MuscleMeat

zwaar gefrustreerd

Ano_80_25

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
ik zit momenteel nog een 7a8 tal maanden in revalidatie ben al 4 maand niet meer aan trainen en de frustratie word me te erg ik word gek omdat ik niet kan gaan trainen en mijn spieren zie achteruitgaan de dokter heeft mij al kalmeermiddelen gegeven bromazepam 12mg calm day 10mg en halcion om te kunnen slapen maar dat helpt geen kloot ik kan niet tot rust komen zijn er mensen die dit ook al hebben meegemaakt en wat ze gedaan hebben tegen de frustratie niet meer in de gym te kunnen trainen?ben echt gek aan worden en onder door aan gaan:(

ik kaan je goed begrijpen kerel, moet idd erg zwaar zijn. ik heb nu zelf een week verplichte rust door een bronchitis, en verlang maar al te erg om maandag weer te gaan trainen.
is er geen mogelijkheid dat je binnen kortere tijd mssn thuis wat traint met DB?als je er een beetje mee kan bzig zijn, kan het de pijn mssn wat verzachten.
veel sterkte toegewenst

Bijt gewoon op je tanden. Mits goede voeding zal je alles snel terug hebben!

Ja ik heb het ook gehad, weliswaar niet door revalidatie. Maar gewoon van mezelf uit.
En dan zie pas es hoe verslaafd je aan het hele trainen bent. Hoe het je leven beheerst.
Dus eigenlijks is het een goed ding. Zo kun je alles es in een normaal perspectief zien.
En leren accepteren dat niet alles afhangt van het trainen en een gespierde fysiek.
Zo kun je ook es met andere dingen bezig houden. Maar goed makkelijk is het niet natuurlijk.
ach...that's life.

• Topic Starter Topic Starter
ik kaan je goed begrijpen kerel, moet idd erg zwaar zijn. ik heb nu zelf een week verplichte rust door een bronchitis, en verlang maar al te erg om maandag weer te gaan trainen.
is er geen mogelijkheid dat je binnen kortere tijd mssn thuis wat traint met DB?als je er een beetje mee kan bzig zijn, kan het de pijn mssn wat verzachten.
veel sterkte toegewenst
nee man moet mijn vriendin zelf boodschappen laten doen en mag niet zwaarder dan 5kg heffen en dit nog gedurende 8a7 maanden ben echt aan het aftellen thx voor de steun;)

Ja ik heb het ook gehad, weliswaar niet door revalidatie. Maar gewoon van mezelf uit.
En dan zie pas es hoe verslaafd je aan het hele trainen bent. Hoe het je leven beheerst.
Dus eigenlijks is het een goed ding. Zo kun je alles es in een normaal perspectief zien.
En leren accepteren dat niet alles afhangt van het trainen en een gespierde fysiek.
Zo kun je ook es met andere dingen bezig houden. Maar goed makkelijk is het niet natuurlijk.
ach...that's life.
underdaad ben me nu wat aan proberen te verdiepen in andere dingen maar na revalidatie ga ik zekeer terug trainen want dat behoort een tot een stukje van mijn leven ;)

Het kan een domme vraag zijn maar ik kwam al enkele topics en foto's tegen over je revalidatie.

How come?

Het kan een domme vraag zijn maar ik kwam al enkele topics en foto's tegen over je revalidatie.

How come?
operatie aan onderste ruggewervels voor de operatie kon ik enkel trainen op tramadol en mijn zenuwen naar mijn benen zaten vast dus had soms geen gevoel meer in mijn benen

Probeer je op andere zaken te richten in het leven, en laat bovendien goed zien hoeveel je het waardeert dat je vrouwtje voor je klaar staat.

accepteer dat het een verloren jaar is... probeer regelmatig je spieren aan te spannen.. ik voel met je mee.. heb ook lange tijd niet getraind.. een dag niet getraind is een dag niet geleefd. sterkte!!!

Bijt gewoon op je tanden. Mits goede voeding zal je alles snel terug hebben!

@topic starter: neem dit aub niet te letterlijk...:D ;) ik heb ook een tijdje niet kunnen trainen wegens omstandigheden en dan wordt ik ook maar zo gefrustreerd als wat. Ben onbewust gaan tandenbijten en heb mijn tanden ernstig verkloot hierdoor. Als ik train heb ik hier geen last van.

Laatst bewerkt door een moderator:
@topic starter: neem dit aub niet te letterlijk...:D ;) ik heb ook een tijdje niet kunnen trainen wegens omstandigheden en dan wordt ik ook maar zo gefrustreerd als wat. Ben onbewust gaan tandenbijten en heb mijn tanden ernstig verkloot hierdoor. Als ik train heb ik hier geen last van.
ik begrijp dit ik verkloot mijn relatie met mijn vrouw erdoor ik sla wekelijks op glas of tegen de muur men moet mij niet verkeerd aankijken of ik word woedend ik slaap nog maar amper 4 uur per dag mensen rondom mij begrijpen niet hoe ernstig dit probleem is andere bbers wel en daar put ik veel positieve energie uit dus jullie zijn allen bedankt;)

ik begrijp dit ik verkloot mijn relatie met mijn vrouw erdoor ik sla wekelijks op glas of tegen de muur men moet mij niet verkeerd aankijken of ik word woedend ik slaap nog maar amper 4 uur per dag mensen rondom mij begrijpen niet hoe ernstig dit probleem is andere bbers wel en daar put ik veel positieve energie uit dus jullie zijn allen bedankt;)

ja ik leef met je mee. Bij mij wordt mijn hele hormoonhuishouding verstoord. Als ik niet train, heb ik totaal geen libido, ben chagrijnig, moe en kan totaal niet helder nadenken. En er kwam dus ook nog bij dat ik onbewust ben gaan tanden bijten in mijn slaap, waardoor ik flinke stukken tand mis bij voortanden en kiezen (wordt binnenkort verholpen bij de tandarts).

Dit bewijst maar weer dat bodybuilding echt een leefwijze is en dat je er op een gegeven moment gewoon heel moeilijk uit dat ritme komt. Verslavend, zonder dat je het eigenlijk door hebt.

Terug
Naar boven