MuscleMeat

Zwaar onder de indruk van deze film!

• Topic Starter Topic Starter
Ik stap over op kabel. Hoef ik de KNP niet meer te betalen die ik toch nergens anders voor gebruik. Als je een leuk en snel contract wil, doe Demon. Tegenwoordig hebben ze contracten die je per 3 maanden kunt vernieuwen en de snelheden en Nieuwsgroepen zijn zwaar okay. Zorg wél dat je bij Demon vraagt welke kabelaar je krijgt. Je krijgt BBNed of BabyXL, afhankelijk van je adres. Kies NIET voor Demon als ze je BBNed geven. BBNed is te overbelast en te vol, en te vaak downtime. BabyXL daarentegen is waanzinnig goed.

• Topic Starter Topic Starter
boven zei:
Of je haalt de dvd van usenet af, met menuutje erbij, dolby digital, ondertiteling in 2 uurtjes. :eyebrow:

Dat gaat niet 'zomaar', daar moet je in thuis zijn en eenvoudig is dat in ieder geval NIET voor iemand die er niet bekend mee is of matige kennis van servers en PC's heeft.

alleszins al bedankt voor de ftp link ;)
zal die zeker eens bekijken.. nu ff dld.

Je hoort nog reacties greetz

thx voor het ftpen, het is mooie film met een goed verhaal.

nou vooruit dan maar, als je er 2 topics voor opent moet het wel een heel bijzondere film zijn :) (en de download-pc stond toch koud te worden)

d/l with full speed (170 kb/s ) :D nice !

ben benieuwd Diebiesee :)

januari 20mbit adsl 2+
maar nu deze shizzle maar downloaden met 170kb/s dan :P

Thx voor de tip

Nu we het toch over i-net snelheid hebben... Ik heb met chello classic maar 45kb/sec... terwijl dat voorheen 400-500kb/sec was. Kunnen ze mij "afgeknepen" hebben?

En btw, DBC je had het net over Demon he... Kun je daarbij wel lánger dan 3 maanden voor dezelfde prijs je abbo vastzetten? Want ben bang dat ik na 3 maanden voor 6mbit weer volle prijs moet betalen? Of niet?
Die flexexpress.

Ik heb hem net gekeken, echt een aanrader! Een hele toffe film, tx voor de link!!

thnx, keihard rippen hiero :D

20 mbit lijn hier.. ik download met 1,5 mb van die server over 7 minuten is die klaar!
20 MBIT ROCKS?@!#!!! film lijkt me echt cool
dbc01, heb je nog meer van die snelle servers?

Gaat lekker rap ja. :) Ben benieuwd.

Coole film :)

Chello doet het hier trouwens al een paar weken rot, sites doen het vaak niet of na een paar keer proberen pas, af en toe moet de stekker uit de modem om een ip te krijgen, misschien toch adsl maar eens gaan proberen :mad:

heb de dvd nu thuis liggen, ga ik waarschijnlijk vananond bekijken :)
't zal me benieuwen :)

Terug
Naar boven