MuscleMeat

buikspieren oefening knetter, plus beschamende ervaringen

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

eatitraw92

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2008
Berichten
378
Waardering
6
Ik was dus vandaag in mijn centre de buikspieren aant doen dmv crunches met een schijf op mn borst.

Ik begin dus als een gek mijn crunches te doen en wellicht omdat ik het zo snel deed liet ik een enorme knetter, ik ging gewoon door, schaamde mij wel rot maar denk niet dat iemand dit gehoord heeft, of miss wel gehoord maar niet gedacht dat het van mij kwam of gewoon wat geschuur langs wat leer ofzo.

Was iig geen pretje want ik had wel het gevoel dat een oud vrouwtje die op zon roei-apparaat achter mij zat het gehoord heeft, want het leek alsof ze daarna mij de hele tijd boze blikken toe was aant werpen.

Hoe komt dit eigenlijk?

En om verdere discussies te promoten: vertel over jullie beschaamendste ervaringen in de gym.
 
Ach overkomt iedereen toch wel eens. Het is overigens goed om ze de vrije loop te laten omdat je anders ontstekingen kunt krijgen.
 
Bij het squaten heb 'k 't ook eens gehad, gewoon scheit aan hebben.
vrouwtje was waarschijnlijk jaloers dat zei niet van zulke scheten meer kan laten:D
 
Tja, scheten laten doe ik de hele dag door, ook in de gym. Als iemand 't gehoord heeft boeit me niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik was dus vandaag in mijn centre de buikspieren aant doen dmv crunches met een schijf op mn borst.

Ik begin dus als een gek mijn crunches te doen en wellicht omdat ik het zo snel deed liet ik een enorme knetter, ik ging gewoon door, schaamde mij wel rot maar denk niet dat iemand dit gehoord heeft, of miss wel gehoord maar niet gedacht dat het van mij kwam of gewoon wat geschuur langs wat leer ofzo.

Was iig geen pretje want ik had wel het gevoel dat een oud vrouwtje die op zon roei-apparaat achter mij zat het gehoord heeft, want het leek alsof ze daarna mij de hele tijd boze blikken toe was aant werpen.

Hoe komt dit eigenlijk?
.

wat snap je niet?

waarom je een scheet laat tijdens buikspieroefeningen?

of waarom die vrouw boos naar je keek?

beiden antwoorden zijn logisch, derhalve kunnen we concluderen dat je eigenlijk een domme vraag stelt....
 
zeer gelijkaardige ervaring enkele jaren geleden:
dumbbell presses gedaan, wil ik terug rechtkomen van bankje, opeens kanongeschal
 
Ik heb het ook zo vaak maakt niet uit bij welke oefening maar gewoon laten lopen dat lucht op
 
Pfff heb t zo vaak met squats en overhead presses met legg drive..

Is altijd net dat extra stukje kracht om een PR neer te zetten ;)
 
Vanmiddag nog tijdens bench press... stoort me wel een beetje. Maar tja, wat doe je er aan.
 
Ik hoor dit vaak als excuus om geen benen te trainen:roflol:
 
mensen die geen benen trainen zijn mietjes!!!
 
Ik stop altijd meteen als ik een scheet heb gelaten, wil er altijd effe goed aan ruiken en effe richting me mede bb'ers opwaaien.
Ja wat kan ik zeggen ben niet egoistisch aangelegen wil andere er ook van laten genieten.
 
Ik ga altijd schijten voor het trainen, dus tijdens trainen relatief weinig last van:D
 
meestal van die dodelijke stille stinkers, dan is het maar hopen dat niemand dat bankje naast je moet hebben :fart:
 
Standaard bij legpressen, dat loopt het gas me anus uit en stinkt het kkhard :D
 
hmm ik had keer bij sachuinbankdrukken dat de stang aan ene kant er nie op lag en dus vol tege mn kop aankwam:P
 
ik heb dat ook wel eens en een keer zo hard dat iedereen kwam kijken ;ik zei probeer jullie dat maar eens te verbeteren.
 
Ik ruft tussen de oefeningen door, meestal in de buurt van het volgende apparaat/stuk ijzer/oefening dat ik wil doen, zodoende baken ik mijn terratorium daar meteen af waardoor de andere mensen in mijn terratorium afschrik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven