AndroidHealthClinic

Supercut

Bezoekers in dit topic

Met een drankje/hapje is niks mis. Maar elk weekend drinken als een tempelier en vreten als een zwijn....

Vorige week helaas de 125 net niet mogen aantikken.
BW: 126 kg
Winst: -26 kg

Vorige week wel een keer de sportschool weer in gedoken als test. Even een korte en bondige FBW gedaan zonder cardio.
Gewoon om even te kijken hoe het aanvoelt en of ik het verantwoord vond.
Ging niet slecht, probeer een beetje te letten om overstrekking te voorkomen, maar dat zal wellicht meer angst zijn dan onvoldoende herstel. Spieren voelden tijdens de training wat 'sore' aan, slap en futloos is misschien een betere benaming. Had echt het gevoel alsof ik m'n ei niet echt kwijt kon omdat ik daar juist wel naar op zoek was.
Hierna toch zeker 3 dagen flinke spierpijn gehad dus niet voor niets geweest.

Afgelopen zondag besloten om het trainen weer op te pakken zoals voorheen. Vind het makkelijker om wat vaker te gaan dan om steeds meerdere dagen niet te gaan, maar dat is meer mindset.
Gisteren rug, bicep en 30min cardio gedaan. Deze eerste week houd ik dezelfde kcal inname aan als vorige weken. Verwachting is wel dat het te laag gaat zijn en dat ik meer nodig heb om een beetje te functioneren. Toch laat ik het even zo om gewoon even te experimenteren wat het doet, hoe het voelt en of ik verschil merk in resultaat.

Planning deze week is om lekker even elke dag te gaan. Werk ook maar halve dagen dus kan mooi 's middags als het rustig is even binnenlopen.
Wil sowieso alle spiergroepen ff meepakken en na elke training even 30min cardio. Dag 5 alleen cardio.
Vandaag borst-tricep en 30min cardio.

Deze week alle spiergroepen een keer meegepakt.
Schouders zo maar 2 oefeningen omdat die al deels wat door borst sessie pijnlijker geworden waren.
Momenteel doet alles maximaal zeer, met name biceps staan momenteel helemaal strak. Dat terwijl al mijn trainingen niet echt gevoel gaven van explosiviteit en hypertrofie. Kortom heerlijk weekje om weer alles op te pakken.
Nu de rest van de week opvullen met cardio sessies.

Morgen wekelijkse BW update.

Vrijdag een drukke dag gehad, helaas niet meer kunnen loggen, vandaar nu.

Meteen het weekend ook maar ff uiteenzetten.
1 dag in principe nergens naar gekeken, voor de rest geen bijzonderheden.
Was ook terug te zien op de weegschaal vanmorgen, deze stond niet ineens een stuk hoger ofzo.
In het weekend ook niet gefitnesst, vandaag beginnen we weer met sporten.

Vrijdag afgesloten met een gemiddelde van 124 kg.
Resultaat nu dus -28 kg

Doel inmiddels ook wel bijgewerkt om iets meer uit te dagen. Voor de kerst >120kg... [EDIT: < 120 kg]

Met nog 4 weken te gaan, kan het misschien wat ambitieus zijn, maar zoals eerder vermeld; had ik deze wens wel wat eerder en uiteindelijk het doel wat bijgesteld. Nu de voortgang nog aardig verloopt, is het niet ondenkbaar meer dat ik dit haal.
Ten eerste vind ik het motiverender om het doel wat strenger te maken en ten tweede zou ik het een mooie jaarafsluiting vinden om een resultaat van 32 kg gewichtsverlies te behalen op een jaar tijd.

Laatst bewerkt:
Indrukwekkend, bks! Veel succes met het behalen van je doel. Zoals je die nu in de bericht hebt, heb je die al gehaald! Neem aan dat de <120kg bedoelt? :D

Indrukwekkend, bks! Veel succes met het behalen van je doel. Zoals je die nu in de bericht hebt, heb je die al gehaald! Neem aan dat de <120kg bedoelt? :D
:emo: Het is maandag.
Ff aanpassen

• Like
Waarderingen: DL26
Trieste week achter de rug.
Weekend wat activiteiten omtrent 'scheel eraf drinken' gehad en afgelopen week veel kraambezoek gehad.

Even dit, even dat..... makkelijke hap is helaas een paar keer om de hoek komen kijken.

BW nog geen 400 gram gedropt.
Eindstand;
BW 123 kg
Resultaat nog steeds -29 kg.

Deze week meer gas in de gym, minder vreten en alle zeilen bij om toch het doel te behalen.

Trieste week achter de rug.
Weekend wat activiteiten omtrent 'scheel eraf drinken' gehad en afgelopen week veel kraambezoek gehad.

Even dit, even dat..... makkelijke hap is helaas een paar keer om de hoek komen kijken.

BW nog geen 400 gram gedropt.
tussenstand;
BW 123 kg
Resultaat nog steeds -29 kg.

