XXL Nutrition

Zwaar dilemma

MocroMontana

Dutch Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m78
Massa
78kg
Vetpercentage
8%
Nu mijn voeding in orde is, ben ik van plan om wat suplementen aan te schaffen. Whey heb ik niet nodig omdat ik toch gemakkelijk op mijn dagelijkse calorien kom. Dus dacht ik aan iets om de training te verbeteren, alleen kan ik niet kiezen tussen gewone creatine, crack en No Xplode.

Enige tips wat ik beter kan nemen?
alvast bedankt.

Nu mijn voeding in orde is, ben ik van plan om wat "supplementen">suplementen aan te schaffen. Whey heb ik niet nodig omdat ik toch gemakkelijk op mijn dagelijkse calorien kom. Dus dacht ik aan iets om de training te verbeteren, alleen kan ik niet kiezen tussen gewone creatine, crack en No Xplode.

Enige tips wat ik beter kan nemen?
alvast bedankt.

Whey heeft niks met het behalen van je dagelijkse inname van calorieen te maken. Whey neem je om te voldoen aan je verhoogde behoefte aan eiwitten (bouwstenen).

Aan de producten die je opnoemt zie ik dat je een trainingsbooster zoekt, een pre-workout booster. de producten die je noemt zijn goed, maar kijk ook eens naar de RAW IRON Hulkforce. Daar zul je ook veel plezier van hebben. Het is een no-nonsense pre-en post workout product met gratis een extra verpakking Creatine en de juiste hoge dosering voedingsstoffen.

Succes met je keuze.:)

• Topic Starter Topic Starter
Whey heeft niks met het behalen van je dagelijkse inname van calorieen te maken. Whey neem je om te voldoen aan je verhoogde behoefte aan eiwitten (bouwstenen).

Aan de producten die je opnoemt zie ik dat je een trainingsbooster zoekt, een pre-workout booster. de producten die je noemt zijn goed, maar kijk ook eens naar de RAW IRON Hulkforce. Daar zul je ook veel plezier van hebben. Het is een no-nonsense pre-en post workout product met gratis een extra verpakking Creatine en de juiste hoge dosering voedingsstoffen.

Succes met je keuze.:)

thanks man, maar wat is eigelijk het verschil tussen gewone creatine of crack/no xplode. Ik weet dat er in de pre workouts ook creatine zit maar goed.

thanks man, maar wat is eigelijk het verschil tussen gewone creatine of crack/no xplode. Ik weet dat er in de pre workouts ook creatine zit maar goed.

Het verschil is dat er behalve Creatine in de meeste pre-workouts ook allerlei stimulerende middelen zitten zoals cafeine om je extra gefocust te krijgen voor een training. Het is niet iedereens ding, maar kan je wel lekker op scherp zetten.
De Hulk Force is vooral gericht op krachttoename en snel spierherstel/groei zonder alle opwekkende middelen.

Goh zo ik nooit op gekomen zijn :haha:

maar ik ben geen laborant en heb niet bepaald verstand van al die creatine soorten, enne ik zag dat in no Xplode creatine EN cafeïne zat, dat gaat tocht niet samen...?

Je bent er zeker ook niet opgekomen om de zoekfunctie te gebruiken.

@Sportfood, als post workout lijkt het me wel geschikt(gewoon de suikers die nodig zijn en de aminozuren), alleen als pre workout is het toch erg ondergeschikt aan de echte NO producten, het enige 'pre workout ingredient' hierbij is beta alanine) of sla ik nu de plank volledig mis?

Zelf post je ook van die antwoorden bij een ander. Dan kan je ze terug verwachten en moet je ze zelf ook voor lief nemen. :moon:

Hier je post van gisteravond bij een ander:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creatine-243014/#post4853569

Als je nou eens die hersencel activeert, zul je zien dat hij een algemene vraag stelde. En voor de meeste algemene vragen voldoen de stickies prima. Dus voortaan GOED en indien nodig RUSTIG lezen voordat je zo'n bijdehand commentje plaatst.

Peace out

Als je nou eens die hersencel activeert, zul je zien dat hij een algemene vraag stelde. En voor de meeste algemene vragen voldoen de stickies prima. Dus voortaan GOED en indien nodig RUSTIG lezen voordat je zo'n bijdehand commentje plaatst.

Peace out

Haha wat een nerd ben jij dan. Eerst stel je een vraag die al 100x voorbij is gekomen op DBB.

Ga je een beetje bijdehand lopen doen en vervolgens blijkt het dat je zelf ook post: Gebruik de zoekmachine :D

FAIL!

Haha wat een nerd ben jij dan. Eerst stel je een vraag die al 100x voorbij is gekomen op DBB.

Ga je een beetje bijdehand lopen doen en vervolgens blijkt het dat je zelf ook post: Gebruik de zoekmachine :D

FAIL!

Dat je niet het verschil weet tussen een persoonlijke vraag en een algemene... maar goed hier ga ik niet eens op in. :D :D :D :D

Ik zat ook te twijfelen tussen cellmass en no xplode..
Ik heb een tijdje zonder creatine getrained en nu net klaar met cutten dus ik begin rustig met cell mass, daarna misschien no xplode of crack en anders een cellmass stacken met no xplode ofzo:D

FAIL!

+1

Peace out

Hahaha :hahaha:

Mijn comment is gewoon volkomen terecht. Jij bent hier de gene die in het andere topic probeerde bijdehand te doen en niet gewoon even die jongen opweg hielp (Waarschijnlijk kon je dat ook gewoon niet) en kom jezelf met een onwijs lompe vraag dat gewoon overal op het forum al tig keer is gevraagt en duidelijke antwoorden op zijn gegeven. ;)

:duh:

+1

Hahaha :hahaha:

Mijn comment is gewoon volkomen terecht. Jij bent hier de gene die in het andere topic probeerde bijdehand te doen en niet gewoon even die jongen opweg hielp (Waarschijnlijk kon je dat ook gewoon niet) en kom jezelf met een onwijs lompe vraag dat gewoon overal op het forum al tig keer is gevraagt en duidelijke antwoorden op zijn gegeven. ;)

:duh:

Hij heb wel gelijk mocro..:D

Uhm je hebt whey niet nodig omdat je al aan je Kcal komt ?
Dat is gek dacht dat whey was voor de eiwitten.

Daarnaast zou je creatine voor bijv na de training kunnen doen en crack of no xplode als pre workout booster.
Ook is het handig als je van te voren weet wat het uberhaubt is.

Terug
Naar boven