XXL Nutrition

Zoveelste foutje van justitie: verkeerde foto van Mohamed B. op TV geweest

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Stukje uit GeensT:

Foutje bedankt...

Ik zie ik zie wat jij niet ziet...Justitie en ook de borstkloppers van Avro's Opsporing Verzocht hebben een klein foutje gemaakt bij het tonen van de nieuwe foto van Mohammed Bouyeri. Onderzoek van Geenstijl wijst namelijk uit dat de verdachte brildragend is. Meneer is zelfs zo bijziend dat hij zonder bril geen hand voor ogen ziet. Dat zou dan direct verklaren waarom van de 15 kogels uit zijn magazijn er 'slechts' acht doel troffen. Neen, ook op de dag van de moord had Mohammed gewoon zijn bril op. Hij is er mee van Amsterdam West naar de plaats delict gependeld.
--------------------------------------------------------------------
Lang leve justitie. :D

ik heb ook een bril maar draag hem lang niet altijd

Uhhh, lenzen?

Volgens getuigen en de politie had hij op die dag geen bril op.

Volgens ooggetuige had hij die dag geen bril op, een foto zonder bril is dus wel zo gepast.

Het is daarom ook geen fout van justitie in mijn ogen, er is namelijk over nagedacht.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een Amerikaanse oogetuige op TV gezien maar kan me niet 100% herinneren of ze sprak over een bril...:rolleyes:

Op zich niet zo boeiend.....ze kunnen het toch niet gooien op een vormfout of op basis van tegenstrijdige getuigenverklaringen.

offtopic:

Een advocaat die zo'n stuk vullis verdedigd mogen ze van mij ook wel aframmen...die Mohamed moeten ze gewoon compleet hulpeloos laten bengelen zonder juridische bijstand.

Foto van de juiste persoon. Dat ie normaal een muts op heeft en op de foto niet is op zich wel logisch en muts makt je alleen maar onherkenbaarder. En als je hem hebt gezien herken je hem toch wel aan die k*tkop :mad:

Leviathan zei:
offtopic:

Een advocaat die zo'n stuk vullis verdedigd mogen ze van mij ook wel aframmen...die Mohamed moeten ze gewoon compleet hulpeloos laten bengelen zonder juridische bijstand.

Respecteer je de Nederlandse wetgeving dan niet? Iedereen heeft recht op een advocaat, zelfs de goorste kinderverkrachter/massamoordenaar.

Daarbij doet die advocaat gewoon zijn werk.

Hij zou die gasten aanklagen en leegtrekken tot de laatste onderbroek. :D :p

oplossing...men plaatst 2 foto`s...1 met, en 1 zonder bril....kom op jongens...zo moeilijk is het toch niet?

Terug
Naar boven