MuscleMeat

help. hen jullie mening nodig want ik weet het nie meer

Bezoekers in dit topic

Het roddel circuit op DBB. Hebben zij het mis dan...?

Het DBB-roddelcircuit. OMG. :P Hebben we dat hier ook al dan?

Wie zal het zeggen, ik weet het zelf niet eens!
 
Dan wordt het tijd voor wat zekerheid, daten?
 
om een lang verhaal kort te maken
5maand terug heeft mijn vriendin mij gedumpt
de reden was da ze nie meer verliefd was maar ze zag me wel nog altijd doodgraag
ik de eerste maand alles proberen om dat goed te maken
maar tevergeefs
een week later hoor ik das ze met een mega wost vrijt
dus laat ik niets meer weten tot dak mij nie meer kon houd . dus ik een berichtje gezonden van hey oe ist met je blabla .
terug wat contact met haar bellen enzo . en op avond bel ze voor te zeggen jah heb het gedaan gemaakt met die gast . ik :D terug eens beetje afgesproken beetje gekust en zo . tot ik vroeg ja wat nu , zij kwil nog beetje alleen zijn
dus laat ik haar met rust .
de vrijdag ziek haar op cafe gewoon effen goeiedag gezegt
wat later was ik dronke en wilde wat babbelen met haar maar zijn blijkbaar nie echt met mij , vies naar huis nog keer of 20 gebelt maar ze pakt nie meer op ik okay tof . de volgde dag naar haar werk geweest.om te zeggen als jij mij zo maar kan behandelen dan moek je nooit meer zien . zo gezegt zo gedaan . paar maanden later hoor ik van mijn maten da ze hele daggen met een ander is enz .nummer 4 onder tussen . ik vertrek op reis in aug en krijg een bericht van haar hey oe ist nog alles naar wens op reis . maar kwist dat het gedaan was met die gast . maar ik heb niets geantwoord . 26/8 mijn b-day ik maar hopen dat ze toch een berichtje zou sturen maar niets . maar nu zijn we weeral wat verder maar ik mis haar nog altijd . maar nu is ze blijkbaar weer bij iemand anders maar blijkbaar gaat het ook nie goed want hij werkt nie en zit aan de drugs en vechten .
tis nie dak ik zo braaf ventje ben maar ik werk de kloten van mijn lijf heb bijna geen sociaal leven al 3 jaar
heb nog 1 ding in mijn leven en dat is de training

ik zie haar nog altijd dood graag .want moet ik doen heb nu al 4 maanden niets meer van haar gehoord juist 1 bericht in aug
vergeten gaat niet en een ander moek nie hebben
want ik leg heel heel moeilijk contacten

hahaha wat een ****ing ezel ben je ook, je hebt bijna alles verkeerd aangepakt wat er verkeerd aan te pakken valt.

damn ze moeten echt een vak "playen" op school geven, want sommige gasten zijn met vrouwen als een vis op het droge.

Bro, ik zal even een opsomming van feiten geven;

1. die chick heeft je gedumpt omdat ze niet meer verliefd was

let op; if the love is gone is het heel moeilijk om de break up weer goed te maken, je kan nog beter vreemdgaan of betrapt worden met een heroïnenaald in je arm, dan dat je vriendin zegt "ik ben niet meer verliefd"

2. "ik zie je nog wel dolgraag"


let op; als een meisje dat zegt heeft ze inderdaad geen gevoelens meer voor je en ziet ze je puur als zieligerd of als vriend. Had ze nog echt (sterke) gevoelens voor je, dan maakte ze het uit en zei ze; "ik denk dat het beter is als we elkaar eventjes niet zien".
Dan had je nog een goede kans.


3. je hebt een maand je best gedaan om het goed te maken, zonder resultaat

let op; een maand je best doen en niet meer nken of wat dan ook, forget about it bro ze hoeft je echt niet meer.

4.je hoort dat ze een andere kerel doet.

let op; enige wat je nu had moeten en kunnen doen is zo snel mogelijk en ander wijf nken om je zelfrespect en mannelijkheid te redden. Nooit, maar dan ook nooit uit jezelf contact met haar opnemen als "de wanhopige ex".
Maar wat doe je, je stuurt haar een sms, ondanks dat je weet dat iemand anders je ex aan het douwen is. Wat is dat voor logica joh?


5. je praat met haar en hebt de indruk dat ze niet echt met jou wilt praten, en dan nog bel je haar 20x zonder dat ze opneemt na het uitgaan.

let op; je had haar nooit, maar dan ook nooit, aandacht moeten geven in de kroeg, laat staan bellen na het uitgaan. Het beste wat je had kunnen doen is de hele avond met een ander meisje staan, en eventueel tegen het einde van de avond even uit beleefheid een praatje kunnen maken met je ex. Vrouwen zijn van nature jaloers en je bent duizend keer interessanter als je al bezet bent of lijkt, dus met deze strategie had je je ex misschien (voor een avondje) terug kunnen krijgen.
Maar jij speelt weer de wanhopige ex, geeft volledig de touwtjes uit handen en gaat nog 20x (WTF ??? 20x dude?) bellen.


6. je gaat de volgende dag naar haar wek om haar te zeggen dat je niet zo behandeld wilt worden

what the **** hier heb ik helemaal geen woorden voor, ben je dan al je zelfrespect, je mannelijkheid verloren. Ben je gek ofzo??? Je lijkt wel een homo joh.

7. je hoort dat ze met een andere gast gaat maar toch stuurt ze je een smsje op je vakantie, je reageert hier niet op.

