- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m73
wat, jij vond dat artikel over dat bicoïtusuele varken dat een stier wou nken niet frontpage material?
Link?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat, jij vond dat artikel over dat bicoïtusuele varken dat een stier wou nken niet frontpage material?
Het werkt bij mij altijd op de lachspieren als een volwassen man zijn armen buigt om zijn biceps te laten zien.
vind ik ook, dwarves aren't human, their dwarves.
ga terug in je grot edelstenen kappen, shorty.
hei ho hei ho
Heb hem al gegeven, no worry's.
Waarom?Het werkt bij mij altijd op de lachspieren als een volwassen man zijn armen buigt om zijn biceps te laten zien.
Ja bij HLN werken echt een stel kneuzen, die artikels gaan ook gewoon nergens over. Enige voordeel van die site is dat lezers kunnen reageren. Niet dat dat veel niveau toevoegt.

Ilana55
dezelfde pillen als papa zeker...nu nog even goe kunnen zuipen en hij is hem helemaal;
Ja het gemiddelde profiel van de lezers daar is volgens mij neoconservatief, werkloos en depressief.
Artikel is ws geschreven door een wijf dat alleen dikkertjes of ecto's gewend is. Alles tussenin heet dan spierbundel.
Ja het gemiddelde profiel van de lezers daar is volgens mij neoconservatief, werkloos en depressief.
Het werkt bij mij altijd op de lachspieren als een volwassen man zijn armen buigt om zijn biceps te laten zien.
dus toen arnold of ronnie dit deden lag je in een deuk?

dus toen arnold of ronnie dit deden lag je in een deuk?