AndroidHealthClinic

buikspieren oefening knetter, plus beschamende ervaringen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik best vaak gehad, high reps deadlift bijv
 
denk dat het komt doordat je je core dusdanig aanspant.

ach, boeie, laat ook welleens een scheetje, ik hoor het niet.
 
laat van die zachten, maar ooo wat stinken ze zeg :D
op weg naar het squatrek langs wat mensen lopen en zo'n goeie lange sshhhhht laten en dan in de spiegel bij het squatrek kijken hoe ze reageren
 
Scheten laten, zweten en stinken dat zijn de echte mannen!
 
zo vaak gehad tijdens squaten en deadlift. Hoort bij een intensieve training :P
 
ook wellis gehad is normaal, wed dat die vrouw ook wellis scheten laat :p maar als je je eige schaamt lijkt het al snel alsof iemand je raar aankijkt, dat zit tussen je oren
 
Ook gehad bij het het trainen van biceps, zet ik kracht, laat ik me der 1. lachte me dood, oefening moest ff wachten.

Ook van die mooie jongens bij ons die van die stille laten.
Man wat stinken zij zeg!!
 
Ik was dus vandaag in mijn centre de buikspieren aant doen dmv crunches met een schijf op mn borst.

Ik begin dus als een gek mijn crunches te doen en wellicht omdat ik het zo snel deed liet ik een enorme knetter, ik ging gewoon door, schaamde mij wel rot maar denk niet dat iemand dit gehoord heeft, of miss wel gehoord maar niet gedacht dat het van mij kwam of gewoon wat geschuur langs wat leer ofzo.

Was iig geen pretje want ik had wel het gevoel dat een oud vrouwtje die op zon roei-apparaat achter mij zat het gehoord heeft, want het leek alsof ze daarna mij de hele tijd boze blikken toe was aant werpen.

Hoe komt dit eigenlijk?

En om verdere discussies te promoten: vertel over jullie beschaamendste ervaringen in de gym.
tip: ga goed naar de wc vlak voor je training
sinds ik dit doe nooit meer last van scheten gehad bij welke oefening dan ook
 
Pfff heb t zo vaak met squats en overhead presses met legg drive..

Is altijd net dat extra stukje kracht om een PR neer te zetten ;)
Cheater! :roflol:
 
tip: ga goed naar de wc vlak voor je training
sinds ik dit doe nooit meer last van scheten gehad bij welke oefening dan ook
Eerste post en dan zo een reactie op een topic van 10 jaar oud, hoeft niet gekker te worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven