Fitness Seller

Nieuws Moslims draaien door....

  • Topic starter Yzord
  • Startdatum
  • Reacties 113
  • Weergaven 3K
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

Waarom blijf jij hakken op dat lijstje terwijl ik loop te hakken op jouw laatste zin. Dat noem ik simplistisch ja. je beschuldigt mij van iedereen over een kam scheren, terwijl jij dondersgoed weet dat ik dat niet bedoel. Dat dat lijstje populistisch is en eventueel simplistisch, ach, ik kan er niet mee zitten, het is een copy paste tekst. Ik heb het erbij gezet omdat ik me er wel mee kon leven.

En wat heeft de economische groei te maken met het feit wat er in 10 jaar is gebeurt met NL? Dus omdat we nu een snicker minder kunnen kopen, hebben mocro's het recht om buurten te terroriseren? Mogen imams vrouwen geen handen geven en kan je op last van moslims alsje kunst weg gaan halen of het nu verf is of potloodgruis.

Open toch eens je ogen Eric. Er is een groep die het verzieken niet alleen voor nederlanders maar ook voor de, zoals jullie het noemen, de goede moslims. Deze groep wordt alsmaar groter en steeds radicaler. En als je ziet hoe gewillig de huidige regeringen en gemeentes zijn met het inwilligen van de eisen van moslims, moet je je serieus af gaan vragen: whats next? Minirokken in de ban bij de H&M? Strings verboden? Of dan toch uiteindelijk de hoofddoek voor alle vrouwen? of erger nog....toch een moslim wetgeving hier?

Dat is wat ik bedoel met 10 jaar verschil. Niet hoe goed NL er financieel ervoor stond. Ik respecteer iedereen zijn mening. vecht het wel graag aan, maar ik wordt hoorndol van mensen die het simpelweg niet willen inzien omdat ze dan denken dat ze generaliseren. Alsof die baardapen dat niet doen :rolleyes:

Jij bent een racist Yzord. Einde discussie wat mij betreft, want met racisten wens ik niet te praten.
 
Dat hoeft niet over 40 jaar, binnen 10 jaar is wel duidelijk welke kant 'we' op gaan en gelet op de huidige ontwikkelingen zal dat eerder mee dan tegenvallen.

Sorry ik had je echt wat hoger ingeschat dan deze reactie. Zie je het dan echt niet? Religie neemt het over in dit land Eric...wordt nou toch eens wakker. Jij bent echt de allerlaatste op dit forum die ik zou willen afflamen, maar ow ow...jouw gedrag over dat het allemaal wel meevalt begint me echt zwaar te vallen. Kijk wat er alleen al de afgelopen maand is gebeurt wat betreft onze vrijheids van meningsuiting.

Ik ga er dan ook maar vanuit dat je nog ergens een stok achter de hand heb, want ik kan me niet voorstellen dat jij niet ziet dat er wel degelijk wat aan de hand is in dit land.
 
Jij bent een racist Yzord. Einde discussie wat mij betreft, want met racisten wens ik niet te praten.

Doe je wel de groetjes thuis van me.....bye bye zwaai zwaai
 
Tja dan zijn we inderdaad uitgesproken omdat je klaarblijkelijk zelf echt alleen maar wil lezen wat je wil lezen en de argumenten over het hoofd ziet. Wel mooi dat je mij ergens van beschuldigt waar je zelf net zo hard aan mee doet.

Dat lijstje blijft gewoon prut en ik vraag me af waarom je niet ingaat op de argumenten maar alleen maar valt over 1 zinnetje? Dat zinnetje leek me niet ver bezijden de waarheid als je zo'n lijstje plaatst.

Mijn ogen staan wijdopen, maar ik vrees dat er net even teveel Nederlanders zijn met een tunnelvisie momenteel.
 
Sorry ik had je echt wat hoger ingeschat dan deze reactie. Zie je het dan echt niet? Religie neemt het over in dit land Eric...wordt nou toch eens wakker. Jij bent echt de allerlaatste op dit forum die ik zou willen afflamen, maar ow ow...jouw gedrag over dat het allemaal wel meevalt begint me echt zwaar te vallen. Kijk wat er alleen al de afgelopen maand is gebeurt wat betreft onze vrijheids van meningsuiting.

