MuscleMeat

Zwarte en blanke tweeling geboren

Bezoekers in dit topic

maak het maar mee dat je vriendin bevalt van een zwartje en een blanke
hoe gaat ze dat goed praaten :o :p
 
een op de zoveel miljoen gebeurt dat..........
 
Bij een blanke vader en zwarte moeder zou dat toch veel vaker moeten voorkomen? :)
 
Bij een blanke vader en zwarte moeder zou dat toch veel vaker moeten voorkomen? :)

Nee. Negers hebben 2 donkere genen waarvan ze er 1 afgeven aan het kind. Vermits donkere genen dominant zijn zal het kind dus altijd getint zijn. Alleen in geval van een albino-neger of bij de kinderen van halfbloeden kan dit anders zijn.
 
Nee. Negers hebben 2 donkere genen waarvan ze er 1 afgeven aan het kind. Vermits donkere genen dominant zijn zal het kind dus altijd getint zijn. Alleen in geval van een albino-neger of bij de kinderen van halfbloeden kan dit anders zijn.


ik heb een nichtje die een blanke vader heeft en zij is even wit als haar vader..

en ze is geen albino.. haha
 
Ik ken ook een gast die een donkere vader heeft en een blanke moeder.. die is ook pretty much blank.
 
Dus Steven Hyde uit That 70's Show zou in principe de zoon kunnen zijn van een neger? Ik vond het altijd zo over de top, maar het kan blijkbaar echt.
 
Steven Hyde was wel erg blank :roflol:
 
Dit is toch niet zo bijzonder.
Ik heb een donkere vader en een lichte gekleurde moeder. Zelf ben ik lichtgetint, maar bijvoorbeeld mijn broer is wel echt donker.
 
Dit is toch niet zo bijzonder.
Ik heb een donkere vader en een lichte gekleurde moeder. Zelf ben ik lichtgetint, maar bijvoorbeeld mijn broer is wel echt donker.
No shit :rolleyes:
 
Ik heb ze gisteravond gezien in het journaal. En inderdaad de 1ne is vrije donker en de andere licht Marokkaans getint zeg maar.
 
nou echt blank vind ik die andere ook niet!!!!
ik heb ook een bruine en een blanken en die zijn toch echt allebei van de zelfde vader
 
Het ligt niet alleen aan het zaad of het kindje zwart of blank word, de moeder heeft daar ook invloed op, niet heel veel, erg weinig zelfs, maar soms gebeurd het.
 
Volgens de topictitel zijn er dus 2 tweelingen geboren:eyes:
 
Mijn ouders zijn allebei blank en ik ben een neger en volgens het dna is mijn blanke vader echt mijn vader... dus kan allemaal
 
haha zo grappig!
 
Back
Naar boven