Fitness Seller

Zwarte en blanke tweeling geboren

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
BERLIJN - Verrassing bij de geboorte van een tweeling in een ziekenhuis in Berlijn: de ene baby heeft een lichte huidskleur, de ander een donkere. Dat meldde de Duitse pers woensdag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De moeder van de gezonde jongetjes Leo en Ryan, die op 11 juli zijn geboren, is afkomstig uit Ghana in West-Afrika. Hun vader komt uit Potsdam in het oosten van Duitsland.

Het is zeldzaam dat tweelingen een verschillende huidskleur hebben.

http://www.nu.nl/news/1659543/122/Zwarte_en_blanke_tweeling_geboren.html
:roflol:
 
:roflol:

Zou wel sterk zijn moest die blanke nu ook nog extreem rechts worden :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Sjors & Sjimmy?
 
tja,... dat krijg je nou van die interracial DP's :D
 
Dit is al een keertje gebeurd en toen bleek dat ze 2 verschillende vaders hadden.
 
Hebben er dus 2 mannen (zwart en witje) gelijktijdig in haar k*tje gespoten

:slet:
 
Dit is al een keertje gebeurd en toen bleek dat ze 2 verschillende vaders hadden.

Lijkt me ook straf gezien één eitje, ook maar één keer bevrucht kan worden.

Dacht trouwens dat dit best mogelijk was, indien je een donkerder figuur ergens in je
stamboom hebt gehad. Dat dit zelfs nog na enkele generaties terug kan komen.
 
Lijkt me ook straf gezien één eitje, ook maar één keer bevrucht kan worden.

Dacht trouwens dat dit best mogelijk was, indien je een donkerder figuur ergens in je
stamboom hebt gehad. Dat dit zelfs nog na enkele generaties terug kan komen.
een twee-eiïge tweeling heeft twee eitjes robke ;)
 
Lijkt me ook straf gezien één eitje, ook maar één keer bevrucht kan worden.

Waar denk je dat twee-eiige tweelingen vandaan komen? Meeste tweelingen zijn twee eiig. Bevruchting kan dus komen door twee verschillende vaders.
 
Waar denk je dat twee-eiige tweelingen vandaan komen? Meeste tweelingen zijn twee eiig. Bevruchting kan dus komen door twee verschillende vaders.


hihih zij ik toch die vrouw is een :slet: en heeft gelijktijdig met zwart en witje gedoet :P
 
wel vet opzich! Zou k*tter zijn als je beide blank bent en dan twee zwartjes op de wereld zet..dan ga je toch twijfelen aan je vrouwtje..
 
wel vet opzich! Zou k*tter zijn als je beide blank bent en dan twee zwartjes op de wereld zet..dan ga je toch twijfelen aan je vrouwtje..

Dan hoef je niet te twijfelen lijkt me, dan ben je gewoon ****ed.
 
Ik weet niet of iemand de acteur John Jones ('Sam Sam') nog kent maar die heeft volgens mij ook een tweeling waarvan de een blank was en de ander zwart (zelf is ie halfbloed). Wel apart.
 
Back
Naar boven