MuscleMeat

Zoon Jean-Claude Van Damme is ook spierbundel

wat, jij vond dat artikel over dat bicoïtusuele varken dat een stier wou nken niet frontpage material?

dafuq.jpg

Link?

Omfg wat een niveau op die nieuwssite, dat mensen daar überhaupt nog op kijken voor het nieuws..

Artikel is ws geschreven door een wijf dat alleen dikkertjes of ecto's gewend is. Alles tussenin heet dan spierbundel.

Appel valt ver van de boom zal ik maar zeggen :D

Ja bij HLN werken echt een stel kneuzen, die artikels gaan ook gewoon nergens over. Enige voordeel van die site is dat lezers kunnen reageren. Niet dat dat veel niveau toevoegt.

zou me niet verbazen dat ze de Vlaanderen/Wallonie kwestie ook op dit artikel betrekken, het lezerspubliek van die krant is echt te achterlijk voor woorden.

-edit- de eerste zure comment is alvast geplaatst :D

Ilana55
dezelfde pillen als papa zeker...nu nog even goe kunnen zuipen en hij is hem helemaal;

Ja het gemiddelde profiel van de lezers daar is volgens mij neoconservatief, werkloos en depressief.

Ja het gemiddelde profiel van de lezers daar is volgens mij neoconservatief, werkloos en depressief.

Ja dat kun je wel makkelijk afleiden uit de trieste reacties die de mensen plaatsen op artikels. Ik word er depressief van die artikels te lezen, enorme doemdenkers...

Helemaal geen ecto. Maar bijna iedereen is een mix, dus hij ook.

Een echte ecto heeft super dunne polsen, en die kerel heeft echt geen dunne polsen.

Als je dun bent betekend het niet meteen dat je een ecto bent.

Terug
Naar boven