Fitness Seller

Zune, een nieuwe manier om muziek te sharen, maar veilig?

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.274
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
http://www.zune.net/en-us/software/download/default.htm

Gevonden via allmusic.com, omdat ik daar veel op kijk ivm met artiesten en componisten enz hun werk. Dus in feite komt het er op neer dat je met het programma je muziek er mee kan afspelen, en dat anderen ook zien waar je naar luistert en zo dus sociaal bezig bent.. Je hebt ook een profiel en zo.

Leek me aantrekkelijk dus dan maar geïnstalleerd, en m'n map met al m'n gedownloade muziek toegevoegd (tegenwoordig zo'n goeie 200gb of rond de 30 000 nummers), ivm met playlists en overzicht enz van alles.
Maar wat ik me afvraag, is of ze kunnen controleren of je voor die muziek betaald hebt, dus als gans de wereld ziet welke muziek enz je beluisterd (het is ook een programma van microsoft), is het dan veilig om die muziek te sharen waar je in principe niet voor betaald hebt, of stel ik nu een domme vraag.

zodra jij de muziek zelf shared is dat een strafbare handeling.

Wel eens gehoord van peerguardian ?

en diefstal is nooit sociaal :)

• Topic Starter Topic Starter
Wel eens gehoord van peerguardian ?

en diefstal is nooit sociaal :)

Idd, maar heb geen zin om tienduizenden euro's aan muziek te hangen..

Zal die peerguardian eens downloaden thx!, uiteindelijk zijn het enkel mensen die zien wat ik beluisterd, ik laat geen mensen downloaden van m'n pc, behalve dan bij torrents in zeer beperkte mate.

Terug
Naar boven