Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Indrukwekkend, bks! Veel succes met het behalen van je doel. Zoals je die nu in de bericht hebt, heb je die al gehaald! Neem aan dat de <120kg bedoelt?![]()
Het is maandag. FixedTrieste week achter de rug.
Weekend wat activiteiten omtrent 'scheel eraf drinken' gehad en afgelopen week veel kraambezoek gehad.
Even dit, even dat..... makkelijke hap is helaas een paar keer om de hoek komen kijken.
BW nog geen 400 gram gedropt.
tussenstand;
BW 123 kg
Resultaat nog steeds -29 kg.
Deze week meer gas in de gym, minder vreten en alle zeilen bij om toch het doel te behalen.
Kan ik hieruit opmaken dat je vader bent geworden?
jazeker, voor de 2e keer dus het wordt al aardig gezellig thuis 😃
Gefeliciteerd manjazeker, voor de 2e keer dus het wordt al aardig gezellig thuis 😃

Bedankt!
Gefeliciteerd!! Heel begrijpelijk dan toch dat je hoofd naar andere dingen staat. Aan het einde van de rit is dit veel mooier en belangrijker!jazeker, voor de 2e keer dus het wordt al aardig gezellig thuis 😃
Grote familie! Lijkt mij ook echt mooi!Weet het, heb er 5. Geniet ervan want ze zijn zo groot. Mijn kleinste is al 8.

Thanks!!
Klopt, dat is het belangrijkst natuurlijk. Gelukkig kunnen we ook nog e.e.a. combinerenGefeliciteerd!! Heel begrijpelijk dan toch dat je hoofd naar andere dingen staat. Aan het einde van de rit is dit veel mooier en belangrijker!
Wellicht handig om meer al van te voren te preppen zodat als het klaarmaken er bij inschiet je toch wat hebt.

.Gefeliciteerd 🎉jazeker, voor de 2e keer dus het wordt al aardig gezellig thuis 😃