El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Ik heb eens wat rondgevraagd op verschillende boards betreffende mijn "Deca/test/dbol al dan niet aangevuld met Winstrol"-plannen en overal hoor ik een andere mening.
De tegenstellingen:
-Wél 400mg Deca per week/nee, 600mg is voor jou beter
-Doe de Deca met Tren! Super-combo!/Nee! Tren niet met Deca, is beide progesterone!!
-En zelfs deze: Laat ALTIJD de test enanthate een paar weken langer doorlopen ná de Deca!
Nu ben ik het een beetje zat en stel dit gewoon voor (en please lieverds begin niet meer over mogelijkheden als slin en GH!
)
Weeks 1-9 Deca 400mg
Weeks 1-9 Test enanth 500mg
Weeks 1-4 Hoerige Dbol 35mg/dag
Weeks 7-12 Winstrol Dep 50mg/EOD
Nog een laatste vraag:
Een idee van iemand van een ander board:
Start de dbol pas in week 3; dan loopt ie gelijk met het ontluiken van de Deca-ester en krijg je een dubbel effect.
De laatste keer dat ik zo'n hoerige Deca kuur deed was 2000 dus comments welcome!
De tegenstellingen:
-Wél 400mg Deca per week/nee, 600mg is voor jou beter
-Doe de Deca met Tren! Super-combo!/Nee! Tren niet met Deca, is beide progesterone!!
-En zelfs deze: Laat ALTIJD de test enanthate een paar weken langer doorlopen ná de Deca!
Nu ben ik het een beetje zat en stel dit gewoon voor (en please lieverds begin niet meer over mogelijkheden als slin en GH!
)Weeks 1-9 Deca 400mg
Weeks 1-9 Test enanth 500mg
Weeks 1-4 Hoerige Dbol 35mg/dag
Weeks 7-12 Winstrol Dep 50mg/EOD
Nog een laatste vraag:
Een idee van iemand van een ander board:
Start de dbol pas in week 3; dan loopt ie gelijk met het ontluiken van de Deca-ester en krijg je een dubbel effect.

De laatste keer dat ik zo'n hoerige Deca kuur deed was 2000 dus comments welcome!