- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Jij bent echt ziekIn andere mannen hun tepels of er laten in drukken wel?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent echt ziekIn andere mannen hun tepels of er laten in drukken wel?

Dat welIn andere mannen hun tepels of er laten in drukken wel?
Ik heb dat nu een jaar als ik hard druk zwart vocht. Zou me er niet te druk om maken
Welke doseringen gebruik je? En neem je caber/prami?Bijmezelf ook geprobeerd, schrok wel want bij mij kwam er ook wat uit, bruinachtig.
Gebruik nu zelf tren. Heb jij dit ook als je geen tren gebruikt?
zelfs met caber lacteer ik nog (permanent) alleen met wel minder dan zonder.Welke doseringen gebruik je? En neem je caber/prami?
Holy f**kzelfs met caber lacteer ik nog (permanent) alleen met wel minder dan zonder.
jij was toch imuun voor zo'n zaken? Lacteer je bv nu ook nog in je cruise?Welke doseringen gebruik je? En neem je caber/prami?
Bijmezelf ook geprobeerd, schrok wel want bij mij kwam er ook wat uit, bruinachtig.
Gebruik nu zelf tren. Heb jij dit ook als je geen tren gebruikt?
Ja bij mij ook bruin/zwart. Maar heb geen gyno dus boeit me niet. En alleen als ik hard knijp, is er bij mij ook zonder tren gebruik
same hier, zelfs in een volledige off periode waarbij alle bloedwaarden oke zijn. Bruinachtig als het eruitkomt maar als ik het op mn vinger leg is het doorzichtig en wat plakkerig lol.