Deze week meer gas in de gym, minder vreten en alle zeilen bij om toch het doel te behalen.
Fixed
gestaag blijf je afvallen, goed bezig

Weet het, heb er 5. Geniet ervan want ze zijn zo groot. Mijn kleinste is al 8.

jazeker, voor de 2e keer dus het wordt al aardig gezellig thuis 😃
Gefeliciteerd!! Heel begrijpelijk dan toch dat je hoofd naar andere dingen staat. Aan het einde van de rit is dit veel mooier en belangrijker!

Wellicht handig om meer al van te voren te preppen zodat als het klaarmaken er bij inschiet je toch wat hebt.

Weet het, heb er 5. Geniet ervan want ze zijn zo groot. Mijn kleinste is al 8.
Grote familie! Lijkt mij ook echt mooi!
Ja dat hadden we inderdaad ook al bij de eerste. Toen waren we in het begin vooral bezig met: "hoe zou het zijn als.....". Nu heb ik toch meer het gevoel dat ze lekker lang klein mag blijven :D

Gefeliciteerd met de geboorte van je 2e kind:cheer::cheer:
Thanks!!

Gefeliciteerd!! Heel begrijpelijk dan toch dat je hoofd naar andere dingen staat. Aan het einde van de rit is dit veel mooier en belangrijker!

Wellicht handig om meer al van te voren te preppen zodat als het klaarmaken er bij inschiet je toch wat hebt.
Klopt, dat is het belangrijkst natuurlijk. Gelukkig kunnen we ook nog e.e.a. combineren :rolleyes:
Betreft preppen; daar ben ik echt te lui / verwend voor. Mijn vrouw kookt en ik eet meestal gewoon mee 'wat de pot schaft'. Daarbij denk ik altijd dat geprept eten een beetje neer komt op uitgedroogde rijst met schoenzoolkipfilet zodra het uit de magnetron komt, maar daar kan ik natuurlijk compleet naast zitten :D.
Ik zit voorlopig toch nog wel op een BW en onderhoud dat ik vrijwel elke normale avond maaltijd kan hebben als ik de rest van de dag door 0 calorieën drink en enkel mijn 'werkmaaltijden' heb.
Wat dat betreft zijn mijn werkdagen toch over het algemeen wel somber ingedeeld qua eten. Voor mij werkt dat het fijnst omdat ik beter ben in geheelonthouden dan in mate houden.
Maar dat mag wel duidelijk zijn uit mijn topic en logs afgelopen jaar.

Goede voornemens vorige week in het begin van de week.
Cardioduur iets omhoog gegooid en krachttraining iets simpeler gehouden.

Wil het liefst eigenlijk max. 90 min in de gym zijn, momenteel wil een sessie vaak nog wel eens 2 uur duren. Gezien ik dit meestal 's avonds moet doen, samen met het gezin wil eten en nog even wil spelen met de oudste en ook gewoon nog wat tijd aan de vrouw besteden, merk ik wel dat een avond eigenlijk te kort is om 2uur op te offeren aan de sportschool. Buiten dat; ik vind het wel belangrijk om te blijven doen en dit wordt ook gesupport.
Ik probeer nu dus KT te beperken tot maximaal een uur en dan cardio minimaal 30min.

Mijn voorkeur momenteel heeft echter wel om 40 min cardio te doen. KT sessie is makkelijk in 50 min. te doen als het niet zo achterlijk druk is in de sportschool met groepjes (wat zeg ik, hele hordes) broccoli kopkes + airforce1 die alles bezet houden.
Tot zo ver de frustraties weer even op een rij :rolleyes:

Heel de week is vrij lekker verlopen. Afgelopen weekend verjaardag van onze oudste gehad en daarbij zijn de nodige versnaperingen weer genuttigd dus ik zal er hard aan moeten trekken om het doel alsnog te halen.
Momenteel heb ik dus een beetje zo iets van; gewoon doorgaan zo als ik deed en accepteren dat ik het doel (waarschijnlijk) niet red, of als een autist alles er aan doen om toch die 120 te behalen.
Ik denk dat ik voor optie 1 ga, alhoewel optie 2 voor mijn autisten hoofd / niet-tegen-mijn-verlies-kunnen-gedachte dit nog wel eens erg moeilijk kunnen maken.

Keuzesssss, keuzessss!

Afgelopen vrijdag de weekresultaten weer eens opgemaakt;
BW: 122 kg (naar boven afgerond)
Resultaat -30 kg.

Ook dit was wel een klein feestje waard, omdat ik het toch als een mijlpaal zie en dit had ik in januari niet echt kunnen voorstellen.
Opvallend is dat het veel mensen nu pas een beetje begint op te vallen.
Mijn kleding viel het in ieder geval al een stukje eerder op, maar momenteel lijkt het qua looks / kleding / gemak ineens veel harder te gaan dan eerder dit jaar, terwijl de progressie niet spannend meer/minder is dan voorheen.
Extra motivatie :bump:

Laatst bewerkt:
Back
Naar boven