moet ook niet te gek worden.
Ik denk de laatste 4 weken masteron 100mg eod voldoende is en dat je de winny achterwege kunt laten.
By the way hoe ziet je voedingsschemaeruit.

Succes

Terug
Naar boven