Fitness Seller

Zwelling door test prop en winstrol

Is de winstrol op waterbasis of op olie basis?
En zet je het samen in één spuit of apart?

• Topic Starter Topic Starter
Winstrol is op waterbasis en ik zet ze samen.

tja waterbasis en oliebasis in aparte spuit zetten...

Mmmm Hman Grade klinkt mooi maar helaas is 60 to 75 procent van die zooi fake dus ook underground. Geef mij dan maar eerlijke underground tegen eerlijke prijzen totdat je het over the counter bij de apotheek kunt krijgen!

Indd winny staat er naar mijn weten wel een beetje om bekend om de pijnlijke stijfe spuitplekken.
In het verleden zelf ook last van gehad alhoewel het dan geen ontsteking was maar gewoon een flinke stijfheid als ware in de ingespoten spier.

De test prop van UG hoor je ook vaak over dat het pijnlijke injecties met zich meebrengt vandaar ik ook enkel voor HG ga en zou gaan wat zowel de winny als de prop betreft.
Dan maar iets meer betalen maar die paar euro is me geen ontsteking of dergelijks waard

Mmmm Hman Grade klinkt mooi maar helaas is 60 to 75 procent van die zooi fake dus ook underground. Geef mij dan maar eerlijke underground tegen eerlijke prijzen totdat je het over the counter bij de apotheek kunt krijgen!

Er is echt nog wel WAT goeie HG te krijgen hoor dat weet je zelf wss ook wel.
Tsja je betaald er iets meer voor wat voor sommigen een probleem is wss

ken enkel UG test prop en JA die doet pijn. (was van GS destijds)

en de winny depots kunnen ook pijn doen, echter minder pijn dat de test prop, is mijn ervaring. En de winny depot veroorzaakte idd ook een kleine zwelling.

De zwelling en de pijn is afgenomen vandaag, ik ben benieuwd of de injectie van vandaag weer zo heftig is...

test prop van GG heb ik ook, lekka spul maar in de eerste 2weken doet het allejezus pijn aan je reet:( nu stukken minder:D

Als het al pijn doet aan je reet haha, zet het dan maar is in je dijbeen of biceps. In men reet heb ik al aardig wat ml's test prop gezet nooit erge pijn...
Knalse Robert op die Test Prop.,...
Heb je een krachttoename gemerkt?? Van de prop

Als het al pijn doet aan je reet haha, zet het dan maar is in je dijbeen of biceps. In men reet heb ik al aardig wat ml's test prop gezet nooit erge pijn...
Knalse Robert op die Test Prop.,...
Heb je een krachttoename gemerkt?? Van de prop

nog niet zo gek veel...beetje maar:D...moet nog komen als ik die winnies drbij mieter:p

Aardig populaire combi aan t worden :D

Klopt ja zeer populair:D

hey das interessant.
Dit gaat nl ook mijn eerste kuur worden, zeer snel..

1 t/m 8 100 mg prop eod ( miss 150, ligt aan de werking na 1 of 2 weken)
4 t/m 8 50 mg proviron
3 t/m 8 50 mg winnyjects eod

halverwege 9e week; 3 a 4 weken 20 mg nolvadex ed, en miss wat clen, ben ik nog niet over uit..

Lekker??

Ik zou van het begin af aan lekker de winny er bij knalle;)

als ik nie meer ken zitten door de prop en winnies..dan stap ik over op tabletten:mad: die kuur moet en zal ik afmaken:D

Weet ik, maar ik wil de werking van de testo alleen ff voelen..

ik heb het ook gehad van winstrol en test prop, me hele schouder en arm opgezwolle en pijnlijk, toen heb ik een beetje zitten proberen en het bleek aan de winstrol te liggen dus ben toen over gegaan op andere winstrol.

succes.

Terug
Naar boven