- Waardering
- 174
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 152kg
De autist in mij heeft gewonnen (...)
Week uiteindelijk doorgekomen op hele lage kcal en veel cardio naast de krachttraining.
Resultaat was dat ik 's avonds vaak rond 22:00 helemaal totallos naar bed ging. Geen comfortabele week, slaat eigenlijk ook nergens op maar goed... Je wil wat en je gaat ervoor.
Deze week afgesloten:
BW 120 kg
Resultaat -32 kg
In werkelijkheid deze week ruim 1.5 kg afgevallen.
Dit weekend een overnachting op de kerstmarkt in het verschiet en uiteraard de kerstdagen zelf. Volgende week zal ook maar een halve week zijn met een oud-en-nieuw achterop. Wellicht 1, 2 of 3x sporten, maar ik reken er niet te veel op.
Evenals dieet; zal toch even op een laag pitje staan.
Heb januari voor nu even ingecalculeerd als schadeherstel maand en de planning is dat ik dan vanaf februari weer doorga vanaf dit punt. Is het eerder, is dat meegenomen natuurlijk.
Als ik dit punt weer bereik; leg ik meteen ook weer een nieuw doel vast voor mei/juni.
Ik denk niet dat er dit jaar nog gelogd wordt dus bij deze;
Prettige feestdagen alvast toegewenst allen.
Ik moest en zou dat doel redden.Momenteel heb ik dus een beetje zo iets van; gewoon doorgaan zo als ik deed en accepteren dat ik het doel (waarschijnlijk) niet red, of als een autist alles er aan doen om toch die 120 te behalen.
Ik denk dat ik voor optie 1 ga, alhoewel optie 2 voor mijn autisten hoofd / niet-tegen-mijn-verlies-kunnen-gedachte dit nog wel eens erg moeilijk kunnen maken.
Week uiteindelijk doorgekomen op hele lage kcal en veel cardio naast de krachttraining.
Resultaat was dat ik 's avonds vaak rond 22:00 helemaal totallos naar bed ging. Geen comfortabele week, slaat eigenlijk ook nergens op maar goed... Je wil wat en je gaat ervoor.
Deze week afgesloten:
BW 120 kg
Resultaat -32 kg
In werkelijkheid deze week ruim 1.5 kg afgevallen.
Dit weekend een overnachting op de kerstmarkt in het verschiet en uiteraard de kerstdagen zelf. Volgende week zal ook maar een halve week zijn met een oud-en-nieuw achterop. Wellicht 1, 2 of 3x sporten, maar ik reken er niet te veel op.
Evenals dieet; zal toch even op een laag pitje staan.
Heb januari voor nu even ingecalculeerd als schadeherstel maand en de planning is dat ik dan vanaf februari weer doorga vanaf dit punt. Is het eerder, is dat meegenomen natuurlijk.
Als ik dit punt weer bereik; leg ik meteen ook weer een nieuw doel vast voor mei/juni.
Ik denk niet dat er dit jaar nog gelogd wordt dus bij deze;
Prettige feestdagen alvast toegewenst allen.

en regelmatig de kamado aangeslingerd gehad omdat we tijd hadden en gewoon omdat het kon.