Ik ga er dan ook maar vanuit dat je nog ergens een stok achter de hand heb, want ik kan me niet voorstellen dat jij niet ziet dat er wel degelijk wat aan de hand is in dit land.

Het valt ook allemaal mee maar klaarblijkelijk scheppen sommigen er een genoegen in om alles tot ongekende proporties op te blazen.

Wat er gebeurt in Nederland op het gebied van vrijheid van meningsuiting ben ik ook niet altijd blij mee maar dat is de schuld van de autochtone strenggelovige hoerenkliek die 'we' zelf in het zadel hebben geholpen. Jij niet, ik ook niet maar feit blijft dat de meerderheid deze zooi aan de macht heeft geholpen. Dat is democratie.
 
Tja dan zijn we inderdaad uitgesproken omdat je klaarblijkelijk zelf echt alleen maar wil lezen wat je wil lezen en de argumenten over het hoofd ziet. Wel mooi dat je mij ergens van beschuldigt waar je zelf net zo hard aan mee doet.

Dat lijstje blijft gewoon prut en ik vraag me af waarom je niet ingaat op de argumenten maar alleen maar valt over 1 zinnetje? Dat zinnetje leek me niet ver bezijden de waarheid als je zo'n lijstje plaatst.

Mijn ogen staan wijdopen, maar ik vrees dat er net even teveel Nederlanders zijn met een tunnelvisie momenteel.

Ik accepteer je mening zoals hij hier nu staat. Alleen kan ik bovenstaande reactie ook op jou afvuren. Maar goed daar schieten we niks mee op.

Samen komen wij er toch nooit uit en denk ik dat de toekomst het allemaal moet bewijzen. En ik meen het echt als ik zeg dat ik je graag in de toekomst mijn excuses kan aanbieden voor wat ik tijden geleden heb gedacht. Ik zou niets liever willen. Ook aan de moslims. Want ik heb niks tegen die lui (wat sommige kneuzen hier wel beweren). Op de sportschool heb ik deze discussies ook met moslims en het rare is dat die beter kunnen relativeren dan jullie hier. Dat zelf hun zien dat er wat gaande is en dat zelf hun vinden dat hun er wat tegen moeten doen omdat anders hun mooie holland net zo wordt als een woestijnland.

En mensen die mij kennen weten van mij dat ik met moslims door 1 deur kan. Sterker nog, ik ben door 2 moslims gevraagd of ik met hun mee wil gana naar marokko, omdat mijn interesse in Marokko zelf vrij hoog ligt.

Maar scheep me maar af als een racist. Mensen die dat zeggen laten zichzelf zo goed kennen, dat ik me de schompes lach hier.
 
Het valt ook allemaal mee maar klaarblijkelijk scheppen sommigen er een genoegen in om alles tot ongekende proporties op te blazen.

Wat er gebeurt in Nederland op het gebied van vrijheid van meningsuiting ben ik ook niet altijd blij mee maar dat is de schuld van de autochtone strenggelovige hoerenkliek die 'we' zelf in het zadel hebben geholpen. Jij niet, ik ook niet maar feit blijft dat de meerderheid deze zooi aan de macht heeft geholpen. Dat is democratie.

Maar vrijheid van meningsuiting is al aardig ingedamd dankzij klachten van moslims. En ja, het is ook de regering waar ik op doel. Er wordt teveel aan religies getrokken terwijl politiek en religie gescheiden behoren te zijn. Ik ben het er dan ook mee eens dat partijen als CDA en CU democratisch gezien de mond worden gesnoerd.
 
