- Waardering
- 10.930
De cases die we tot nu toe hebben gezien zijn niet representatief voor de doorsnee anabolengebruiker in de sportschool?Ze weten ze wel te vinden... goed beeld wordt er zo geschept over ons...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De cases die we tot nu toe hebben gezien zijn niet representatief voor de doorsnee anabolengebruiker in de sportschool?Ze weten ze wel te vinden... goed beeld wordt er zo geschept over ons...
Dat die gast sympathiek is buiten de context gelaten, maar dit is wederom een stereotype docu zodat de gemiddelde kijker weer een bevestiging krijgt naald erin, kip eten en eind vd maand buffed.Wat klopt er niet dan? Lijkt mij toch dusver een prima stukje? Wel anders dan gebruikelijk. Vind het ook een ontzettend sympathieke gast![]()
Ik vind dat ze er een echte wedstrijdbodybuilder moeten interviewen. Zo komt de serieuze sportkant naar voren, nu alleen de mannen die het nemen om zich lekkerder/zelfverzekerder te voelen. Dit geeft een heel ander beeld aan de hele scene, het is alsof we allemaal een stel depressieve simps zijn. Zo komt het nu over.Die arts, is dat deze Diederik?
![]()
Webinar met dr. Diederik Smit over anabolengebruik
Aankomende woensdag om 20:00 houdt dr. Diederik Smit van de Android Health Clinic in Utrecht, jullie hier welbekend, een webinar met Bloedwaardentest.nl over anabolengebruik. Je kunt je gratis aanmelden via de volgende link...forum.bodybuilding.nl
Wat klopt er niet dan? Lijkt mij toch dusver een prima stukje? Wel anders dan gebruikelijk. Vind het ook een ontzettend sympathieke gast![]()
Ja, is hij.Die arts, is dat deze Diederik?
![]()
Aankomende woensdag om 20:00 houdt dr. Diederik Smit van de Android Health Clinic in Utrecht, jullie hier welbekend, een webinar met Bloedwaardentest.nl over anabolengebruik. Je kunt je gratis aanmelden via de volgende link...forum.bodybuilding.nl
Voor het gross van de gebruikers klopt dat toch ook?Ik vind dat ze er een echte wedstrijdbodybuilder moeten interviewen. Zo komt de serieuze sportkant naar voren, nu alleen de mannen die het nemen om zich lekkerder/zelfverzekerder te voelen. Dit geeft een heel ander beeld aan de hele scene, het is alsof we allemaal een stel depressieve simps zijn. Zo komt het nu over.
In de tweede helft doen ze dat toch ook? Die arts die uitlegt hoe en waarom hij het ook voorschrijft, en wat de risico's zijn als hij dat niet zou doen, vind ik niet doorsnee?Dat die gast sympathiek is buiten de context gelaten, maar dit is wederom een stereotype docu zodat de gemiddelde kijker weer een bevestiging krijgt naald erin, kip eten en eind vd maand buffed.
Die gast kuurt 4 jaar en is nog steeds dik, duidelijk teken dat anabolen alleen dus geen wondermiddel zijn. Ze zouden dieper erop in moeten gaan en uitleggen hoe onderwerpen zoals voeding/training/rust gaan en welke maatregelen je kunt (moet) nemen om kuur schade te beperken. Al deze onderwerpen zijn niet interessant voor de meeste kijkers en anabolen wel, dus laten ze de “apotheek en naalden” goed in beeld komen.
Dit is meer een docu “ik ben Jan en mocht vroeger niet met de cool kids meespelen dus ben ik testosteron in me kont gaan spuiten”.
Die doen niet mee aan zo een programma's. En er is hier toch niemand die verwacht dat ze dopinggebruik op een positieve manier in de media gaan brengen?Ik vind dat ze er een echte wedstrijdbodybuilder moeten interviewen. Zo komt de serieuze sportkant naar voren, nu alleen de mannen die het nemen om zich lekkerder/zelfverzekerder te voelen. Dit geeft een heel ander beeld aan de hele scene, het is alsof we allemaal een stel depressieve simps zijn. Zo komt het nu over.
Laat ik het zo zeggen. Ik zou een beetje verschillende soorten gebruikers veel mooier vinden.Voor het gross van de gebruikers klopt dat toch ook?
Maar Vypaw is niet goed genoeg?En het hoeft geen olympia pro te zijn. Een wenstertje, wovano of vntl zou al genoeg zijn.
Een beetje verschillende soorten gebruikers. Ik heb nu maar 1 soort aan het woord gezien. En dat vypaw niet goed genoeg is dat is een invulling die jij maakt en is totaal niet wat ik bedoel.
Geen wedstrijdervaring
Blijkbaar wel. Of dat willen ze graag geloven, of ze doen het voor eigen aandacht( wat ik zelf denk eerlijk gezegd)Die doen niet mee aan zo een programma's. En er is hier toch niemand die verwacht dat ze dopinggebruik op een positieve manier in de media gaan brengen?
Was een vraag. Want in grote lijnen zal hij er niet veel anders in staan dan jij, neem ik aan.Een beetje verschillende soorten gebruikers. Ik heb nu maar 1 soort aan het woord gezien. En dat vypaw niet goed genoeg is dat is een invulling die jij maakt en is totaal niet wat ik bedoel.
Vypaw is goed genoeg maar dat is omdat wij de context weten en hier weten hoe hij bezig is. De gemiddelde kijker zal hem over 1 kam scheren met de andere personen, laten we eerlijk zijn.Was een vraag. Want in grote lijnen zal hij er niet veel anders in staan dan jij, neem ik aan.
Ik begrijp oprecht niet wat t probleem is. En niet persoonlijk naar jou, maar in zijn algemeen, lijkt het steeds meer alsof de kritiek is omdat het dichter bij de waarheid zit dan jullie zelf willen zien. Iets met blinde vlekken enzo. Maar laten we het er maar op houden dat ik dat verkeerd zieVypaw is goed genoeg maar dat is omdat wij de context weten en hier weten hoe hij bezig is. De gemiddelde kijker zal hem over 1 kam scheren met de andere individuën, laten we eerlijk zijn.

Er is geen probleem. Ik denk dat de jongens allemaal goede intenties hebben om het verhaal eerlijk en open vertellen maar dat het zo ge-edit is dat het er niet zo goed uitkomt. Laten we het daar op houden.Ik begrijp oprecht niet wat t probleem is. En niet persoonlijk naar jou, maar in zijn algemeen, lijkt het steeds meer alsof de kritiek is omdat het dichter bij de waarheid zit dan jullie zelf willen zien. Iets met blinde vlekken enzo. Maar laten we het er maar op houden dat ik dat verkeerd zie![]()
De enige echte.Die arts, is dat deze Diederik?
![]()