AndroidHealthClinic

Shocking Geen geld meer, tnx Bitcoin 💩

Bezoekers in dit topic

Ga je dit ook echt verdienen of is dit iets psychische dat jij denkt dat je dit gaat verdienen terwijl je 1200 uitkering krijgt?
 
Volgende discussie 🏳️‍🌈

Reden:
De koffie is te zwak hier.

Comon
 
Laatst bewerkt:
Tja, een amfetamine lab starten en crystal meth maken is heus niet zo moeilijk.
Klopt, alleen verkopen zonder gezeik te krijgen met andere leveranciers (en je afnemers) is wel lastig.
 
Nu 6 maanden doorbijten aan die 600 euro/maand tgv schizofrenie en 2x opgenomen in het ziekenhuis.

Nu 3 jaar later ben ik begonnen aan die opleiding in de chemie maar ben over 6 maanden klaar.

Pas dan is het salaris >5000 euro/maand

PS
Voor minder doe ik het niet met die ploegen, 7/7,,,
Je zegt
Nu 6 mnd schizofrenie ...
Vervolgens
Nu 3 jaar later begonnen met opleiding...

Wat is "Nu" ?
Ben je er eerst 6 maanden uitgeweest... dan 3 jaar gewacht en nu gestart met een opleiding die 6 maanden duurt?

Of ben je al 3 jaar aan t studeren?
Wat studeer je?
Bachelor chemie is startsalaris verre van 5000 euro... misschien met 10 jaar werkervaring. Maar dit ga je niet krijgen.

Sorry... gewoon even eerlijk... ga jij iemand aannemen die psychoses heeft gehad, lange tijd werkloos en niet stabiel is en die als starter ook nog eens het dubbele aan salaris betalen ten opzichte van een jonge net afgestudeerde stabiele persoon?

Het echte leven zit helaas anders in elkaar.
Met t papiertje in je hand heb je geen werkervaring en stabiele persoonlijkheid erbij gekregen. Het is een briefje wat je op weg helpt daarheen. Maar dat gaat nog een lange weg zijn.
 
Deze zomer wou ik me na een fantastisch jaar keihard werken belonen met een uitgebreide kuur om naakt op het strand te lopen.

Ik haalde de voorbije 6 maanden 80% op hogeschool niveau, kocht een huis zonder lening na aandringen van mijn lief en en fancy car

Heb daarvoor pech gehad en 11 jaar lang werkloosheid door een ernstige psychose. Werk vinden is bijna onmogelijk zonder zo'n extra diploma..

Ik ben 38yr en natural bodybuilding trekt op niks zeker met 20% vet en krijg een kippenborst



Nu lig ik lui op bed, weet niet wat ik zonder hoby kan doen en werken wordt dus duidelijk niet beloond in onze zeer slechte economie.


Tips?

f*ck you als je hier onzin uitkraamt op een informatief forum
Hey luppie welkom terug, woon je nog samen met je nichtje?
 
Nu 6 maanden doorbijten aan die 600 euro/maand tgv schizofrenie en 2x opgenomen in het ziekenhuis.

Nu 3 jaar later ben ik begonnen aan die opleiding in de chemie maar ben over 6 maanden klaar.

Pas dan is het salaris >5000 euro/maand

PS
Voor minder doe ik het niet met die ploegen, 7/7,,,
Dat als startsalaris gaat je niet lukken, er naar toe groeien is prima te doen.
 
Je moet gewoon keihard gaan freerunnen met een hele gym op je rug. En dan na elke sessie zes jaar revalideren aan de acid. En als je volleerd shamaan bent kun je dat in meerdere universa doen op je barefeet schoenen. Ajeto.
 
Ik verdien juist geld aan de huidige dip :)
 
Tuurlijk ik heb een future lopen ingezet op BTC daling die stel ik steeds bij.

is wel geluk hoor in dit geval.
 
welke opleiding in de chemie en van waar ben je? In de haven van Antwerpen kan je op sommige bedrijven, als je binnen raakt, makkelijk beginnen aan 5-5,5k per maand. Bruto weliswaar.
 
welke opleiding in de chemie en van waar ben je? In de haven van Antwerpen kan je op sommige bedrijven, als je binnen raakt, makkelijk beginnen aan 5-5,5k per maand. Bruto weliswaar.
Ja en een belastingaanslag van 5000 euro per jaar .

Mn broertje werkt daar (kraanman)en zo voordelig vind ik het werken daar niet. De arbeidsvoorwaarden zijn verder wel oke...
 
Je klinkt niet super stabiel, maar wel vrolijk. Succes! En ga gezond trainen en eten. Mijn vorige berichtje is een grapje. Dat moet je niet serieus gaan doen.
 
Ja en een belastingaanslag van 5000 euro per jaar .

Mn broertje werkt daar (kraanman)en zo voordelig vind ik het werken daar niet. De arbeidsvoorwaarden zijn verder wel oke...
Als je 15-20.000 euro vakantiegeld krijgt, is het geen probleem om op het eind van het jaar eens 5-7500 euro terug te betalen denk ik ;)
edit: + veel verlofdagen, extralegale voordelen etc. Dat is wel dik in orde.
 
welke opleiding in de chemie en van waar ben je? In de haven van Antwerpen kan je op sommige bedrijven, als je binnen raakt, makkelijk beginnen aan 5-5,5k per maand. Bruto weliswaar.
Als bachelor?
 
Back
Naar boven