AndroidHealthClinic

Shocking News Lieve Camelus

  • Topic starter LM
  • Startdatum
  • Reacties 192
  • Weergaven 23K
  • Volgers 32

Bezoekers in dit topic

een bepaald (ook jonger) lid zijn vermeende gyno is ook niet ok ( was jij toch ron, of niet?)
:)

Een update trouwens voor Ron en al z'n likers erop.
1. In 2017 ofsow al eens naar ziekenhuis voor geweest, niks aan gedaan omdat ik te jong was.
2. In 2019 hier dan topic gemaakt over 2 onzekerheden (waaronder dat en acne), acne is opgelost.
3. Dit jaar weer naar dokter & ziekenhuis geweest. Resultaat: lichte gyno maar willen ze niks aan doen.

Wel gemerkt dat het vooral veel vet & vocht is die daar ophoopt, tijdens cut deze zomer geen enkel moment echt onzeker over geweest.
---------------------
Buiten dat is dit DBB, oog om oog tand om tand. Gewoon dikke kopstoten terug geven is de enige oplossing hier.
Joost heeft ook genoeg sneertjes gegeven aan jan en alleman
 
Laatst bewerkt:
Jouw denkertje is kapot.
Ik spreek iedereen aan, tenzij ik van te voren weet dat het geen nut heeft of gevaarlijk kan worden.
Bijna niemand is het gewend om aan gesproken te worden op zijn gedrag, en meestal laat ik wel een escape of maak ik een grapje met ondertoon.
Tijdje geleden een buffe gast aangesproken op de sportschool, blijf nou van die gewichten af, haal ze ergens anders. Hij is nog steeds boos op mij, boeit me helemaal niets.
Gaat ook om de manier waarop je het doet, feedback geven en nemen. Communicatie is de basis van alles. Dit is iets wat ik nauwelijks meer zie bij de meeste portiers, daarom vind ik het knap hoe jij je als portier hebt opgesteld in het verleden, dat is ook hoe het zou moeten.

Ik herinner mij nog heel goed hoe een jongen die helemaal uit de pan was geflipt tegen een portier, zal wel zijn reden hebben gehad, de hele boel liep uit te dagen, zijn vriendin lukte het niet om tot hem door te dringen, uiteindelijk trok ik hem weg nadat er nog twee kasten naar buiten kwamen, zijn agressie richte zich op mij maar het lukte mij om hem rustig te krijgen. Wat hij wilde was een mission impossible, pak je meissie bij de hand en ga gewoon naar huis, wat hij ook had gedaan, soms moet je je trots inslikken en gewoon verstandig zijn. Had trouwens geen goed woord over voor de portiers, die hadden wel zin om te knokken leek het. Dat moet je helemaal niet willen, is niet professioneel.
 
lieve lieve lieve camelus


even een wat kritische post tussen de camelus verheelijking en camelus kontelikkers door.
de aanleiding is de reactie die je in ons joostje zijn topic plaatst.
voor diegene die het willen lezen, ga maar even naar joost zijn voormalige trainingslog, kan hem niet citeren want het log is gesloten.
mijn vraag is eigenlijk alleen, waarom je dat plaatst, en kom niet af met van neem het met een korreltje zout of je moet alles niet zo serieus nemen.
nee, dit was een buitengewoon lage actie van jou,
1) je weet dat die jongen niet lekker in zijn vel zit
2) je weet da hij 18-19 jr is
3) je zag dat hij zich had uitgeschreven, en dan nog even voor dat je weet dat het log sluit zo een opmerking plaatsen.
deze actie moet je vervullen van trots.

ik snap godverdomme niet dat er niet 1 of een paar van die moderators die we schijnen te hebben, JUIST daar NIET op reageren.

Niet zo janken Snoopy. Indien je niet tegen een beetje plagen kunt dan heb je hier niets te zoeken. Joost vind ik verder een prima kerel. En nu terug je mand in.
 
  • Haha
Waarderingen: ACE
Misschien wel een goed idee om een status bij je profiel te zetten, zoiets als

- sad (a.u.b. niet plagen maar knuffelen)
- it's on! (troll jullie allemaal de moeder)
- Col_inc (ben alleen hier voor koplampen)
- Berta (Vandaag ga ik overal serieus en langdradig op in, hierbij laat ik ook duidelijk zien wat mijn normen en waarden zijn)

Nog suggesties?
 
Gaat ook om de manier waarop je het doet, feedback geven en nemen. Communicatie is de basis van alles. Dit is iets wat ik nauwelijks meer zie bij de meeste portiers, daarom vind ik het knap hoe jij je als portier hebt opgesteld in het verleden, dat is ook hoe het zou moeten.

