AndroidHealthClinic

Zou graag de mening willen over mijn zomerknalkuur van aanst maand van wat profs!???

Latin Beast zei:
Maar ik hoor ook binnen de bodybuilding, dat je niet naar allerlei bronnen moet luisteren.
Maar dat je het best naar 1 iemand kan luisteren.
Mja... maar wat doe je hier dan als ik het vragen mag?

Latin Beast zei:
.

Kan je t zo wel ff van die mgen vertellen hoor. okee kom maar op dan
1. In de decas zit 250 mg per 2ml heb je die ook al 250mg deca per 2 ml?
2.In de testdex zit 250 mg per 2 ml. testdex kan ik nergens in terug vinden maar TESTEX wel en die is op 250mg/ml
In de testos zit 250 mg per 1 ml. dit kan kloppen
3.In de primo's zit 250 mg per 1 ml.wahaaaaaaa primo van 250mg!!! top kwaliteitje
In de winstrol zit 50 mg per 1 ml. en hier zou je toch weer eens gelijk kunnen hebben

Alvast bedankt man!!!

Succes en word een super monster:D :D :D

ik zou zeggen lees eerst goed rond en trek je eigen conclusies.

Als er nou algemeen bekent is wat de eigenschappen van een middel zijn, en deze werking ook overal na te lezen is. Waarom zou je dan anders gaan gebruiken.

12 weken een 17 aa produkt is erg onverstandig aan 1 stuk, 1 primo in de week is zonde van je geld.

beetje inlezen in de stof kan geen kwaad.....

@ latin beast: zou ff overal van af blijven als ik jou was. t*ring wat zie je er soms uit :P

• Topic Starter Topic Starter
dennis999 zei:
@ latin beast: zou ff overal van af blijven als ik jou was. t*ring wat zie je er soms uit :P

als wij van god los gaan met z'n allen gaan we ook goed van god los, ha haaaaaa!!!

zijn allemaal oude foto's ouwe, maar wat vond je van die maat van me die onderaan stond nou????

Latin Beast zei:
als wij van god los gaan met z'n allen gaan we ook goed van god los, ha haaaaaa!!!

zijn allemaal oude foto's ouwe, maar wat vond je van die maat van me die onderaan stond nou????

ach ja ziet dr best groot uit , maar wij zijn dan ook natuurlijk King coleman gewend :D

gaar kuurvoorstel....

die foto's van partyflock; lekker bezig ouwe :spaz: ;)!

Kunnen we het even on-topic houden?

Terug
Naar boven