Alle moslims over één kam scheren kan dus niet, vergeet alstublieft even niet dat het enkel de fundamentalisten zijn, die slechts een klein percentage van de Moslims vertegenwoordigen, die een werkelijk gevaar vormen voor de vrijheid en tolerantie in een land.
Het al dan niet vrij zijn van een land spiegelen aan de hoeveelheid Moslims zich in dat bepaalde land bevinden getuigt van een kortzichtigheid die grenst aan het ongelooflijke. Er zijn zeer veel voorbeelden te noemen van landen die allesbehalve te rangschikken zijn bij de Moslimlanden en die te kort schieten wat betreft fundamentele vrijheden. Als grootste voorbeeld noem ik hier de Verenigde Staten waarin de vrijheden van minderheden zoals de Negers, Latino's en Indianen elke dag met de voeten getreden worden en wiens buitenlandse politiek al voor veel meer doden en ellende heeft gezorgd dan alle fundamentalisten samen. Of worden er in Afghanisten en Irak (en morgen Iran) soms rechtvaardige oorlogen uitgevochten misschien?
Een objectieve beoordeling van de wereldpolitiek is hier aan de orde denk ik!
Volgens mij heb jij je oog op het Amerika van 50 jaar geleden. Herinner je Hurricane Katrina nog?

Ben je je er van bewust dat tijden de reddingsacties neger voor blanken van hun daken werden gehaald dat blanken mochten blijven zitten en hun eigen boontje doppen in veel gevallen?

Een kennis van me die nu in Texas woont (ja, heb er echt een, wonderbaarlijk genoeg) is met vrienden van hem bewapend naar het rampgebied gereden om blanken van crackers en water te voorzien, ze hebben negers die wel hulp kregen maar alleen maar meer wilden van zich af moeten schieten.

Dat is het hedendaagse Amerika.
 
Ik schilder jou niet af als racist in ieder geval maar in deze thread wel als iemand die vrij ondoordacht een lijstje neerplempt dat weinig hout snijdt en nogal generaliserend overkomt. Dat het dan leidt tot deze discussie is jammer maar klaarblijkelijk zijn losse zinnetjes belangrijker dan argumenten,

Tegen iedere vorm van radicalisatie moet opgetreden worden maar feit blijft dat er meer personen zijn die zich afkeren van een radicilisatie dan dat er personen zijn die zich aansluiten bij extremistische groeperingen. 1 van de nadelen van een vrije samenleving is dat radicale malloten ook een stem hebben en dus kunnen vragen om bepaalde zaken niet te plaatsen, niet te dragen , niet te doen etc. Nu kan je dat willen beperken, maar besef wel dat je daarmee direct de vrijheden aanpakt die voor een ieder gelden.
 
Ik schilder jou niet af als racist in ieder geval maar in deze thread wel als iemand die vrij ondoordacht een lijstje neerplempt dat weinig hout snijdt en nogal generaliserend overkomt. Dat het dan leidt tot deze discussie is jammer maar klaarblijkelijk zijn losse zinnetjes belangrijker dan argumenten,

Tegen iedere vorm van radicalisatie moet opgetreden worden maar feit blijft dat er meer personen zijn die zich afkeren van een radicilisatie dan dat er personen zijn die zich aansluiten bij extremistische groeperingen. 1 van de nadelen van een vrije samenleving is dat radicale malloten ook een stem hebben en dus kunnen vragen om bepaalde zaken niet te plaatsen, niet te dragen , niet te doen etc. Nu kan je dat willen beperken, maar besef wel dat je daarmee direct de vrijheden aanpakt die voor een ieder gelden.

Ik beaam ook dat het lijstje nogal generaliserend is. En ook dat het eventueel nergens op slaat. Kom ik ook voor uit en schaam ik me niet voor. De reden dat ik het erbij heb gezet is omdat ik me er wel in kon vinden en uiteraard ook omdat ik wist dat mensen er over gingen vallen :D

Feit dat radicale malloten ook een stem hebben en dingen kunnen vragen is 1 ding...het uitvoeren ervan is een tweede. Want tegenwoordig wordt alles wat maar wordt geeist door die baardapen geslikt als zoete koek. Net zoals dat schilderij in gemeentehuis huizen. Huppa, gewoon weghalen, omdat er een baardaap problemen mee heeft. Of die bouwvakkers die ineens zich moesten omkleden van zo'n baardaap omdat die bang was dat zijn vrouw er geil van werd. bestuur van dat aannemersbedrijf zijn nog in conclaaf wat ze zullen doen. Ja sorry hoor....een beetje tegengas is niks mis mee hoor.

Gewoon nee verkopen en met de mededeling erbij dat HUN te gast zijn hier en niet wij.
 