Ik herinner mij nog heel goed hoe een jongen die helemaal uit de pan was geflipt tegen een portier, zal wel zijn reden hebben gehad, de hele boel liep uit te dagen, zijn vriendin lukte het niet om tot hem door te dringen, uiteindelijk trok ik hem weg nadat er nog twee kasten naar buiten kwamen, zijn agressie richte zich op mij maar het lukte mij om hem rustig te krijgen. Wat hij wilde was een mission impossible, pak je meissie bij de hand en ga gewoon naar huis, wat hij ook had gedaan, soms moet je je trots inslikken en gewoon verstandig zijn. Had trouwens geen goed woord over voor de portiers, die hadden wel zin om te knokken leek het. Dat moet je helemaal niet willen, is niet professioneel.

Tijdje geleden in Arnhem ook zoiets. Kerel werd helemaal verrot geslagen door de portier. Politie erbij en kreeg hij er nog eens van langs. Ik zeg tegen de portier, wat had hij gedaan? Blijkbaar enkel fuck you gezegd tegen hem nadat hij geweigerd werd. Arme kerel.
 
Niet zo janken Snoopy. Indien je niet tegen een beetje plagen kunt dan heb je hier niets te zoeken
ben nu eenmaal een jankerd
maar met het laatste deel ben ik het wel eens, ik heb hier idd niks meer te zoeken.
 
ben nu eenmaal een jankerd
maar met het laatste deel ben ik het wel eens, ik heb hier idd niks meer te zoeken.

dj khaled GIF by Music Choice
 
Zou trouwens misschien handig zijn als Joost zelf ff komt aangeven wat hij ervan vindt, die jongen lijkt mij oud genoeg om een eigen mening te hebben. Ik zie nu twee mensen die in zijn naam spreken, zo lijkt het.
 
Gaat ook om de manier waarop je het doet, feedback geven en nemen. Communicatie is de basis van alles. Dit is iets wat ik nauwelijks meer zie bij de meeste portiers, daarom vind ik het knap hoe jij je als portier hebt opgesteld in het verleden, dat is ook hoe het zou moeten.

Ik herinner mij nog heel goed hoe een jongen die helemaal uit de pan was geflipt tegen een portier, zal wel zijn reden hebben gehad, de hele boel liep uit te dagen, zijn vriendin lukte het niet om tot hem door te dringen, uiteindelijk trok ik hem weg nadat er nog twee kasten naar buiten kwamen, zijn agressie richte zich op mij maar het lukte mij om hem rustig te krijgen. Wat hij wilde was een mission impossible, pak je meissie bij de hand en ga gewoon naar huis, wat hij ook had gedaan, soms moet je je trots inslikken en gewoon verstandig zijn. Had trouwens geen goed woord over voor de portiers, die hadden wel zin om te knokken leek het. Dat moet je helemaal niet willen, is niet professioneel.
Denk dat die portier hem idd wel een beuk had willen verkopen.
( soms moet je voorbeeld stellen )
Je moet beseffen iedereen die dat incident heeft gezien ook jij nu denkt " ahh bij die club kan je de portiers verrot schelden die doen toch niks"
Allemaal heel nobel hoe jullie zijn maar voor sommigen clubs in amsterdam werkt dat helaas niet zo.
Tuurlijk moet je ten alle tijden proberen de confrontatie uit de weg te gaan.
Maar als je over je heen laat lopen en alles maar pikt ga je elk weekend gezeik aan je deur krijgen.
 
Hoop wel dat Joost weer terug komt. Kon zijn dedication altijd waarderen. En die jongen kan best tegen een stootje, deelde er zelf ook geregeld een uit.
 
Zullen we Ano_071120 nog wat aandacht geven nu hij zijn logje gesloten heeft en zijn profielfoto heeft verwijderd?
 
Hoop wel dat Joost weer terug komt. Kon zijn dedication altijd wel waarderen. En die jongen kan echt wel tegen een stootje, deelde er zelf ook geregeld een uit.
Trek je de keutel nu ineens op
 
Denk dat die portier hem idd wel een beuk had willen verkopen.
( soms moet je voorbeeld stellen )
Je moet beseffen iedereen die dat incident heeft gezien ook jij nu denkt " ahh bij die club kan je de portiers verrot schelden die doen toch niks"
Allemaal heel nobel hoe jullie zijn maar voor sommigen clubs in amsterdam werkt dat helaas niet zo.
Tuurlijk moet je ten alle tijden proberen de confrontatie uit de weg te gaan.
Maar als je over je heen laat lopen en alles maar pikt ga je elk weekend gezeik aan je deur krijgen.
Weet je wat het is, je hebt een punt, maar uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat loud mouths vrijwel altijd aan het kortste eind trekken, dat soort gasten heb ik nooit gevreesd. De gasten die kort af waren en geen enkele emotie vertoonden bij een confrontatie, zelfs geen woede, die desondanks alle agressie rustig met je blijven praten, dat zijn de gasten voor wie je moet oppassen.
 
Kan je dan linken naar wat er zo erg is? Ik kan het niet vinden op de laatste pagina’s.
is mijn laatste reactie op dbb waarschijnlijk
maar dat klopt, de post waar ik op reageerde is inmiddels verwijderd
 
Back
Naar boven