Heel goed kerel, heel goed. Laat haar maar voelen dat jij veels te druk bent met andere vrouwtjes playen en dat je het ff niet belangrijk vind om met je ex te smsen. Je laat zien dat je jezelf bij je kloten hebt gepakt en hebt besloten niet meer de onderdanige rol in te nemen. Je hebt een klein stukje van je zelfrespect teruggewonnen.

Face it, die ex van jou is helemaal niks waard dat heb ik allang gezien, het is een vieze hoer als ik het zo lees.

Stop met de slachtofferrol aan te nemen, en ga door met je leven man.
Vrijgezel zijn is zo erg nog niet, je komt vroeg of laat wel een ander tegen.
Ga wat vaker de deur uit en zit wat minder achter de pc, op DBB zitten ook alleen maar lelijke wijven behalve Mikki maar die versier jij toch niet.
(no offence flowergrll, muuske1992 en sophie, maar de realiteit is hard)
Ga lekker de kroeg in, en sla je slag.
Zo simpel is dat. Succes
 
ach man, wat wil je nou ...

-iemand achter haar gat aanlopen waar al iedereen met zijn knuppel heeft mogen in roeren
-iemand die jou gewoon even dumpt als er iets anders, beters voorbij komt
-iemand die nul de botten met jou inzit, tenzij het haar voordeel opbrengt

You need a reality check: stay the f*ck away from that cheap ass skank 'ho

idd!!!
 
Stop met de slachtofferrol aan te nemen, en ga door met je leven man.
Vrijgezel zijn is zo erg nog niet, je komt vroeg of laat wel een ander tegen.
Ga wat vaker de deur uit en zit wat minder achter de pc, op DBB zitten ook alleen maar lelijke wijven behalve Mikki maar die versier jij toch niet.
(no offence flowergrll, muuske1992 en sophie, maar de realiteit is hard)
Ga lekker de kroeg in, en sla je slag.
Zo simpel is dat. Succes

Wat ben jij een loser. Stuk arrogantie. Get a life or grow up. Ik hoef echt niet constant beledigd te worden door zielige knulletjes als jij. Please.
 
Wat ben jij een loser. Stuk arrogantie. Get a life or grow up. Ik hoef echt niet constant beledigd te worden door zielige knulletjes als jij. Please.

niet offtopic gaan, open maar je eigen topic voor je issues.
 
Ik heb echt totaal geen issues, dank je.

Stel je eens niet zo aan joh, ten eerste was het maar een geintje en je laat je wel heel erg kennen door er meteen op in te gaan.
Doelstelling bereikt.

ten tweede, hier is het bewijsmateriaal dat het maar een geintje was;

nou nou, suicidegirl....ik vond die foto niet eens zo verkeerd, weer eens wat anders dan die standaard nietszeggende BrEeZah-look.

Gelijk heb je flowergrrl!

Maar je draagt toch niet standaard van die gitzwarte kleding he? dat vind ik dan weer niks
 
1 euro op flower!

round 1, FIGHT!
 
Flower wearing the white pants, Loo wearing the red pants.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Stel je eens niet zo aan joh, ten eerste was het maar een geintje en je laat je wel heel erg kennen door er meteen op in te gaan.
Doelstelling bereikt.

ten tweede, hier is het bewijsmateriaal dat het maar een geintje was;

Geweldig bewijsmateriaal zeg, daarna zei je volgens mij ook dat dat een geintje was. En als het jouw doel is om mij op de kast te jagen of iets dergelijks, dan wordt het misschien tijd om een leven te zoeken (of om leuke 'grapjes' te gaan maken, niet over de rug van een ander). Ik heb nou nog nooit een grappige post van jou gelezen.

Bvd!
 
Geweldig bewijsmateriaal zeg, daarna zei je volgens mij ook dat dat een geintje was. En als het jouw doel is om mij op de kast te jagen of iets dergelijks, dan wordt het misschien tijd om een leven te zoeken (of om leuke 'grapjes' te gaan maken, niet over de rug van een ander). Ik heb nou nog nooit een grappige post van jou gelezen.

Bvd!


Nou dat plaatje was wel grappig hoor flower.
 
Geweldig bewijsmateriaal zeg, daarna zei je volgens mij ook dat dat een geintje was. En als het jouw doel is om mij op de kast te jagen of iets dergelijks, dan wordt het misschien tijd om een leven te zoeken (of om leuke 'grapjes' te gaan maken, niet over de rug van een ander). Ik heb nou nog nooit een grappige post van jou gelezen.

Bvd!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
(of om leuke 'grapjes' te gaan maken, niet over de rug van een ander). Ik heb nou nog nooit een grappige post van jou gelezen.

welkom op DBB, er gebeurt niets anders!

Daarnaast mag je wel wat begrip voor me tonen, ik heb net veel fiches verloren van een vrouwelijke speler, dus het is niet meer dan normaal dat de vrouwelijke members van DBB eventjes het pispaaltje zijn.

Het ging om een kleine 4000 fiches (geen echt geld) en ik ben meteen alles kwijt.

Maar het is natuurlijk de build up van constant k*t kaarten krijgen, en dan nog zo'n hoer die dubbel aas in haar handen heeft, en dan valt er verdomme nog een aas met de turn ook.
Hoeveel pech kan je hebben.
Gelukkig was dit niet in het echt, want ik had die hele pokertafel omgegooid.

Leef je eens een keer in in je medemens, in plaats van mij zomaar te beschuldigen en af te zeiken.
Ook ik kan gekwetst worden.
En nou ga ik slapen want ik heb echt geen behoefte aan ruzie.
 
Back
Naar boven