Volgens mij heb jij je oog op het Amerika van 50 jaar geleden. Herinner je Hurricane Katrina nog?

Ben je je er van bewust dat tijden de reddingsacties neger voor blanken van hun daken werden gehaald dat blanken mochten blijven zitten en hun eigen boontje doppen in veel gevallen?

Een kennis van me die nu in Texas woont (ja, heb er echt een, wonderbaarlijk genoeg) is met vrienden van hem bewapend naar het rampgebied gereden om blanken van crackers en water te voorzien, ze hebben negers die wel hulp kregen maar alleen maar meer wilden van zich af moeten schieten.

Dat is het hedendaagse Amerika.

Weer een gelovige van de propaganda politiek van het huidige Amerika. Ga jij even jouw standpunt uitleggen aan de Indianen in hun armetierige reservaten en aan de Negers en Latino's in hun getto's? En zijn de misdadige oorlogen in Afghanistan en Irak soms van 50 jaar geleden? Ach ja je bedoelt natuurlijk de al even misdadige oorlogen in Vietnam en Korea.
 
Weer een gelovige van de propaganda politiek van het huidige Amerika. Ga jij even jouw standpunt uitleggen aan de Indianen in hun armetierige reservaten en aan de Negers en Latino's in hun getto's? En zijn de misdadige oorlogen in Afghanistan en Irak soms van 50 jaar geleden? Ach ja je bedoelt natuurlijk de al even misdadige oorlogen in Vietnam en Korea.
De oorlogen hebben niets te maken met de leefsituatie van Amerikanen.

Wie gelooft er hier de propaganda politiek van de VS, ik ben meer anti AMerikaans dan wie dan ook op dit forum. Mijn verhaal komt uit eerste hand, dat van jouw is een fabeltje dat al jarenlang verteld en herhaald wordt om medelijden op te wekken dat dingen als die ik in mijn vorige posting beschreeft moet rechtvaardigen.
 
Yzord heeft wel een punt. Moslims roepen dat ze zich beledigd voelen en hup cartoons worden verboden, schilderijen moeten uit het zicht gehangen worden.

Kom op zeg als ik op een gemeentehuis moet zijn voor een ID of zo dan ga ik toch niet vragen of ze een schilderij weg willen halen omdat ik het aanstootgevend of beledigind zou vinden vanuit mijn optiek.

Als het mij niet zint kijk ik wel een andere kant op. Of lopen daar de gemeenteraadsleden met de schilderijen voortdurend voor je neus ???

Maar goed zij zien die schilderijen elke maand als ze hun uitkering komen halen dus op den duur gaat dat natuurlijk wel vervelen. :P
 
Figuratieve kunst
Woordvoerder van de Noord-Hollandse gemeente, Cees de Vreede, zegt tegen elsevier.nl dat 'niet alleen moslims hebben geklaagd', ook baliemedewerkers zouden hebben geklaagd over het vrouwelijke naakt in hun zicht.

met bron : [Link niet meer beschikbaar]
 
Tot 5% moslims in een samenleving --> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.

5% tot 10% moslims --> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.

10% tot 25% moslims --> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.

25% en meer moslims --> Zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.

50% of meer moslims: Totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan etc.

Ben het zeker niet altijd met je eens maar deze keer 100%. Echt te gek aan het worden met die mossels. Nu is de quote hierboven wel wat overdreven , maar een deel ervan kan men toch moeilijk ontkennen.

met bron : [Link niet meer beschikbaar]
Wat zijn dat voor bekrompen geesten dan? Klagen over vrouwelijk schoon in de kunst :o Blijf erbij dat dit moét kunnen.
 
ja vast....:roflol: elsevier :roflol:

Altijd beter dan Kwark001 die op GeensT post. Je was nog een stukje vergeten van zijn reactie :

En zo gaat het op de hele wereldbol, overal waar de moslims als sprinkhanen neerstrijken gaan hele samenlevingen kapot.
Nu is de vraag: welk weldenkend mens wil nog met dit kankergezwel in dialoog?
En verder: hoezo zouden in Nederland moslims wel vreedzaam kunnen samenleven met de oorspronkelijke bevolking, terwijl dat op de hele wereldbol niet lukt?

[Link niet meer beschikbaar]
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven