Fitness Seller

rtl4

Bezoekers in dit topic

vietje

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
243
Waardering
5
hebben jullie het nieuws gezien van vandaag op rtl4 :P over anabolen.
 
Laatst bewerkt:
nope vertel
 
het gaat over, waarom mensen anabolen gebruiken...(volgens trainers om goed uit te zien)
Ze interviewen een exbodybuilder boyd nog wat. Ze vertellen over de bijwerkingen van anabolen en dat er voortaan in het ziekenhuis een speciale afdeling zal komen voor mensen die anabolen gebruiken.
 
Hahahahahahahahahahahahaha ja.
 
ja had het gezien, kolere zeg, wat een propaganda
 
Ik zag dat papa mike ook iets vertelde. Het was weer een stukje hoogstaand televisie.

Samenvatting: Anabolen zijn slecht.
 
ja euhmmm, anabolen zijn slecht omdat je problemen met je lever krijgt nadat je JE HELE PLEURIS LEVEN GEBRUIKT........................

dat was de samenvatting;/
 
Nou goed ding toch:)
 
typisch had niet anders verwacht, weer het zoveelste negatieve standaard verhaal
 
Waarom zou je het positief willen brengen?
 
ik hoorde dat er per jaar in de VS maar ongeveer 3 mensen sterven door het gevolg van AAS, valt best mee toch, sterfgevallen van multivits zijn vele malen hoger!!
 
Waarom zou je het positief willen brengen?

Waarom positief of negatief aangezien dat vooringenomen standpunten zijn? Waarom niet bij feiten houden. En gvd feitenonderzoek doen. Er zat niet eens een week tussen de Vera die hier komt neuzen en de uitzending. en als het dan begint met mensen die slikken.....dan heeft RTL dus echt helemaal niks gedaan aan research. Vera had in elk geval een discussie kunnen aangaan hier op Dbb. De Theroux achtige wijze van zo onbevooroordeeld mogelijk onderzoeken wat de medemens beweegt in de keuzes die zij maken. http://clips.team-andro.com/watch/342bb6a226305aaf842b/BBC--Extreme-Bodybuilding--Louis-Theroux-1

Zouden mensen als die Vera nu alleen te lui zijn om een goede onderbouwing en kennis van zaken op te doen voor je een kijker verveelt met bullshit als dit of zou er bij RTL gewoon niemand werken met de capaciteiten van Theroux die wel intresse toont, vragen stelt, informatief en ook nog grappig is?
 
Laatst bewerkt:
ik hoorde dat er per jaar in de VS maar ongeveer 3 mensen sterven door het gevolg van AAS, valt best mee toch, sterfgevallen van multivits zijn vele malen hoger!!

jij hebt ook BIGGER STRONGER FASTER gezien zeker... Absolute getallen met elkaar vergelijken is natuurlijk not done..
 
Hebbe jullie het topic gemist dat die ene van Rtl 4 mensen die anabole gebruikte en gestopt zijn wilde interviewen?

STaat in AAS bij Trainingslogs geloof ik.
 
Hebbe jullie het topic gemist dat die ene van Rtl 4 mensen die anabole gebruikte en gestopt zijn wilde interviewen?

STaat in AAS bij Trainingslogs geloof ik.

Heb jij dit topic wel gelezen ? :)
 
Back
Naar boven