AndroidHealthClinic

Zou Ryan hughes naturel zijn?

ghettoboy

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
11%
heey mensen,

Waarschijnlijk weet ik het antwoord al, maar wat eigenlijk mijn vraag is kan je zo,n fysiek bereiken naturel? Lijkt me best onmogelijk hoor wel van veel meisjes dat ze dat een super geile body vinden. Kijk bijvoorbeeld naar ronnie van jersey shore alle wijfen vallen op hem omdat die best breed is

nee dat is sowieso niet naturel (en ronnie van jersey shore ook niet maar dat wist je wss wel)

RyanHughes-eMM-RobtReiff-518JJ.jpg

Nee.

Nee hij zit aan de shakies

Sorry naar als je voor zo'n fysiek gekuurd hebt ben je echt triest imo!

misschien ze moeder

Waarom kuren die mensen? Als je het naturel kan behalen dan doe je dat toch gewoon.

Met een paar kuurtjes is het natuurlijk een stuk makkelijker en sneller te behalen.

hij heeft wel een nice fysiek. duidelijk niet naturel.

Ik zou niet durven stellen dat het onmogelijk is. Maar voor zo'n fysiek moet je gewoon keihard werken. Het volume + droogheid is wat dit heel moeilijk haalbaar maakt voor naturel atleten. Maar nogmaals, niet uit te sluiten. Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat hij niet naturel is. Gewoon op gevoel dan. Degen die doen alsof ze 100% zeker zijn lullen trouwens maar wat. Ik weet van mezelf wat er naturel mogelijk is en dat is veel meer dan de meesten denken.

naturel hoogswaarschijnlijk niet. Naturel haalbaar...mischien voor 1 op de 10.000 mensen met onmenselijk veel aanleg. Dus mischien is hij wel die ene persoon, you tell me...

Terug
Naar boven